PC-Gaming News

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
(@kara approves εντάξει δεν ήταν και τόσο δύσκολο)

Ωραία ατμόσφαιρα, αλλά σε gameplay επίπεδο, αν και φιλόδοξο δεν έχω καταλάβει που θέλουν να το πάνε με το open world, φαίνεται κάπως άδειο. Όπως και να' χει, έχει δρόμο ακόμα...
 
comment_1606636026PlKRmbvN2gluOxMByNSzY1.jpg


Η Nintendo έχει περισσότερες πωλήσεις από όσες Sony και Microsoft μαζί.

Estimated Total Console Sales by Manufacturer (1970-2020)​


ManufacturerHome Console salesHandheld Console SalesTotal Sales
Nintendo318 M430 M754 M
Sony445 M90 M535 M
Microsoft149 M-149 M
Sega64-67 M14 M81 M
Atari31 M1 M32 M
Hudson Soft/NEC10 M-10 M
Bandai-3.5 M3.5 M

 
Το switch ως τι το μετράει, home ή handheld? Γιατί μου κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη διαφορά της Sony με την Nintendo στις home consoles.
 
comment_1606636026PlKRmbvN2gluOxMByNSzY1.jpg


Η Nintendo έχει περισσότερες πωλήσεις από όσες Sony και Microsoft μαζί.

Estimated Total Console Sales by Manufacturer (1970-2020)​


ManufacturerHome Console salesHandheld Console SalesTotal Sales
Nintendo318 M430 M754 M
Sony445 M90 M535 M
Microsoft149 M-149 M
Sega64-67 M14 M81 M
Atari31 M1 M32 M
Hudson Soft/NEC10 M-10 M
Bandai-3.5 M3.5 M

Αυτό το κόκκινο είναι ότι τα έχει γαμήσει όλα στο video gaming :mad:
 
Εκανε μεγάλη ζημιά στο handheld gaming θεωρώ. Πριν έπαιζα psp & DS τουλάχιστον. Τώρα όχι. Είναι αυτό το τρυπάκι να μπορείς να παίζεις όπου και να'σαι, χωρίς να σε παίρνουν και χαμπάρι τις περισσότερες φορές
 
Το switch ως τι το μετράει, home ή handheld? Γιατί μου κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη διαφορά της Sony με την Nintendo στις home consoles.
μπα απλά είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα η nintendo, και κάπου εδώ να θυμηθούμε το φιάσκο του SNES CD που έκανε την Sony να μπει στο παιχνίδι.
 
comment_1606636026PlKRmbvN2gluOxMByNSzY1.jpg


Η Nintendo έχει περισσότερες πωλήσεις από όσες Sony και Microsoft μαζί.

Estimated Total Console Sales by Manufacturer (1970-2020)​


ManufacturerHome Console salesHandheld Console SalesTotal Sales
Nintendo318 M430 M754 M
Sony445 M90 M535 M
Microsoft149 M-149 M
Sega64-67 M14 M81 M
Atari31 M1 M32 M
Hudson Soft/NEC10 M-10 M
Bandai-3.5 M3.5 M


Πολύ ενδιαφέρον γράφημα. Τρομακτική η άνοδος του mobile gaming, ευχάριστη η εξάπλωση του PC gaming αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η πλήρης στασιμότητα του console gaming. Από το 2001 και μετά, χονδρικά δηλαδή από την εποχή του Playstation 2 μέχρι σήμερα, το πάχος της γραμμής που αντιπροσωπεύει τον τζίρο των consoles παραμένει σχεδόν ίδιο.
 

Crusader Kings από τη λαϊκή.

Ίσως το αποκαλούμε "Crusader Dukes" ή κάτι τέτοιο.
 
