AMD GPU - Το επίσημο νήμα συζήτησης

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Πάρτε Nvidia να σας λέει κάθε χρόνο "λυπάμαι η καρτούλα σου είναι παλιά πτωχέ, πάρε καινούργια." Για μια ακόμα φορά η AMD παλιώνει σαν το καλό κρασί, η διαφορά είναι ότι αυτή την φορά θα βοηθήσει και τους πρασινοφρουρούς αν και δεν ξέρω αν μπορεί να το μπλοκάρει η nVidia στις κάρτες τις για να προωθεί μόνο τα δικά της (αν μπορεί, θα το κάνει, τέτοια είναι).

Compatible with almost any graphics card, from integrated to ultra-enthusiast.
AMD FidelityFX Super Resolution is “game dependent” and is supported on the following AMD products: AMD Radeon™ RX 6000, RX 5000, RX 500, RX Vega Series graphics cards & all AMD Ryzen™ Processors with Radeon™ Graphics, as long as the minimum requirements of the game are met.

Also
 
Τα νούμερα είναι πολύ εντυπωσιακά, αλλά μιλάμε πάντοτε για διαλεγμένα demos. Από την άλλη, XSX και PS5 είναι καθαρόαιμα AMD PC-ιά, οπότε η Nvidia δεν παίζει να καταφέρει να 'κλειδώσει' την πλειοψηφία των παιχνιδιών στην πλατφόρμα της. Σε κάθε περίπτωση, θα δούμε εντυπωσιακά optimized παιχνίδια να κυκλοφορούν από τα μέσα του '22 και μετά και αυτό είναι ξεκάθαρο κέρδος για εμάς.
 
Τα νούμερα είναι πολύ εντυπωσιακά, αλλά μιλάμε πάντοτε για διαλεγμένα demos. Από την άλλη, XSX και PS5 είναι καθαρόαιμα AMD PC-ιά, οπότε η Nvidia δεν παίζει να καταφέρει να 'κλειδώσει' την πλειοψηφία των παιχνιδιών στην πλατφόρμα της. Σε κάθε περίπτωση, θα δούμε εντυπωσιακά optimized παιχνίδια να κυκλοφορούν από τα μέσα του '22 και μετά και αυτό είναι ξεκάθαρο κέρδος για εμάς.
ναι αυτό θα βοηθήσει τα μέγιστα, το θέμα είναι μην κλειδώσει τις κάρτες τις γιατί η τεχνολογία αυτή θα είναι hardware agnostic, δηλαδή αν το βάλει ο developer στο παιχνίδι θα μπορεί να παίξει και στις nvidia/intel. Αλλά μπορεί να το μπλοκάρει σε επίπεδο driver για να παίξει το "να κοιτάτε στα δικά μας παιχνίδια με LSD δείχνουν καλύτερα, παίξτε μόνο αυτά αφήστε τα άλλα τα κομουνιστικά open source"
 
Από την άλλη, XSX και PS5 είναι καθαρόαιμα AMD PC-ιά, οπότε η Nvidia δεν παίζει να καταφέρει να 'κλειδώσει' την πλειοψηφία των παιχνιδιών στην πλατφόρμα της.

Μήπως όμως ο θείος Τζένσεν ανοίξει το καρνέ και τα studios του πετάξουν τα βρακιά τους όπως με την Epic;
 
Μήπως όμως ο θείος Τζένσεν ανοίξει το καρνέ και τα studios του πετάξουν τα βρακιά τους όπως με την Epic;
Και θα αφήσουν τα άλλα στούντιο να δείχνουν φοβερά γραφικά και frames ενώ αυτοί ρουφάνε το τσόκο τους; Εκτός αν μιλάμε για τόσο πούστικες τακτικές που τους πληρώσει και στις εκδόσεις για PC να αφαιρέσουν τις τεχνολογίες που ενσωμάτωσαν για τις κονσόλες.
 
