Αναβίωση του Silent Hill franchise από την Konami

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
15,648
Σε μια παρουσίαση περίπου 48 λεπτών, η Konami ανακοίνωσε την ύπαρξη πολλαπλών projects, με το πιο προεξέχον από αυτά να είναι το remake του Silent Hill 2, το οποίο είναι και το αγαπημένο για την πλειοψηφία των φίλων της σειράς. Κατ΄ αυτό τον τρόπο επιβεβαίωσε την έντονη φημολογία γύρω από την ανάπτυξη του τα τελευταία χρόνια.



Το πέρασμα στη σύγχρονη εποχή του αριστουργηματικού τίτλου ψυχολογικού τρόμου, έχει αναλάβει η Bloober Team, γνωστή μας από τα Blair Witch, The Medium, και τα Layers of Fear και Layers of Fear 2. Οι Πολωνοί θα συνεργαστούν με 2 βετεράνους της σειράς, τον Masahiro Ito που ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό των πλασμάτων και τον Akira Yamaoka που είχε επιμεληθεί τη μουσική και το σχεδιασμό του ήχου για την συντριπτική πλειοψηφία των παιχνιδιών της...

Continue reading...
 
Last edited:
Τα παιδιά της Μπλουμπερ είναι μαλωμένα με το οπτιμαηζεσιο.
edit:
Ας θυμηθούμε μια τα παλιά
 
Last edited:
Δε βλέπω σχόλια για απαιτήσεις (#καλά #ωϊμέ #2080γιαmedium60 #tinaftare) και ανησυχώ - τυχαίο tag @nitro912gr @nitro-consciousness


Είπαμε όλα αυτά είναι εικονικά, εκτός από περιπτώσεις παλιάς CPU που δεν υποστηρίζει κάποιο instruction set, όλα τα άλλα δεν ενοχλούν κανέναν και θα παίζουν κομπλέ.
 
παίζουν κομπλέ
Κομπλέ as in 25-30 fps με low-medium συνδυασμό ρυθμίσεων, ναι.
Μην προκαλείς τους Μπλούμπερ, μπορούν και χειρότερα... 🤡
 
Ελπίζω να μείνανε μόνο στο οπτιμαηζεσιο και να μην κάνανε καμιά μαλαγανιά στην ιστορία του παιχνιδιού
 
Κομπλέ as in 25-30 fps με low-medium συνδυασμό ρυθμίσεων, ναι.
Μην προκαλείς τους Μπλούμπερ, μπορούν και χειρότερα... 🤡
το doom 2016 το έτρεξα medium με 30-45fps με i3 2320 και 7850 1GB πραγματικά πιστεύω ότι πλέον τι ανακοινώνουν με το τι ισχύει δεν έχει σχέση. Πρώτα τους ένοιαζε να είναι το παιχνίδι προσβάσιμο, τώρα τους νοιάζει να μην γκρινιάζουν οι χιονονιφάδες.
 
Ναι αλλά μην ξεχνάς ότι το συγκεκριμένο ήταν υπόδειγμα optimization.
Τεσπα έχουμε ακόμα μέχρι να βγει, στην καλύτερη 1 χρόνο για να συμπέσει κοντά στην ταινία που λειτουργεί σαν promo.
 
το doom 2016 το έτρεξα medium με 30-45fps με i3 2320 και 7850 1GB πραγματικά πιστεύω ότι πλέον τι ανακοινώνουν με το τι ισχύει δεν έχει σχέση. Πρώτα τους ένοιαζε να είναι το παιχνίδι προσβάσιμο, τώρα τους νοιάζει να μην γκρινιάζουν οι χιονονιφάδες.

Συγκρίνεις ένα παιχνίδι από την εταιρεία που το όνομά της είναι συνώνυμο με το καταπληκτικό optimization, με ένα παιχνίδι (που δεν έχει βέβαια βγει ακόμα, οπότε θα δούμε...) από την εταιρεία που το όνομά της είναι συνώνυμο με το χάλια optimization.

Από εκεί και πέρα, τα minimum specs από περίπου το 2000 και μετά έχουν περισσότερο χαρακτήρα "αν δεν τα πιάνετε, μην ζαλίζετε τα ούμπαλα του support μας άμα δείτε και λίγο stuttering", παρά "μην ονειρεύεστε, δεν θα ξεκινήσει καν". Αμφιβάλω αν θα αλλάξει αυτό.
 
Δεν υπήρξε μέρα που να μην βριζόταν η Konami από φανατικούς οπαδεχθρούς (sic) και τώρα την ομνύουν με ωσαννά.

Η οπαδική ψυχολογία στα καλύτερά της, ενώ η εταιρεία όχι μόνο δεν ίδρωσε τόσα χρόνια, αλλά τουναντίον, κάθεται στον θρόνο της και δέχεται συγχαρητήρια, επειδή γνωρίζει πολύ καλά, πόσο ευμετάβλητη είναι η γνώμη του κοινού και πόσο μπορεί να την εξαγοράσει άνετα με ένα remake.

Ευχάριστα νέα διότι το franchise ήθελε ρετούς απ' την αρχή, αλλά κρατάω μικρό καλάθι διότι συμφωνώ με τον @Tony Corvus, όσον αφορά στον κίνδυνο περικοπής του περιεχομένου.
 
Last edited:
Αν δεν αλλάξουν το gameplay το παιχνιδι θα είναι masterpiece με ανανεωμένα ωραία γραφικά. Τώρα αν αλλάξουν το gameplay πολύ... απλα οι fans θα κάνουν αυτό...
1669972348962.png
 
Back
Top