What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Red Dead Redemption 2 : Το Όνειρο ΗΡΘΕ

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,355
Ρε πάρτε το RDR2 να μπούμε στο multiplayer να κάνουμε μακελειά με την τσακαλοπαρέα μας (Posse).

Α, ναι, και το single-player καλό είναι ΧΔ

Θα ήταν ωραίο βιντεάκι/ stream αυτό.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
@Hellion ρε λες να το ξαναπερασω?
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,426
Ρε πάρτε το RDR2 να μπούμε στο multiplayer να κάνουμε μακελειά με την τσακαλοπαρέα μας (Posse).

Α, ναι, και το single-player καλό είναι ΧΔ

Άντε να μαζευτούμε ρε κανάγιες, να κάνουμε κάνα trader goods delivery που τα έχω στην κατάψυξη δέκα μήνες, τα 300$ που παίρνει ο κάθε συνοδός δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για μισής ώρας δουλειά, ακόμα και για βετεράνους, πόσο μάλλον για νέους παίκτες που από μόνοι τους δεν θα δουν τέτοια κονόμα μαζεμένη για μήνες.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,974

Λέτε να το τσιμπήσωμε όσοι δεν το' χωμε (ακόμα);... Στα 20,99 ευρώ η Στάνταρ εντίσιο από το Ίνσταντ...
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,426
Έτσι λέμε!

Σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιον, η έκδοση που πουλάει το Instant είναι καθαρά για Rockstar Launcher (το οποίο βέβαια δεν το γλυτώνεις έτσι κι αλλιώς, από όπου και να το πάρεις το παιχνίδι).
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
καταλαβα οτι μπορει ν αποφυγουμε αυτο, εκεινο, το αλλο και το τεταρτο και δεν τρεχει τιποτα. κι ολα αυτα επειδη εσκεμμμενα δεν εβαλαν πραγματα, οχι qοl, αλλά πραγματα δεδομενα σε καθε αλλο παιχνιδι εκει εξω, στο ονομα ενος ρεαλισμου αχρειαστου και κατα την γνωμη μου γελοιου.

Θα σου φέρω ένα παράδειγμα από το Witcher 3. Στο παιχνίδι υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα που επηρεάζει το gameplay, ολόκληρες (side)questlines, πρόσθετες περιοχές (μέσα σε κτίρια) έξτρα διαλόγους και cutscenes. Αναφέρομαι στο Gwent που δεν είναι ένα κοινό mini-game αλλά πλήρως ενσωματωμένο. Άλλοι το λάτρεψαν και άλλοι το προσπέρασαν εντελώς. Το παιχνίδι δεν στο επιβάλει (να μπλοκάρει την κεντρική ιστορία) αλλά στο παρέχει, έχει διαφορά.

Έτσι λοιπόν λειτουργεί το RDR 2 σε πολλά πράγματα. Στα παρέχει και ασχολείσαι όσo και αν θες. Αν δεν φας δεν πεθαίνεις δεν είναι survival να κοιτάς το φαγητό κάθε τρεις και λίγο. Αντίστοιχα παρέχει crafting, διευκολύνει σε αρκετά πράγματα όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι essential.

ανοιγεις το γαμωντουλαπι και τι το κακο θα ηταν αν σου εβγαζε το γνωστο γκριντ με τα περιεχομενα και να παρεις οτι θες??

οοοοχι, σηκωσε την κονσερβα, κοιτα την ετικετα της, γυρνα την αναποδα, δες και την ημερομηνια ληξης while you re at it, και μετα βαλτην στο γαμωινβεντορυ. αυτο και με τα 6-7 πραγματα του ντουλαπιου. εξηγηστε μου βρε παιδια. πως αυτο σε βαζει περισοτερο στον κοσμο του παιχνιδιου? πως σε βυθιζει στην ιστορια? εμενα ντιστρακτινγκ μου φαινεται. μισο με ενα λεπτο για ενα ντουλαπι. δεκα δευτερολεπτα για να γδαρεις το κογιοτ. τωρα ακουσα και για τις διαιτες. δεν το ηξερα. νεα υψη ρεαλισμου. ενταξει, σηκωνω τα χερια πολυ ψηλα. παραδινομαι.

To παιχνίδι είναι αργό, σαφέστατα. Όμως η ταχύτητά του/ρυθμός του για μένα θα πρέπει να κριθεί σε σύγκριση με τη γενικότερη εμπειρία που προσφέρει και αν την εξυψώνει ή την καταβαραθρώνει.

Αν σε ενδιαφέρει να ακούσεις μια δεύτερη γνώμη/ανάλυση/σύγκρισή με άλλα games σου προτείνω το παρακάτω βίντεο που προέρχεται από επαγγελματία Animator.



