Grand Theft Auto 6

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Το 1 ήταν κάτι νέο δε λέω, το 3 μετά είχε φάση που έκλεβα τα αμάξια και με κυνήγαγαν, αλλά σαν παιχνίδια η αλήθεια είναι κανένα δε με κράτησε πέρα από λίγες χαβαλετζίδικες ώρες.
 
Άπειρες ώρες στο Vice City, ζήτημα να αφορούν το storyline πάνω από 3-4.
 
Μέχρι vice city. Αυτό δεν ήταν το 4;

5 ούτε που ακούμπησα
 
Το Vice City ήταν μετά το τρίτο που ήταν η μεγάλη μετάβαση σε 3D. Ο πρωταγωνιστής ήταν ο ίδιος αν θυμάμαι καλά, ακολούθησε το San Andreas και μετά το 4 και 5, χωρίς να υπολογίζονται τα διάφορα πακέτα (Liberty City Stories κτλ). Εξακολουθεί να παραμένει αγαπημένο το GTA 2 πάντως.
 
Back
Top