Single Player RPGs

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!



No Rest for the Wicked.

απ την εταιρια που εφτιασε τον ορι με το τυφλο δασος, που αν μ αρεζανε τα πλατφορμ κειμς, θα το συμπαθουσα πολυ.
εδω το εικαστικο ειναι υπεροχο, οπως και οι κατσηνς, αλλά κρατω μικροσκοπικο καλαθι, γιατι το προμοταρουν με το προσφατο τρεντ: "νταρκσωλς συνανταει ντιαμπλο", που καθολου δεν το καταλαβαινω, γιατι ανεκαθεν τα κλικλικια που αγαπησαμε, ειχαν δυσκολες μπος φαιτς.. εχω καταληξει οτι αυτη η λεκτική παπάρα σημαινει ουσιαστικα κινηση με τα wasd πληκτρα, που για μενα ειναι μεγαλο οχι για την ισομετρικη απεικονιση. το εφαρμοσε ο αχιλλεας αντόλντ και μαλλον δεν εχει παει πολυ καλα αυτο, μιας και δεν ακουγεται τιποτα για το κειμ πλεον (ειναι αορατο και αντολντ κυριολεκτικα, χοχοχο, χοχο, μα ποσο χωρατατζής πια, σε καλο μου, χαχαχα....)

σε ερωτηση στο στημ φορουμ πως θα γινεται η κινηση στο κειμ, καποιος απ τους ντεβς απαντησε οτι "εχμ, δεν σας λεωωωωω, οχι, ζεν σελω, ειναι μυστικο, θα μαθετε περισοτερα την 1η μαρτιου στην παρουσιαση που θα κανωμε στο τουιτς".
καλα, δεν τα πε ακριβως ετσι, αλλά ειναι τοσο τραγικη απαντηση το: "ξερω, αλλά δεν λεω, να δειτε το στρημ..." σε μια ευκολοτατη ερωτηση, που δικαιουμαι να το κανιβαλισω λιγο.
δυστυχως καμνω την προβλεψη οτι θα ειναι μονο wasd η κινηση. επιλογη τους βεβαια, με την οποια θα πρεπει να ζησουμε, και κυριως να ζησουν.

το χρεος μου παντως το καμα καναγιες. σας ενημερωσα.
 
Last edited:
περισσότερο σε Trine μου βγάζει, λίγο πιο dark
 


Είναι κυριολεκτικά ΑΤΟΜ αλλά με σπαθιά.

ΥΓ. Ασχολίαστο το ότι διάλεξαν να βάλουν στο τρέηλερ τους το μάζεμα χόρτων και τη μάχη με αρουραίους να πούμε.
 
Για κάποιο λόγο η επιλογή του να δείχνουν την περιστρεφόμενη κάμερα σε κάθε πλάνο, με ζάλισε. Χωρίς ίχνος αστεϊσμού...
 
Η Iron Tower και το 2015 2008 τηλεφώνησαν και ζήτησαν πίσω το γκέημ τους.
 
Απλά φτιάξτε ενδιαφέρον παιχνίδια Oleg, δεν χρειάζεται να έχει voiceover μέχρι και ο βάτραχος στη λίμνη για να κερδίσεις τους παίχτες.

Κάποια πράγματα είναι nice to have, όχι απαραίτητα για να έχεις ένα ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι.
 
Απλά φτιάξτε ενδιαφέρον παιχνίδια Oleg, δεν χρειάζεται να έχει voiceover μέχρι και ο βάτραχος στη λίμνη για να κερδίσεις τους παίχτες.

Κάποια πράγματα είναι nice to have, όχι απαραίτητα για να έχεις ένα ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι.

Ιδανικά έτσι θα έπρεπε να είναι, ωστόσο δεν είναι απίθανο ο πολύς κόσμος να καλομάθει σε ορισμένες πολυτέλειες και να μην ασχοληθεί με παιχνίδια που δεν τις έχουν. Για την εποχή που ζούμε νομίζω ότι τα παιχνίδια που δεν έχουν ομιλίες θα πρέπει να περιορίσουν το υποχρεωτικό διάβασμα στο ελάχιστο.
 
θα συμφωνήσω και εγώ ότι δε θέλω να κόψουν διάβασμα, να κόψουν το βαρετό διάβασμα και τους ανούσιους διαλόγους (γεια σου Τόντ) πρέπει.
Αν το κείμενο έχει ενδιαφέρον θα το διαβάσω και θα με ενδιαφέρει να διαβάσω και το επόμενο.
 
Μια ψυχή που είχε αναλάβει πριν 11-12 χρόνια μια στήλη περί RPG σε γνωστό ελληνικό gaming περιοδικό είχε θίξει σε άρθρο της ήδη από τότε το ζήτημα περί αναγκαιότητας ή μη του full voice acting στα RPG.

Ακούγεται ωραίος τύπος.
 
Απλά φτιάξτε ενδιαφέρον παιχνίδια Oleg, δεν χρειάζεται να έχει voiceover μέχρι και ο βάτραχος στη λίμνη

Πότε ξεκινησες μπιτζιθρι εσυ, γτφ
 
Πότε ξεκινησες μπιτζιθρι εσυ, γτφ
Περιμένω τον Σβεν να στείλει, αν και κρίνοντας από ότι ο Τόνης το καταχώρησε λίγο πριν κλείσουν οι παραγγελίες για το Q1 μάλλον για τέλη Απριλίου πάμε :p
 
Back
Top