- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 12,401
Περί αχρηστίας του SX/S αν βγουν τα αποκλειστικά της MS παντού:
Να πω ότι κατέχω sx, ps5 fat, switch, και deck 64 emmc. Συν ένα pc που είναι γερολεβέντης υπο την έννοια τουLow end, αλλά κρατιέται γερά. Συνολικά είναι μια "πολυτέλεια" που είμαι ευγνώμων που μπορώ/σα να σηκώσω. To λέω απλά για να τονίσω ότι έχω μέτρο σύγκρισης.
Παρόλα ταύτα και όσον αφορά τις κονσόλες (οχι deck), άνετα θα μπορούσα να χαρακτηριστώ xbox fanboy. To ps5 δε, είναι η κονσόλα/πλατφορμα που έχω χρησιμοποιήσει το λιγότερο. Και αυτό δε συμβαίνει μόνο επειδή τα σονοαποκλειστικά με αφορούν το λιγότερο. Συμβαίνει επειδή το xbox μου προσφέρει καλύτερη υπηρεσία . Αυτή είναι η λέξη κλειδί που φαίνεται να ξεχνάμε πολλοί και κολλάμε σε λογικές εποχής Nintendo vs Sega.
Έχοντας gamepass ultimate pc+sx έχω μπει σε ένα οικοσύστημα που με έχει βολέψει αφάνταστα. Παίζω πχ dead space στο pc μου στο δωμάτιο αραχτός και απομονωμένος και όποτε θέλω πάω σαλόνι , ανοίγω μπαλκονόπορτες βάζω ακουστικά και συνεχίζω από εκεί, πάλι αραχτος. Αν το παιχνίδι δε το σηκώνει καλά το pc μου αλλά δε θέλω να πάω σαλόνι τότε καταφεύγω στο local remote play. Με μια κατοστάρα fiber και μέσω του game pass app, απλά δε νιώθω διαφορά. Παίζει ρόλο και το σπίτι βέβαια. Το δε quick resume είναι τέλειο. Έχω το xbox σε αναμονή εδώ και κάτι αιώνες και δε καταλαβαίνει τίποτα! Γίνεται διακοπή ρεύματος και μετά είναι σα να μην άλλαξε κάτι.
Το play anywhere ισχύει και για κάποια παιχνίδια εκτός pass, αλλά και να μην ισχύει υπάρχει και το άμεσο remote όπως προείπα. Και δεν έβαλα και στην εξίσωση το deck. Φανταστείτε.
Στο ps πέρα από το πόσο ακριβότερες και κατώτερες είναι οι αντίστοιχες υπηρεσίες subscription και cloud, έχεις εν ολίγοις και τα εξής: To αφήνεις σε rest, πέφτει το ρεύμα και μετά κάνει δέκα ώρες να σε βάλει πάλι στο κεντρικό μενού αφού κάνει χρονοβόρους ελέγχους . Αυτό σιγά σιγά σε κάνει να χάνεις την εμπιστοσύνη σου στις αντοχές της κονσόλας. Ως αποτέλεσμα το έχω πάντα κλειστό. για να παίξει remotely πρέπει να κατεβάσει ειδικό software να κάνει χρονοβόρες ενημερώσεις να το σετάρεις ΚΑΙ να χρησιμοποιείς είτε dualshock είτε dualsence. Aν έχει πολλές ενημερώσεις σε κάποια φάση, τότε πας πάλι σχεδόν από την αρχή. Η σταθερότητα της σύνδεσης δε και η καθαρότητα της εικόνας είναι πολλές φορές χάλια. Γενικά όσον αφορά της υπηρεσίες ξαναλέω, το ps βρίσκεται στην εποχή των παγετώνων.
Να πω για το backwards compatibility να πω για το series s και πόσο vfm συνεχίζει να είναι; Ότι το pass συνεχίζει να είναι γενικά προτιμότερο από το να δίνεις ογδοντάρια; κτλ κτλ
Τα παραπάνω δε τα ανέφερα για αμφισβητήσω ότι το ps είναι πολύ μπροστά σε πωλήσεις (αυτό ξέρετε αυτό εμπιστεύστε klinex κτλ), αλλά για να τονίσω ότι οι νοοτροπίες γύρω από το gaming θεωρώ ότι αλλάζουν. Σιγά σιγά δίνουμε βάση όχι μόνο στο που παίζουμε αλλά και πως. Στις ευκολίες, στις υπηρεσίες. Στο οικοσύστημα που μας επιτρέπει να παίζουμε άμεσα από όπου θέλουμε αν έχουμε πάνω από μια συσκευές για games. Τα series είναι μέρος του οικοσυστήματος αυτού.
Σε αυτό η sony είναι αργοκίνητη και είναι σαφές ότι η ms κοιτά και το μέλλον.
Θα μου πείτε βέβαια ότι όλα αυτά μπορούν να γίνουν και αποκλειστικά μέσω cloud, οπότε κονσόλες πάλι γιοκ. Διαφωνώ.
Θα αργήσουμε αρκετά να δούμε μια αποκλειστικά cloud πραγματικότητα. Αν αφήσουμε την περίπτωση της Ελλάδας, οι συνδέσεις γενικά έχουν βελτιωθεί αλλά το πραγματικά γρήγορο και σταθερό internet δεν έχει εξαπλώθεί καθώς φαίνεται αρκετά για να μπορεί να υποστηρίξει πραγματικά υψηλές αναλύσεις και ταχύτητες παιχνιδιών παντού. Αμερική δεν είναι μόνο το Seattle ή η Washington πχ. Επίσης ο κόσμος φαίνεται να μην έχει τη διάθεση να αφήσει το απτό hardware ακόμα.
Για όλους αυτούς και για άλλους λόγους θεωρώ, εν αναμονή των ανακοινώσεων του Spencer βέβαια, ότι η ms δεν έχει λόγω να αποσυρθεί από το hw και ότι <<το xbox θα χάσει την προσωπικότητα του>>.
Συγγνώμη για το μακρυνάρι και ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Δεν διαφωνώ καθόλου και μάλιστα θα έλεγα ότι η εκμετάλλευση του συνολικού οικοσυστήματος της Microsoft είναι ο πιο πρόσφορος δρόμος για να ανταγωνιστεί τις Nintendo και Sony. Το 2001 που κυκλοφόρησε το πρώτο Xbox (με σκοπό, θυμίζω, να αναχαιτίσει πιθανή κυριαρχία της Sony όχι στο gaming αλλά στα media του σαλονιού) είχε μια λογική να δημιουργηθεί μια κλειστή πλατφόρμα, καθώς ούτε το hardware ούτε το software μπορούσε να εξυπηρετήσει κάτι διαφορετικό. Σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική και μια ενιαία πλατφόρμα Xbox-Windows θα έδινε τρομερό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κόντρα στους Ιάπωνες.