(Update) Remake του GOTHIC στα σκαριά από την THQ

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
@Stamatimenos

Αν εννοείς ότι πιάνει το Κεντροευρωπαϊκό/Ανατολικοευρωπαϊκό παλμό ο κόσμος του Witcher, όπως και του Gothic, θα συμφωνήσω. Αλλά ήταν πιο στρωτό τεχνικά ( η Enhanced Edition που έπαιξα εγώ τουλάχιστον ) και πιο περιορισμένο από το Gothic 1, στο Gameplay.

Νομίζω πως το Ultima 9 προσπάθησε να κάνει αυτά που έκανε το Gothic, αλλά είχε πάρα πολλά προβλήματα στην γραφή, και τεχνικής φύσεως.

Δυστυχώς ήταν η ταφόπλακα για τα single player Ultima.
 
Τα τεχνικά προβλήματα του 9 επιλύονται σε μεγάλο βαθμό με GLide wrappers ( nGLide, dgVoodoo ), αλλά δεν ξέρω αν έχουν στρώσει τα πράγματα σε άλλους τομείς.
Ευτυχώς έχει διασωθεί ο κώδικας του παιχνιδιού, σε αντίθεση με το expansion του Ulltima 8.
 
Ultima™ 9: Ascension μιας και αναφερθηκε μπηκε στο gog preservation program
Έχω την κουτάτη έκδοση!!! Ευχάριστες αναμνήσεις! Ακόμα θυμάμαι που ο Απατσού έκανε αφιερώματα σε 5-6 συνεχόμενα τεύχη.

2 φορές το είχα τερματίσει τότε. Μια με fighter και μια με wizard.
 
Ναι, με την Spiders είχα βρει την υγειά μου μια χρονιά που ψαχνόμουν. Όλα τους τίμια, όλα τους άψογα και σαν RPG γενικά, αλλά μκυ δώσαν και τη "Gothic" δόση που έψαχνα. Ούτε το Kingdoms of Amalur μου είχε κάνει κλικ, ούτε το Two Worlds.
@Stamatimenos

Αν εννοείς ότι πιάνει το Κεντροευρωπαϊκό/Ανατολικοευρωπαϊκό παλμό ο κόσμος του Witcher, όπως και του Gothic, θα συμφωνήσω. Αλλά ήταν πιο στρωτό τεχνικά ( η Enhanced Edition που έπαιξα εγώ τουλάχιστον ) και πιο περιορισμένο από το Gothic 1, στο Gameplay.

Νομίζω πως το Ultima 9 προσπάθησε να κάνει αυτά που έκανε το Gothic, αλλά είχε πάρα πολλά προβλήματα στην γραφή, και τεχνικής φύσεως.

Δυστυχώς ήταν η ταφόπλακα για τα single player Ultima.
Εννοούσα το feel, το πώς ένιωσα εγώ δηλαδή παίζοντας το. Δε μπορώ να το περιγράψω με λέξεις, αλλά με το Witcher 1 πήρα τη δόση μου θυμάμαι. Με το Ultima 9 όχι, αν και μου άρεσε σαν game γενικά.
 
Last edited:
συνεχεια των making of... βιδεος του ρημέικ, προφανως χωρις καμμια πληροφορια για ημερομηνια κυκλοφοριας, ετσι για να μην χαλαει το γουρι. ενδιαφερον, αν και δεν εμφανιζεται η, αααχχχχχ, ανουλα μου σ αυτο.

εχει ομως σημαντικα σημεια μεσα, οπως το παρακατω κουώτ του ληντ ντηζαινερ (σιγα μην ξερω/θυμαμαι/ενδιαφερομαιγια τ ονομα του..) την στιγμη που συζητιεται το φηντμπακ απ τους φανς και πως προσαρμοζεται και καλα η εταιρια σ αυτο:

"...we see a lot of things that we didn't have so much on the radar (ε, ναι, τοσο ζωάδια ειστε...) for example, like the movement in the game. Our main reference was really Red Dead Redemption 2 (ε, ναι, τοσο ζωαδια ειστε, παρτ 2) which is a game that also has a very slow pacing in terms of movement (μονο μουβμεντ? στα παντα ολα...). And the CLEAR feedback (σεφχαριστώΘέμου, υπαρχουν τελικα πολλοι νορμαλ αθρωποι εκει οξω...) though, was people like it more reactive and that certain actions that are repeated over and over again should be rather quick, which means not realistic (ναι, μαλωσε μας κιολα, μπρο, που δεν θεμε να κανουμε περιφορα τον επιταφιο, καθε γαμημενη φορα που ανοιγουμε ενα συρταρι..) And that is fine (καλα, δεν το πιστευεις αυτο, ειναι φανερο, αλλά οταν μιλαει ο πελατης, κανουμε τριπλά φλικ φλακ και τσουκαχαρα μαζι...) It's just like a matter of like you want realism? (ffs, ΟΧΙ. ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΤΟΣΗΝ ΩΡΑ) Or you want it a little gamey? (amen, brother. εισαι λιγο αργος, αλλά τα πιανεις εν τελει). And it feels like certain mechanics there's definitely a push for getting more "gamey" and we will definitely do that (για να δουμε... δεν σου χω μεγαλη εμπιστοσυνη, να ξες...)


το λινκ:

 
Back
Top