Εκανε μεγάλη ζημιά στο handheld gaming θεωρώ. Πριν έπαιζα psp & DS τουλάχιστον. Τώρα όχι. Είναι αυτό το τρυπάκι να μπορείς να παίζεις όπου και να'σαι, χωρίς να σε παίρνουν και χαμπάρι τις περισσότερες φορές
Δεν το αναφέρω για το handheld αλλά σαν οικονομικό αντίκτυπο στο video gaming γενικότερα.
Όταν τα ΔΣ των εταιρειών βλέπουν τα νούμερα όπως το παραπάνω, σκέφτονται : " Γιατί να επενδύσω 8ψηφια και 9ψηφια ποσά για την ανάπτυξη ενός τίτλου όταν μπορώ με ψίχουλα να βγάλω μια "βλακεία" που θα μου βγάλει σε ένα μήνα περισσότερα από ότι η πρώτη επιλογή σε όλη την διάρκεια "ζωής" του? List of highest-grossing mobile games - Wikipedia

Καθώς και την συνεχώς αυξανόμενη τάση να μεταφέρετε το σύστημα των micro transactions εκτός mobile gaming
 
Πολλά μπορούν να γραφτούν με βάση αυτό το γράφημα. Όπως γιατί αποφάσισε η blizzard να ανακοινώσει diablo σε κινητά. Ή ότι το pc gaming ποτέ δεν πέθαινε και κανένα στημ δεν το έσωσε που ήρθε και μας κατσικώθηκε ετσιθελικά.
 
Πολλά μπορούν να γραφτούν με βάση αυτό το γράφημα. Όπως γιατί αποφάσισε η blizzard να ανακοινώσει diablo σε κινητά. Ή ότι το pc gaming ποτέ δεν πέθαινε και κανένα στημ δεν το έσωσε που ήρθε και μας κατσικώθηκε ετσιθελικά.

Το ότι το PC gaming δεν "πέθανε" ποτέ έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω τα τελευταία 15 χρόνια. Την εποχή που το PC gaming υποτίθεται ότι ήταν νεκρό η αγορά υποστήριζε πολλαπλά επιτυχημένα MMOs με δεκάδες εκατομμύρια παίκτες συνολικά, ενώ υπήρχαν αρκετές ακόμη εμπορικές επιτυχίες "κανονικών" παιχνιδιών.

Αυτό που κατά την άποψή μου συνέβη τότε ήταν ένας συνδυασμός παραγόντων που έδωσαν στους επικεφαλής των publishers μια στρεβλή εικόνα για το μέλλον του gaming. Όπως φαίνεται από το γράφημα, την επίμαχη περίοδο (ουσιαστικά μιλάμε για τα χρόνια από την κυκλοφορία του PS2 μέχρι τα μέσα της γενιάς του 360/PS3) το console gaming έπιασε το ιστορικό ταβάνι του. Ταυτόχρονα είχαμε την κυριαρχία του World of Warcraft που κρατούσε την προσοχή και τα χρήματα μεγάλου μέρους της αγοράς μακριά από άλλους τίτλους, ενώ υπήρχε και ο στραγγαλισμός των retail PC games στην αγορά των ΗΠΑ από τα καταστήματα τύπου Gamestop. Τα έσοδά τους προέρχονταν κατά 80% από πωλήσεις μεταχειρισμένων παιχνιδιών και τα περισσότερα PC games δεν ήταν resellable λόγω DRM.

Αυτά που έκανε το Steam κατά την άποψή μου ήταν: α) Να δώσει (σε ορολογία RTS) ένα rally point στους developers που ήταν αποκλεισμένοι από τις άλλες αγορές (retail, console), β) να "ανοίξει" την αγορά μέσω της σχεδόν παγκόσμιας παρουσίας του, γ) να δημιουργήσει μια κουλτούρα αγοράς παιχνιδιών που μείωσε την πειρατεία και δ) να κυριαρχήσει στην αγορά έναντι πολύ χειρότερων λύσεων όπως το Games For Windows Live και ο EA downloader.
 