Ανεξάρτητα από το αν άρεσε σε κάποιον το παιχνίδι ή όχι, δεν υπάρχει άλλο παιχνίδι με την ποιότητα και το βάθος σε μηχανισμούς εκεί έξω στην έκταση που συναντούμε στο RDR 2. Τέσσερα χρόνια από την κυκλοφορία του δεν το φτάνει τίποτα ακόμα.
 
Last edited:

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
πρωτα για το Υπερτατο. το γκουεντ, ειδικα για μενα που δεν το αγγιξα, ειναι καθαρα μια τσοντα στο γκειμ, ενα αφτερθωτ που λενε και στην ελληνικη επαρχία, και δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με οτιδηποτε ουσιαστικο ή και δευτερευον ακομα, του πυρηνα του γουιτσερ3, αλλά ουτε καν και των "περιφερειακων" δρασεων του. μπαινει ο λυκος της ριβια στον καφενέ και καθεται και παιζει πρεφα σαν τους γερους. το να κανεις hunting ομως στην αγρια δυση, το να πεφτει η σταμινα του αλογου αν ειναι βρωμικο, η να σε σταματαει μια φραου αν πας να φυγεις απ το καμπ απλυτος και να σε βαζει να νιφτείς, ή να κανεις 20 λεπτα να λουταρεις εναν οροφο ενος σπιτιου, δυστυχως (για μενα) ειναι δεμενο με την ουσια του παιχνιδιου και το βρισκεις συνεχεια μπροστα σου. οκ, μου λες οτι δεν εχει ουσιαστικη επιδραση στο γκειμπλει, αλλά αν δεν κανεις αυτο, δεν κανεις εκεινο, η δεν κανεις το τριτο, στο τελος τι θα μεινει απ το γκειμ? τα ζαρωμενα κρεματζολια του ντορή οταν ειναι παγωμενο το νερο του ριο γκραντε ξερω γω (για να γελασουμε και λιγο).

νομιζω το εχεις ξαναποσταρει το βιντεο, και το ειχα δει με προσοχη.
αν θυμαμαι καλα, ο τυπος δεν φτανει σε συμπερασμα κατηγορηματικο, αλλά κραταει μια ισορροπια και λεει οτι οσο θαυμασιες και μερακληδικες κι αν ειναι οι ανιμεισονς, καταλαβαινει οτι καποιοι δεν θα αντεξουν την αργη τους ταχυτητα και την επαναληπτικοτητα τους. συμφωνω απολυτα μαζι του.
λατρευω, ΛΑΤΡΕΥΩ, τα γραφικα και το στορυ (υποθετω απ οσα λετε) στο rdr2, καταλαβαινω ποσο μερακληδες ειναι, απλά εχω πολυ ξεκαθαρισμενο μεσα μου κι εχω αποδεχτει ποια παιγνιδια δεν ειναι για μενα. ειναι ενα απ αυτα. και δυστυχως δεν θα το παιξω ποτέ, γιατι δεν ειναι θεμα mods ξερω γω, αλλά πυρηνα του παιχνιδιου και εσκεμμενης εκτελεσης.

αλλα τετοια παραδειγματα ειναι to Pathfinder: Kingmaker και το κινγκντομ καμ ντηλιβερανς π.χ.
την εψαξα λιγο μηπως και μπορεσω να τα φερω στα μετρα μου με μοντς, αλλά δεν.
και στα 2 αυτα, τα στοιχεια που δεν αντεχω, δυστυχως ειναι ο πυρηνας του γκειμ και εννοειται οτι δεν εχω απαιτηση απ τον ντεβ να αλλαξει το παιχνιδι του, το οραμα του, για μενα, οπότε αποχωρω χαρωπα και χωρις τυψεις. το μπακλογκ να ναι καλα.

τελειωνοντας, να πω οτι εχω μια μικρη ελπιδα, ετσι οπως δεν αντεχα το ασάσι κρή στα πρωτα παιχνιδια της σειρας, και σιγα σιγα αλλαξε η φυση του παιχνιδιου κι εφτασα να καταδιασκεδασω με το όντυσυ, οτι μπορει να συμβει αυτο με το rdr6 ας πουμε. η ελπις πεθαινει τελευταια και καταιδρωμενη.

