Two minutes to midnight

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Όχι να το παινευρώ αλλά κάνω μπάνιο στον Βοϊδομάτη χειμώνα καλοκαίρι. Ψαρεύω όλη μέρα με νερό μέχρι την μέση. Τώρα που ζεστάθηκαν τα νερά, ο Αώος έγινε κάτουρο, όλα είναι πιο εύκολα.

@munkinnousu Κάρφωσα τους γείτονες για την ανακύκλωση. Μόλις είδα πόσο κοστίζει το κάθε ξεφόρτωμα του Restmüller έπεσαν τηλέφωνα να βρουν ποιος/ποιοι πετάνε φαγητά εκεί μέσα. Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας όταν βαζεις χαρτί μαζί με τετραπάκ και αποφάγια;
 
Back
Top