Αυτά που έκανε το Steam κατά την άποψή μου ήταν: α) Να δώσει (σε ορολογία RTS) ένα rally point στους developers που ήταν αποκλεισμένοι από τις άλλες αγορές (retail, console), β) να "ανοίξει" την αγορά μέσω της σχεδόν παγκόσμιας παρουσίας του, γ) να δημιουργήσει μια κουλτούρα αγοράς παιχνιδιών που μείωσε την πειρατεία και δ) να κυριαρχήσει στην αγορά έναντι πολύ χειρότερων λύσεων όπως το Games For Windows Live και ο EA downloader.
Αυτό. Το Steam συνείσφερε σημαντικά ώστε να ενισχυθούν τα SP games στο pc, σε μια εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία κερδών ήταν κυρίως από MMO και στη συνέχεια από MOBA. Πολύ σημαντικό και οι προσφορές που είχε για τη μείωση της πειρατείας που λες, ξέρω άτομα που σταμάτησαν να κατεβάζουν πειρατικά καθώς πλέον οι τιμές δεν αποτελούσαν βραχνά.
 
Και όχι μόνο αυτό αλλά και η διαθεσιμότητα. Για πολλούς ήταν μανίκι η αγορά retail αν δεν υπήρχε μαγαζί κοντά τους και αν υπήρχε πολλές φορές δεν είχε τα παιχνίδια που ήθελες
 
Έτσι ακριβώς. Νομίζω ότι μια δίκαιη αποτίμηση της συμβολής του Steam στη σημερινή εικόνα του PC gaming θα ήταν ότι ισχυροποίησε τους PC developers και κατέστησε την αγορά του PC ελκυστική σε publishers και developers που είχαν ως κύρια ή αποκλειστική στόχευση τις κονσόλες. Σε ένα εναλλακτικό σύμπαν που το Steam δεν υπήρξε ποτέ πιστεύω ότι δεν θα βλέπαμε ούτε cRPGs του μεγέθους του Baldur's Gate 3 ούτε πρώην κονσολοdevelopers όπως η From Software να έχουν πλέον το PC ως προτεραιότητα.
 
ναι η αλήθεια είναι ότι το digital distribution έφερε πολύ κόσμο από την πειρατεία στα νόμιμα αγορασμένα, και εγώ έτσι σταμάτησα τα μαύρα.
Γιατί να πάω να μπλέκω με σπασμένα αν μπορώ να το βρω 5-15€ που μπορώ να τα δώσω για ένα παιχνίδι και εγώ να παίξω και ο dev να βγάλει τα λεφτάκια του;
 
ναι η αλήθεια είναι ότι το digital distribution έφερε πολύ κόσμο από την πειρατεία στα νόμιμα αγορασμένα
Δεν έχω νούμερα, αλλά είμαι σίγουρος πως τα τορρενταδικα και τα νούμερα που πιθανολογώ ότι έχουν διαφωνούν με αυτό.
 
Έτσι ακριβώς. Νομίζω ότι μια δίκαιη αποτίμηση της συμβολής του Steam στη σημερινή εικόνα του PC gaming θα ήταν ότι ισχυροποίησε τους PC developers και κατέστησε την αγορά του PC ελκυστική σε publishers και developers που είχαν ως κύρια ή αποκλειστική στόχευση τις κονσόλες. Σε ένα εναλλακτικό σύμπαν που το Steam δεν υπήρξε ποτέ πιστεύω ότι δεν θα βλέπαμε ούτε cRPGs του μεγέθους του Baldur's Gate 3 ούτε πρώην κονσολοdevelopers όπως η From Software να έχουν πλέον το PC ως προτεραιότητα.
Αυτό που λες βέβαια, δεν συμφωνεί καθόλου με το παραπάνω γράφημα. Το παραπάνω γράφημα λοιπόν δείχνει σχεδόν σταθερή τροχιά για το pc gaming και πριν το στημ και μετά από αυτό. Επομένως από πού βγάζεις αυτό το συμπέρασμα?
 
Back
Top