Και θα αφήσουν τα άλλα στούντιο να δείχνουν φοβερά γραφικά και frames ενώ αυτοί ρουφάνε το τσόκο τους; Εκτός αν μιλάμε για τόσο πούστικες τακτικές που τους πληρώσει και στις εκδόσεις για PC να αφαιρέσουν τις τεχνολογίες που ενσωμάτωσαν για τις κονσόλες.

Διόλου απίθανο. Ιδανικά θα ήθελα υποστήριξη και για τα δύο αλλά στο τέλος το χρήμα θα αποφασίσει.
 
Διόλου απίθανο. Ιδανικά θα ήθελα υποστήριξη και για τα δύο αλλά στο τέλος το χρήμα θα αποφασίσει.
Νομίζω ότι κάτι τέτοιο έχει πολύ μεγαλύτερο ρίσκο από το να βγει ένα παιχνίδι αποκλειστικό στου Σουίνη πάντως
 
Δεν παίζει (χοχό). XSX και PS5 τα παιχνίδια πρέπει να εκμεταλλεύονται όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες, προκειμένου να δείχνουν (και να παίζουν) τζάμι. Δεν υπάρχει περίπτωση να σαμποτάρουν συνειδητά τα στούντιο παιχνίδια για χάρη της Nvidia. Στη χειρότερη, κάποιοι τίτλοι θα βγουν με 'αρχική υποστήριξη μόνο για Nvidia RTX/DLSS' και στο δίμηνο επάνω θα πατσαριστούν και οι AMD, αλλά και αυτό μου φαίνεται τραβηγμένο. Ίσως για κάποιους PC exclusive τίτλους να παίξει λίγο εντονότερα αυτό, αλλά κακά τα ψέματα, πλέον τα PC exclusives τείνουν να είναι κλασμένα ίντιζ που ουδεμία επαφή έχουν με ray tracing και ιστορίες.
 
Οι μικροί devs συνήθως έχουν ανάγκη το καρνέ, και οι μεγάλοι Devs πολλές φορές είναι άπληστοι.
Ο μόνος τρόπος για να αντιταχθεί η AMD είναι να παρέχει ότι παρέχει η Nvidia, γιατί δυστυχώς, δεν μπορεί να βασιστεί στο ότι οι Devs θα καταλάβουν ότι μακροπρόθεσμα δεν τους συμφέρει να στηρίξουν μονοπωλιακές τακτικές και proprietary τεχνολογίες έναντι πιο "ανοικτών" τεχνολογιών.
Οπότε, στέλνει πχ η Nvidia software engineer για να βάλει ο XYZ dev DLSS, πρέπει να στείλει και η AMD για το fidelity FX.
 
Η διαφορά εδώ είναι πως όποιος developer βγάζει τίτλο σε XSX ή PS5 (όλοι ουσιαστικά) το FidelityFX το έχει πλέον έτοιμο από το devkit της κονσόλας, θεωρείται στάνταρ. Οπότε η Nvidia εδώ, έφαγε όσο έφαγε δυο χρόνια, τώρα θα πρέπει να επινοήσει κάποια 'νέα και φανταχτερή' τεχνολογία για τις 40ΧΧ προκειμένου να χαρεί το προβάδισμα για καμιά διετία.
 
Βρε αγαπημένε @Nobody, η παιδική αθωοτητά σου είναι αξιολάτρευτη. Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα έλεγαν όλοι όταν ανακοινώθηκε ότι η AMD θα έδινε το hardware για τα PS4 και Xbox One. "Όλοι οι developers θα σχεδιάζουν τα παιχνίδια τους για AMD, η Nvidia τελείωσε!". 80-20 μερίδιο αγοράς η Nvidia. Οι publishers σκοτώνουν κουτάβια για το χρήμα, οι περισσότεροι μαζεύουν σαν τα λιγούρια οποία exclusivity deal βγει μπροστά τους. Αν η Nvidia ανοίξει το πορτοφόλι θα πέσουν στα γόνατα και θα του δώσουν με θέρμη.
 
