Steam - O ναός του Γκέιμπ

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Clipboard01.jpg

Μόλις πρόσεξα αυτό στα steam reviews (αν βάλεις τον δείκτη του mouse πάνω από το αστεράκι). Υποθέτω πάει κάποιος καιρός που έχει γίνει αυτή η αλλαγή.
Και εντάξει, δεν τρέχει κάτι αν η γνώμη 5-10-20 νοματαίων που πήραν review code δε μετράει στο ΜΟ.
Αλλά διάολε είναι τόσος κόσμος που προμηθεύται το παιχνίδι εκτός Steam (Fanatical, GMG, Instant κλπ). Το παιχνίδι το έχουν νόμιμα, με τον ένα ή άλλο τρόπο. Τι αηδίες είναι αυτές;
 
View attachment 7650

Μόλις πρόσεξα αυτό στα steam reviews (αν βάλεις τον δείκτη του mouse πάνω από το αστεράκι). Υποθέτω πάει κάποιος καιρός που έχει γίνει αυτή η αλλαγή.
Και εντάξει, δεν τρέχει κάτι αν η γνώμη 5-10-20 νοματαίων που πήραν review code δε μετράει στο ΜΟ.
Αλλά διάολε είναι τόσος κόσμος που προμηθεύται το παιχνίδι εκτός Steam (Fanatical, GMG, Instant κλπ). Το παιχνίδι το έχουν νόμιμα, με τον ένα ή άλλο τρόπο. Τι αηδίες είναι αυτές;

Δεν πιστεύω να ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, είναι μέτρο για να καταπολεμηθεί το review manipulation. Υπήρξαν developers που μοίρασαν αβέρτα Steam keys σε ημέτερους ώστε να αφήσουν θετικό review και να φουσκώσουν τεχνητά την βαθμολογία.
 
τσέκαρα και εγώ τα δικά μου review σε παιχνίδια με κλειδί και δεν μου βγάζει κάτι τέτοιο.
 
Φαντάζομαι δε γίνεται να το εφαρμόσουν αναδρομικά σε reviews που ανέβηκαν πριν πολλά χρόνια, οπότε ίσως προσμετράει μόνο τα πολύ πρόσφατα.
 
@Admiral και πως κρίνουν κάθε περίπτωση;

Τσέκαρα μέχρι πίσω στα παλιότερα που είχα ανεβάσει, Ιούλιος 2012 και δεν βγαίνει νόημα. Π.χ. Bastion, Braid, Limbo όλα αγορασμένα από Steam, αλλά μόνο το Braid, τελευταία ανεβασμένο από τα 3 (Δεκέβριος του 12) μετράει στο σύνολο. Επίσης, το Metro 2033 (Ιούλιος '13) που το είχα ενεργοποιήσει από retail το μετράει κανονικά, ενώ το Castlevania: LoS (Φεβρουάριος '14, edit Νοέμβριος '20) retail κι αυτό, όχι...
 
@Admiral και πως κρίνουν κάθε περίπτωση;

Τσέκαρα μέχρι πίσω στα παλιότερα που είχα ανεβάσει, Ιούλιος 2012 και δεν βγαίνει νόημα. Π.χ. Bastion, Braid, Limbo όλα αγορασμένα από Steam, αλλά μόνο το Braid, τελευταία ανεβασμένο από τα 3 (Δεκέβριος του 12) μετράει στο σύνολο. Επίσης, το Metro 2033 (Ιούλιος '13) που το είχα ενεργοποιήσει από retail το μετράει κανονικά, ενώ το Castlevania: LoS (Φεβρουάριος '14, edit Νοέμβριος '20) retail κι αυτό, όχι...

Δεν έχω ιδέα με ποια κριτήρια κρίνουν να πω την αλήθεια.
 
View attachment 7678
Παιδιά αυτό πρέπει να το έχουμε ενεργοποιήμενο ή όχι;

Αν είσαι στα Windows τότε το off ή on δεν έχει και τόση σημασία καθώς αφορά μόνο παιχνίδια που τρέχουν σε Vulkan (π.χ. τα πρόσφατα Doom). Στο Linux είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί εκεί αφορά όλα τα παιχνίδια.