ιτ'ς ωλ γκουντ.
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Επειδή είμαι έξω και δεν μπορώ να δω, η καλύτερη ήταν με το άλογο στις ζέστες και η χειρότερη με το άλογο στα χιόνια;
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,957
Ήρθα να ενώσω τη φωνή μου με του Χειρομαλάχτη, όσον αφορά το Red Dead 2. Το Gwent γενικά είναι άστοχο παράδειγμα, ακριβώς γιατί είναι κάτι εντελώς αγνοήσιμο και τρέχει παράλληλα προς το κυρίως παιχνίδι. Άλλωστε και το RDR2 έχει μια χαρά δικές του ξεχωριστές χρονορουφήχτρες, όπως mini games και ψάρεμα.
Στο RDR2, όμως, είναι τα υποσυστήματα αυτά καθ'αυτά που ροκανίζουν την ώρα και τα νεύρα σου. Κάθε φορά που κάνεις loot ψόφιους καπόηδες. Κάθε φορά που ψαχουλεύεις ντουλάπια. Κάθε φορά που ψήνεις κρέας κομμάτι το κομμάτι. Που γδέρνεις ζώα για το τομάρι τους. Που καθαρίζεις το όπλο σου. Που βουρτσίζεις το άλογο. Που που που... Μιλάμε για μυριάδες μικροπράγματα που θα μπορούσαν (όφειλαν?) να είναι πιο εύκολα και σύντομα. Ναι οκ, συνοδεύονται από εκπληκτικό animation που όντως χαζεύεις με ανοιχτό το στόμα τις πρώτες 3, 4, 10 φορές. Αλλά μέχρι τον τερματισμό θα τα δεις δεκάδες ή εκατοντάδες φορές έκαστο. Κι αυτό είναι πρόβλημα.

Ο τύπος στο βίντεο ήταν πολύ προσεκτικός, κράτησε σχεδόν ίσες αποστάσεις και τελικά κατέληξε ότι είναι προσωπικό θέμα του καθενός να αποφασίσει πού τελειώνει ο εντυπωσιασμός και πού αρχίζει η σπατάλη χρόνου. Για μένα ίιιισως άφησε να εννοηθεί ότι τα παλικάρια το παρακάνανε λίγο με τον "ρεαλισμό", αλλά μάλλον αυτό αποκόμισα επειδή αυτό σκεφτόμουν κι ο ίδιος. Γενικά νομίζω πως η γνωστή ατάκα απ'το Jurassic Park περιγράφει ωραία την κατάσταση: they were so preoccupied with whether or not they could, they didn’t stop to think if they should.
 
Last edited:

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Μάλλον γι' αυτό κάνουν τα νούμερα που κάνουν και παραδίδουν έπη που θα διδάσκονται στις επόμενες γενιές για πολλά χρόνια. Όλα αυτά είναι κομμάτι της εμπειρίας που ξεκάθαρα αγκάλιασε ο κόσμος.Θα μπορούσαν να το κάνουν όπως όλοι οι άλλοι, να κλικάρουμε δεξιά κι αριστερά κι όλα να γίνονται αυτόματα, να κάνουν αντικείμενα τέλεπορτ στις τσέπες μας, όλες οι δευτερεύουσες ενέργειες να είναι φάση πάτα το Φ και μισό δεύτερο μετά να σου λέει οκ έτοιμος έφυγες. Ευτυχώς που δεν έγινε έτσι. Εγώ θα γούσταρα κάτι τέτοιο και στα μπάτλφηλντ ας πούμε. Να μην παίρνεις αυτόματα κάτι από κάτω, ή να μη κάνεις τέλεπορτ μέσα στα οχήματα κι ας αργείς. Ανιμέσιον που θα μπορεί κιόλας να διακοπεί ανά πάσα στιγμή αν το κρίνεις απαραίτητο, είναι το μέλλον. Να τριπλοσκέφτεσαι κάθε σου κίνηση ένα πράμα στα μούλτι. Προσωπικά ελπίζω να επαναλάβουν ότι κάνανε στο ρεντέντ2 και στο τζιτιέι6, κατά προτίμηση στο δεκαπλάσιο.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,957
Όπως έδειξε και ο τυπάκος στο βίντεο, τα πυρομαχικά lootάρονται αυτόματα, που σημαίνει ότι ακόμα και η R* κατάλαβε πως το πολύ το κυρ' ελέησον το βαριέται κι ο παπάς. Αν αυτό γινόταν για όλο το loot πιστεύεις ότι το RDR2 δεν θα σημείωνε τις ίδιες πωλήσεις;
Για το ότι προσέφεραν μια σεμιναριακή εμπειρία που δεν βρίσκεις αλλού, συμφωνώ εν μέρει. Αν έρθει κάποιος σπίτι μου και θέλω να του δείξω το πιο εντυπωσιακό/ρεαλιστικό παιχνίδι που έχω παίξει θα φορτώσω το RDR2. Όμως αν μετά μου πει "τρέχω να το πάρω κι εγώ" θα του απαντήσω "ναι oκ, ΑΛΛΆ". Κάτι που δείχνει εντυπωσιακό και τρομερά δουλεμένο, δεν είναι απαραίτητα και διασκεδαστικό για τον παίκτη.

Τώρα το κατά πόσο αυτό ο εμμονικός ρεαλισμός είναι το μέλλον δεν το ξέρω, αλλά σίγουρα δεν είναι το μέλλον που θέλω εγώ προσωπικά. Όπως και να'χει πάντως, η μέθοδος της R* δύσκολο να αντιγραφεί από άλλα στούντιο, όταν το RDR2 υποτίθεται πως απασχόλησε πάνω από 1500 devs για 8 χρόνια.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,355
Επειδή είμαι έξω και δεν μπορώ να δω, η καλύτερη ήταν με το άλογο στις ζέστες και η χειρότερη με το άλογο στα χιόνια;

Και κάπου εδώ γίνεται εμφανής η έλλειψη ενός "μπομπόλια" reaction.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Το Gwent γενικά είναι άστοχο παράδειγμα, ακριβώς γιατί είναι κάτι εντελώς αγνοήσιμο και τρέχει παράλληλα προς το κυρίως παιχνίδι.

Στο RDR2, όμως, είναι τα υποσυστήματα αυτά καθ'αυτά που ροκανίζουν την ώρα και τα νεύρα σου. Κάθε φορά που κάνεις loot ψόφιους καπόηδες. Κάθε φορά που ψαχουλεύεις ντουλάπια. Κάθε φορά που ψήνεις κρέας κομμάτι το κομμάτι. Που γδέρνεις ζώα για το τομάρι τους. Που καθαρίζεις το όπλο σου. Που βουρτσίζεις το άλογο.

Αυτά που υπογράμμισα γιατί δεν τα θεωρείς εντελώς αγνοήσιμα; Πως στα επιβάλλει το παιχνίδι και τι ακριβώς χάνεις από το παιχνίδι αν δεν τα κάνεις; Τι συμβαίνει αν αφήσεις το άλογο βρώμικο σε όλο το παιχνίδι και δεν καθαρίσεις ποτέ το όπλο σου;

Τίποτα απολύτως. Το άλογο συμπεριφέρεται όπως πριν και οι εχθροί συνεχίζουν να σκοτώνονται με 1-2 σφαίρες. Αντίστοιχα όταν ο Arthur πιάνει ένα κείμενο και μπορείς να το διαβάσεις από τα χέρια του και να το γυρίσεις ανάποδα όπως θα έκανες στην πραγματικότητα το παιχνίδι φροντίζει και σου παρέχει και το floating text με scroll όπως γίνεται στα υπόλοιπα παιχνίδια. Κανείς δε σε υποχρεώνει να διαβάζεις τον γραφικό χαρ/ρα του κειμένου.

Μήπως είναι τελείως flavour mechanics για να μπεις περισσότερο στη ζωή του καομπόη;

Το παράδειγμα με το Gwent αν παρακολούθησες τη συζήτηση πήγαινε σε link του Brother που έλεγε πως πρέπει να κάνεις μπάνιο κάθε μέρα αλλιώς δε σου μιλούσαν οι NPC. Έκανες εσύ κάτι τέτοιο στο παιχνίδι;

Που που που... Μιλάμε για μυριάδες μικροπράγματα που θα μπορούσαν (όφειλαν?) να είναι πιο εύκολα και σύντομα.
Δεν χρειάζεται να πας μακριά στο Red Dead Online κάποια animations έχουν απλουστευτεί, το looting anim κρατάει αισθητά λιγότερο και φαίνεται τέρμα ψεύτικο, το reload anim γίνεται πιο γρήγορα και ο χαρ/ρας μας δεν μετράει τις σφαίρες όπως ο Arthur. Είναι το ίδιο generic όπως θα περίμενες σε άλλα games. O λόγος εμφανής, παίζεις PVP και έχει timed missions.

Ναι θα μπορούσαν να είναι μυριάδες μικροπράγματα πιο σύντομα, πιο εύκολα, πιο generic, όμως το κάθε ένα από αυτά είναι συνειδητές απόφασεις της Rockstar και συνθέτουν το Red Dead Redemption 2. Αν είναι να αφαιρέσουμε τα υποσυστήματά του γιατί δεν ταιριάζουν με την ταχύτητά μας ή τον διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο μας τότε καλύτερα να παίξουμε άλλο παιχνίδι, τόσα υπάρχουν. Το RDR 2 είναι αυτό που είναι σε όλο το σύνολό του και έχει τον ίδιο ρυθμό καθόλη τη διάρκειά του.

