maladroid
Mind-flayer
- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 2,169
@manofsorrows Με έπεισες πανάθεμά σε, μπήκε wishlist το Menace from the Deep, Εμπρός καλό μου backlog.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Menace From The Deep: Roguelike deckbuilding card battler στα πρότυπα του Slay The Spire.
Beneath A Steel Sky: Έπαιξα 2η φορά το παιχνίδι για να το θυμηθώ, επειδή ήθελα να ξεκινήσω το Beyond A Steel Sky (το οποίο στις 3 πρώτες ώρες που έχω ασχοληθεί μ' έχει εκπλήξει πολύ ευχάριστα). Κλασικό point & click adventure από τους Cecil (Broken Sword) και Gibbons. Φαίνεται ότι είναι από τα παιχνίδια που έσπρωξαν το είδος στα όρια του εν έτει 1994. Δυστοπική φουτουριστική μουντίλα, αλλά και βρετανικό χιούμορ να κρατάει τις ισορροπίες. Αντέχει ακόμα στον χρόνο θεωρώ (κάποια θέματα που καταπιάνεται είναι ίσως πιο επίκαιρα τώρα) και μπορείτε να το δείτε δωρεάν στο GOG.
7.8 / 10
Μόλις ολοκλήρωσα το Clair Obscur: Expedition 33.
Η προσωπική μου άποψη χωρίς να κάνω spoilerz:
Pros:
Απο καλλιτεχνικής προσέγγισης και ματιάς, παίδες, το παιχνίδι είναι ένα αριστούργημα.
- Πρωτο απο όλα θα βάλω το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ Soundtack το οποίο δένει απόλυτα με το "συναίσθημα" που θέλει να προσδώσει. Προσωπικά μου "μίλησε". Λίγα νομίζω games το έχουν καταφέρει αυτό.
- Οι κόσμοι του και τα λεβελ εχουν το καθένα κάτι ξεχωριστό, σε artistic επίπεδο, πολλές φορές έμεινα να χαζεύω τριγύρω παρόλο που έπαιζα με ολα τα setting Low (η καρτουλα ανέβαζε 95αρια).
- Οι διάλογοι ενώ μπορεί να μοιάζουν διάχυτοι απο overdrama και, ελπίζω να το εκφράζω σωστά, έντονα μελαγχολικοί και "βαρύγδουποι", εξυπηρετούν πληρως αυτό που θέλει να πεί ο δημιουργός, ειδικά στο τέλος where it all comes together.
- Υπάρχουν παντού νότες ποίησης.
- Οι μάχες και τα διάφορα συστήματα λειτουργούν απόλυτα αρμονικά, ο κάθε χαρακτήρας προσωπικά μελετημένος, αν και τα Boss fights είναι αγγούρι! Στη μέση περίπου του παιχνιδιού εβαλα το difficulty Story mode, αν και για κάποιον που έχει χρόνο να ασχοληθεί πιο βαθιά και προσεκτικά στην προσέγγιση μιας μάχης θα βρεί απλετο challenge.
- Η ιστορία του και η πλοκή. Ξεκινήσαμε ωραία ολα κατανοητά, περάσαμε στο WHAT THE F*CK IS HAPPENING ώσπου στο τέλος έδεσαν όλα αριστουργηματικά!
- Το Turn-based σύστημα
Cons:
Για μένα, overall, τίποτα. Δε θέλω να ψάξω να βρώ κατι στραβό.
Αλλα ίσως καποιοι να βρούν:
- Το σύστημα μάχης με τα parry/dodge (συνηθίζεται πολύ εύκολα να πω)
- Το "βαριά" συναισθηματικό χαρακτήρα του παιχνιδιού
Παιχνίδαρος, συμφωνώ στα περισσότερα.
Ε, ας πούμε και ένα αρνητικό, το lip sync ξέρω γω. Πέρα από αυτό, τίποτα, όλα άψογα
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΠΟΙΛΕΡΣ, ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ
Τι τέλος είχες, και πώς σου φάνηκε; Είδες και τα δύο;
Επίσης, αν και είπες το γύρισες σε στόρυ mode, έστω, τι πάρτυ είχες κυρίως και σου άρεσε;
Επέλεξα Verso ending, μετά από μεγάλο διλλημα λόγω υπέρμετρης συμπάθειας με Maelle, αλλά νομίζω έκανα το σωστό, ότι χρειαζόταν ένα closure στον όλο κύκλο.
Δεν κρατιομουν και μπήκα γιουτιουμπ να δω και το ending της Maelle, οκ νομίζω πολύ πιο λυπηρό.
Στα της σύνθεσης της ομάδας, στο μεγαλύτερο μέρος είχα σταθερά Maelle, και Lune/Sciel, Gustave/Verso ενω στο τελευταίο τρίτο του game πήγα με φουλ Girl power, Maelle, Lune και Sciel, που ήταν και ο πιο versatile χαρακτήρας για μενα. Δεν είδα και πολύ Monoco όπως καταλαβαίνεις.