PC-Gaming News

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Το Monster Hunter Wilds κυκλοφόρησε πριν από ένα δίωρο περίπου και ήδη έσπασε το ρεκόρ του Elsen Ring σε concurrent users στο Steam. Αυτή την στιγμή παίζουν ταυτόχρονα 987.482 παίκτες.

Screenshot_20250228-090114.png
 
Προφανώς το monster hunter μεγαλύτερο franchise. Το ελδεν ρινγκ πολύ μικρό για εμάς. Απλά δεν το βλέπουμε
 

Speaking on Kinda Funny Games Daily, Schreier dug a bit deeper into the chain of events at the studio following the arrival of 2017's Middle-earth: Shadow of War, stating that Monolith had then begun planning a new IP codenamed Legacy, which would be a "procedural narrative thing experimenting with some of the ideas they'd explored with the nemesis system" in those LOTR games.

However, there was one big problem about this thing Monolith spent about three years working on, according to Schreier. "During this time, it’s kind of clear to people at Warner Bros and [at] Burbank in their HQ that this game is not going to happen, because people at Warner Bros are not interested in new IP," he said.

So, a weird period in which kind of meaningless and confusing meetings were happening reportedly ensued, during which there was "refusal to make decisions", before the order came down to can the new IP in 2021. Why did it happen that way? Well, Schreier alleges earlier in the that chat that he's been told recently departed Warner Bros. Games boss David Haddad's tenure featured plenty of "classic executive indecision, people refusing to make calls, because making calls means exposing yopurself to risk, and if you make calls that expose yourself to risk then you [could] lose your cushy job".


tldr: corpo αρχιδιές, "αρνούμαι να πάρω το ρίσκο για να μη χάσω τα μπόνους μου".
 
Αυτη τη στιγμη λεει 1.2 εκατομυρια παιχτες!

Για του λόγου το αληθές:

LlVZRPM.png
 
tldr: corpo αρχιδιές, "αρνούμαι να πάρω το ρίσκο για να μη χάσω τα μπόνους μου".

Βασικά, όταν είσαι σε θέση ευθύνης, το να μην παίρνεις απόφαση, είναι βάσιμος λόγος για απόλυση.

Μπορεί βέβαια, να είσαι κληρονόμος και να μη σε νοιάζει,

Τότε μπαίνεις σαν μη εκτελεστικό μέλος στο συμβούλιο (με τις αντίστοιχες απολαβές) και δίνεις την θέση σε κάποιον που μπορεί να πάρει αποφάσεις. Δεν κάνουν όλοι για θέσεις ευθύνης!!!
 
Δεν θυμάμαι αν το αναφέραμε κάπου αλλά είναι κάτι πραγματικά εκπληκτικό: Η ΕΑ διέθεσε open source κώδικα για διάφορα games της σειράς Command and Conquer :


Από τις σπάνιες φορές που μπορούμε να πούμε χωρίς επιφυλάξεις: Μπράβο ρε ΕΑ, ειλικρινά μπράβο!
 


Λοιπόν ήμουν πεπεισμένος πως το game χρησιμοποιεί Unreal Engine αλλά τελικά λένε πως βασίζεται στην Asura, την in-house engine της Rebellion (στην οποία έγιναν και τα Sniper Elite πχ). Αυτό αλλάζει τα πράγματα, το ενδιαφέρον μου αυξάνεται κατακόρυφα.
 
Τουλάχιστον τους χρηματοδοτεί απευθείας η Epic, όπως έκανε με το Alan Wake 2; Γιατί αλλιώς δεν τους βλέπω καλά...

Όπως και να'χει, πάντως, ως τεράστιος φαν της τριλογίας Lords of Shadows (βάζω μέσα και το Mirror of Fate), το περιμένω πώς και πώς.
Μάιο βγαίνει, άρα εκτός απροόπτου ως τις φθινοπωρινές ή Χριστουγεννιάτικες εκπτώσεις θα έχει φτάσει η τιμή του εκεί που πρέπει.
 
Σηκωθείτε από τις καρέκλες σας γερόντια, ένα όνομα από τα παλιά αναστήθηκε. Acclaim is back in business.

 
Σηκωθείτε από τις καρέκλες σας γερόντια, ένα όνομα από τα παλιά αναστήθηκε. Acclaim is back in business.


Σιγά τα ωά!!!! Ήδη αγοράσαμε παιχνίδια από την Microprose!!!!!:p:p:p
 
Γραφικάρουμ μαλάκαουμ
 
Back
Top