Δεν υπάρχει ακόμα παιχνίδι με τέτοια production values, τέτοια σημασία στη λεπτομέρεια, διάρκεια και μέγεθος.



To Red Dead Redemption 3 έχει πάρα πολύ δύσκολο έργο.
 
Last edited:

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
επειδη ειναι φιλος μου ο μπραδερ, μου ειπε οτι το χει ξεκαθαρισει και ειναι οκ μ αυτο: απλα το παιχνιδι δεν τον αφορα. το άφηκε πισω του.

ωστοσο, καρα, νομιζω γραφεις 2 πραγματα που αλληλοαναιρουνται:

Πως στα επιβάλλει το παιχνίδι και τι ακριβώς χάνεις από το παιχνίδι αν δεν τα κάνεις;


Αν είναι να αφαιρέσουμε τα υποσυστήματά του γιατί δεν ταιριάζουν με την ταχύτητά μας ή τον διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο μας τότε καλύτερα να παίξουμε άλλο παιχνίδι, τόσα υπάρχουν.

και τωρα μια ερωτηση, καθαρα απο περιεργεια. εσυ, ποιον απ τους 2 δρομους ακολουθησες? τα παρελειψες τα υποσυστηματα ή τα εκτελουσες καθε φορα, προφανως χωρις δυσφορια, αφου σε βοηθουσαν να μπεις στο πετσι του ρολου? ξερω γω εγδαρες 300 ρακούν με χαρα και αφοσιωση ή απο καποια στιγμη και περα, μετα τα 10 πρωτα, ειπες: "βρε δεν πα να γαμηθουν τα ρακουν και τα δερματα τους? δεν θα φαω τον πολυτιμο χρονο μου γδερνοντας ρακουν".


επισης, σοβαρο ερωτημα (νομιζω) : ποιος κρινει ποια κομματια της αληθινης ζωης θα μπουν σ ενα παιχνιδι, χαριζοντας του ετσι τον αξιοθαυμαστο και επιθυμητο απ οτι βλεπω, ρεαλισμο? (γενικη ερωτηση ειν αυτο προς ολους, με αφορμη το ρουντουρου και ισως θελει το δικο της θρεντ). που τραβαμε την γραμμη?
δηλαδη το rdr3 πηγαινοντας ενα βημα παρακατω, μηπως θα πρεπει να εχει πολυωρο και ισως πολυ ενδιαφερον σέχ των πρωταγωνιστων/πρωταγωνιστριων μεταξυ των ή ξερω γω μεταξυ των πρωταγωνιστων και των ρακούν (βαλτε οποιο ζωο θελετε στην θεση των χαριτωμενων τετραποδων) σε κατσήνς? θα δειχνει τον ηρω να αφοδευει, να περδεται και να καθαριζει την μυτη του? αν οχι, γιατι οχι? δεν ειναι αυτα κομματια της ζωης στην αγρια δυση ή σε καθε γωνια του φιλοξενου πλανητη μας ακομα ακομα? γιατι αυτα τα κομματια εμπειριων δεν εχουν παρει στα πισι γκειμς την αγαπη που τους αρμοζει?

δεν ειρωνευομαι καθολου. ισως θελω, με ακραια παραδειγματα, να δειξω ποσο επικινδυνο ειναι το κυνηγι του απολυτου ρεαλισμου σε ενα κομματι τεχνης που εχει σαν στοχο την ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ του δεκτη και οχι την απεικονιση της πραγματικοτητας γυρω μας per se.
 
Last edited:

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,654
ποιος κρινει ποια κομματια της αληθινης ζωης θα μπουν σ ενα παιχνιδι, χαριζοντας του ετσι τον αξιοθαυμαστο και επιθυμητο απ οτι βλεπω, ρεαλισμο?

μηπως θα πρεπει να εχει πολυωρο και ισως πολυ ενδιαφερον σέχ των πρωταγωνιστων/πρωταγωνιστριων μεταξυ των

νομιζω γραφεις 2 πραγματα που αλληλοαναιρουνται
:trollface:

Δεν μπορούσα να αντισταθώ.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
εχμ, πως να το πω τωρα?
εεεεε, περα απ τον κοσμο των προσωπικων μας εμπειριων, υπαρχει εκει εξω ενας αλλος ισως κοσμος με διαφορετικες εμπειριες.


το ειπα οσο πιο μαλακα μπορουσα. ευγενικα. ομορφα. χωρις να πληγωνω αθρώπους. ευγε μου.
 
Top Bottom