- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 17,487
Το 1 ήταν κάτι νέο δε λέω, το 3 μετά είχε φάση που έκλεβα τα αμάξια και με κυνήγαγαν, αλλά σαν παιχνίδια η αλήθεια είναι κανένα δε με κράτησε πέρα από λίγες χαβαλετζίδικες ώρες.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!