Βρε αγαπημένε @Nobody, η παιδική αθωοτητά σου είναι αξιολάτρευτη. Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα έλεγαν όλοι όταν ανακοινώθηκε ότι η AMD θα έδινε το hardware για τα PS4 και Xbox One. "Όλοι οι developers θα σχεδιάζουν τα παιχνίδια τους για AMD, η Nvidia τελείωσε!". 80-20 μερίδιο αγοράς η Nvidia. Οι publishers σκοτώνουν κουτάβια για το χρήμα, οι περισσότεροι μαζεύουν σαν τα λιγούρια οποία exclusivity deal βγει μπροστά τους. Αν η Nvidia ανοίξει το πορτοφόλι θα πέσουν στα γόνατα και θα του δώσουν με θέρμη.
Ναι αλλά δεν είχε κάτι να μας δείξει η AMD τότε σε software ιδιαιτερότητες που να πει κάποιος "α θα τα βάλω στο παιχνίδι μου να δείχνει καλύτερα/παίζει καλύτερα".
Όχι ότι διαφωνώ τι πουτάνες είναι οι publishers.
 
Οι περισσοτεροι δεν εχουμε rtx καρτες αρα δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε dlss και FSR. Μεχρι να φτιαξει η διαθεσιμοτητα αυτοι που μπορουν να χρησιμοποιησουν τις τεχνολογιες αυτες ειναι ελαχιστοι..
 
Οι περισσοτεροι δεν εχουμε rtx καρτες αρα δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε dlss και FSR. Μεχρι να φτιαξει η διαθεσιμοτητα αυτοι που μπορουν να χρησιμοποιησουν τις τεχνολογιες αυτες ειναι ελαχιστοι..


Compatible with almost any graphics card, from integrated to ultra-enthusiast.

AMD FidelityFX Super Resolution is “game dependent” and is supported on the following AMD products: AMD Radeon™ RX 6000, RX 5000, RX 500, RX Vega Series graphics cards & all AMD Ryzen™ Processors with Radeon™ Graphics, as long as the minimum requirements of the game are met.
 
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας προς το παρόν εχω βαλει ενα 12αρι πανω στην ψυκτρα με δεματικα μπορώ να πω οτι εχει καλύτερα αποτελεσματα απο τα μαμα ανεμιστηρακια ξεκιναει με 32 βαθμους και σε πολυ ζορισμα φτανει 62-63!! Αν και εχω παραγγειλει πριν δοκιμασω το 12αρι απο το alliexpress ανεμιστηρακια αλλα θα κανουν κανα μηνα να ερθουν, οποτε μια χαρα παει μεχρι τωρα!! :)
 
APU-3.jpg

Αν πιάσει το MSRP έστω και λίγο μετράει τρελά για την εποχή που δεν παίζει GPU ούτε για δείγμα.
One quick and simple item to report is that Zen 3 APUS will go on sale to the DIY consumer market in August.

 
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας προς το παρόν εχω βαλει ενα 12αρι πανω στην ψυκτρα με δεματικα μπορώ να πω οτι εχει καλύτερα αποτελεσματα απο τα μαμα ανεμιστηρακια ξεκιναει με 32 βαθμους και σε πολυ ζορισμα φτανει 62-63!! Αν και εχω παραγγειλει πριν δοκιμασω το 12αρι απο το alliexpress ανεμιστηρακια αλλα θα κανουν κανα μηνα να ερθουν, οποτε μια χαρα παει μεχρι τωρα!! :)

Τάσο βάλε avatar!
 
Ναι οντως ειναι τρελα να παρεις κανεις κατι τετοιο. Εχει χειροτερη καρτα γραφικων ακομα και απο gtx 1650 που ειναι η χειροτερη καρτα γραφικων αυτη τη στιγμη. Να το παρει καποιος που δεν παιζει παιχνιδια και δεν τρεχει απαιτητικα προγραμμα μπορει ναι αλλα για ολους τους υπολοιπους τα apu ειναι πεταμενα λεφτα!
View attachment 2026

Αν πιάσει το MSRP έστω και λίγο μετράει τρελά για την εποχή που δεν παίζει GPU ούτε για δείγμα.


δ
 
Μόλις έσκασε στο mail
 
Back
Top