By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Υπάρχουν ακόμα games που χτίζονται πάνω σε DX11 ?Αν η Intel καταφέρει να αντιμετωπίσει σχετικά γρήγορα τα ζητήματα με το DX11 θα μιλάμε για έναν πολύ σοβαρό παίκτη στις GPUs.
Υπάρχουν ακόμα games που χτίζονται πάνω σε DX11 ?
Μού την σπάει που ένα γρήγορο γούγλισμα εξακολουθεί να μην βγάζει κάποιον που να συγκρίνει εκτενώς με DXVK. Βλέπω πάντως αναφορές ότι το DXVK (υλοποίηση DX11 με Vulkan) στην intel Arc στα windows (ναι dxvk στα windows) πάει ήδη καλύτερα από την υλοποίηση DX9/11 με DX12 που έχει η intel και στο λίνουξ φυσικά θα είναι ακόμα καλύτερο.όμως σε αρκετές περιπτώσεις η απόδοση σε DX11 πέφτει αρκετά κάτω από τα 60.
Μού την σπάει που ένα γρήγορο γούγλισμα εξακολουθεί να μην βγάζει κάποιον που να συγκρίνει εκτενώς με DXVK. Βλέπω πάντως αναφορές ότι το DXVK (υλοποίηση DX11 με Vulkan) στην intel Arc στα windows (ναι dxvk στα windows) πάει ήδη καλύτερα από την υλοποίηση DX9/11 με DX12 που έχει η intel και στο λίνουξ φυσικά θα είναι ακόμα καλύτερο.
Πιστεύω ότι το DXVK με τόση δουλειά που έχει γίνει θα είναι η καλύτερη λύση για την intel και όχι να παιδευτεί να φτιάξει τούς «ιθαγενείς» windows οδηγούς.
Το καλύτερο που βρήκα:
Τα παιχνίδια με DX9-DX11 έχουν πρόβλημα στην intel Arc. Τα καινούργια API (Vulkan/DX12) είναι εντάξει.πάμε άλλη μια, αλλά με απλά λογάκια και TLDR?
Δεν ξέρω γιατί υποτιμάται τόσο πολύ το είδος τού προβλήματος. Δεν μιλάμε για κάποια bug στούς οδηγούς που απλά πρέπει να διορθωθούν. Δεν δουλεύει έτσι. Οι οδηγοί δεν εκτελούν απλά αυτό που ζητάει το παιχνίδι, οπότε τότε θα αρκούσε να είχαμε απλά καλύτερη υλοποίηση για τις κλήσεις. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι οδηγοί μαντεύουν τι θέλει να κάνει το παιχνίδι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πιάσεις ένα ένα τα παιχνίδια και να βρεις χακέματα για να τρέξουν καλύτερα. Είναι άπειρη δουλειά και απαιτεί άπειρο κόσμο να δοκιμάει κάθε παιχνίδι. Από μεριάς nvidia/amd όλο αυτό το σπαγκέτι χτίστικε σιγά-σιγά και ουσιαστικά μαζί με τούς δημιουργούς τών μηχανών παιχνιδιών είναι οι ίδιοι που ευθύνονται. Από μεριάς DXVK είναι ένας πραγματικός άθλος. Δεν μπορώ να δω ότι ρεαλιστικά ότι η intel μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό εκτός από το να χρησιμοποιήσει το DXVK. Επειδή είδα ότι τούς έχει γίνει η ερώτηση και έχουν απαντήσει, ουσιαστικά η απάντηση τους είναι «δεν το ελέγχουμε και για αυτό δεν το εμπιστευόμαστε» στο οποίο θα έλεγα να παραδειγματιστούν από την Valve που είναι απολύτως οκ με αυτό.Αν η Intel καταφέρει να αντιμετωπίσει σχετικά γρήγορα τα ζητήματα με το DX11
Και τελικά ναι, χρησιμοποίησε DXVK για να το κάνει.Καλά νέα, η Intel βελτιώνει τις επιδόσεις σε DX9 games μέσω νέων drivers: