Νομίζω δεν αναφέρεται τόσο στη μαγεία του τελικού προϊόντος, όσο στον "μαγ(κ)ικό" τρόπο με τον οποίο ενώ το development φαίνεται να πηγαίνει κατά διαόλου, τελικά σώζεται τελευταία στιγμή επειδή "είμαστε η BioWare και πάντα βρίσκουμε τρόπο να κερδίσουμε ΖΝΤΟ ΖΝΤΟ ΖΝΤΟ". Τουλάχιστον αυτό θυμάμαι να αποκαλούν BioWare magic στο post mortem άρθρο του Jason Shreier που αναφέρεται και στο κείμενο.
Και το οποίο ο Darrah λέει ότι δεν είναι καθόλου μαγεία αλλά ανελέητο crunch και φιλότιμο εργαζομένων σε κατάσταση πανικού.
Χώρια που στις τελευταίες τους παραγωγές, όπου περίμεναν πάλι να δράσει το "ξόρκι" και να τη σκαπουλάρουν, έμειναν από mana και μας σέρβιραν Andromeda και Anthem (μέρος των οποίων ήταν, βέβαια, κι ο κύριος Darrah)...