Για να εξηγήσουμε τι κάνει κιόλας, οι shaders είναι προγράμματα που ρυθμίζουν διάφορα εφέ γραφικών στα σύγχρονα games και πρέπει να γίνουν compiled ανάλογα με την κάρτα γραφικών που έχει ο χρήστης. Αν το παιχνίδι δεν έχει επιλογή για να κάνει αυτή την διαδικασία πριν ξεκινήσεις να παίζεις (πρέπει να έχεις πετύχει σε κάποιο σύγχρονο παιχνίδι μια οθόνη πριν μπεις στο μενού που να λέει "compiling shaders" ή "optimizing shaders" ), τότε η διαδικασία θα γίνει σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή μόλις το κάθε εφέ εμφανιστεί στην οθόνη για πρώτη φορά. Αυτό προκαλεί το λεγόμενο shader compilation stuttering, άρα χάνεις σε ομαλότητα στο gameplay.

Tο Shader Precaching (αυτό είναι το όνομα της ρύθμισης στα αγγλικά) κατεβάζει στο PC σου shaders που έχουν γίνει ήδη compiled από άλλους χρήστες που έχουν την ίδια κάρτα με σένα και έχουν ήδη παίξει το παιχνίδι. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να γίνουν compiled σε πραγματικό χρόνο και άρα αποφεύγεται το σχετικό stuttering.
 
Αν είσαι στα Windows τότε το off ή on δεν έχει και τόση σημασία καθώς αφορά μόνο παιχνίδια που τρέχουν σε Vulkan (π.χ. τα πρόσφατα Doom). Στο Linux είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί εκεί αφορά όλα τα παιχνίδια.
Δεν ήξερα ότι το είχε και για τα windows. Νόμιζα ότι ήταν χαρακτηριστικό μόνο για το λίνουξ.

Έχει λίγη πλάκα η ιστορία πίσω από το shader pre-caching. Όταν βγήκε το proton το 2018 στο λίνουξ υπήρχε σημαντικό πρόβλημα με stuttering και έφταιγε ότι έπρεπε να φτιάχνει τούς δικούς του shaders για Vulkan και όχι αυτούς από το direct3d. Το pre-caching ήταν η λύση τής Valve σε αυτό το πρόβλημα. Όταν βγήκε το Steam Deck συνέπεσε χρονικά με το Elden Ring και το παιχνίδι είχε πρόβλημα stuttering στα windows ενώ στο λίνουξ χάρις στο pre-caching ήταν μια χαρά (με το αστείο αποτέλεσμα να παίζει πιο ομαλά στο Steam Deck σε σχέση με high end πισιά). Ήταν εξαιρετικά τυχερή σύμπτωση γιατί δημιούργησε θετικό κλίμα για το pre-caching και όχι αρνητικό (πολλοί μάλιστα νομίζουν ότι το έκανε η Valve ειδικά για το Elden Ring)
 
Last edited:
Γιαυτο δεν ειχα προβλημα εγω με το παιχνιδι, οταν ολοι γκρινιαζανε!!! @Bathory βαλε λινουξ να γουσταρεις ελδενιο δαχτυλιδι
 
Γιαυτο δεν ειχα προβλημα εγω με το παιχνιδι, οταν ολοι γκρινιαζανε!!! @Bathory βαλε λινουξ να γουσταρεις ελδενιο δαχτυλιδι
Χαχαχαχαχα α δεν θα σαι καλα.
Καλυτερα 85ο πλειθρου στην καλυτερη δημιουργια της φρομ, το Dark Souls, παρα εξτρα δευτερολεπτα στην μετρια μαλακια
 
Αποσο ανετρεξα στα γραφομενα σου, το κυριο θεμα σου ηταν το stuttering και η γενικη αποδοση. Μαλλον παρανοησα
 
Αποσο ανετρεξα στα γραφομενα σου, το κυριο θεμα σου ηταν το stuttering και η γενικη αποδοση. Μαλλον παρανοησα

Σιγουρα παρανοησες, εχω γραψει για τα θεματα μου με το παιχνιδι, και γιατι το βρισκω μετριο στην καλυτερη.
 
Καλα παιχνιδαρα ειναι, αλλα γουστα ειναι αυτα, δε θα τα χαλασουμε εδω.
 
εχω γραψει για τα θεματα μου με το παιχνιδι
Κάποιο συγκεντρωτικό ποστ αφού το τελείωσες, δε θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής. Μόνο 3-4 σκόρπια σχόλια, κάτι για τo accessibility, κάτι για το online που δεν κατάφερες να παίξεις, το performance κλπ. είχα δει. Τώρα αν γράφτηκε στο discord και το έθαψε η σκόνη, πάσο.
 
Back
Top