<blockquote><br>Στο Talos Principle το "πλάτη με πλάτη" μετατρέπεται σε 70% διαφορά. Στο Doom 30% (δε μπορώ να καταλάβω ποιο API χρησιμοποιούν), Rise of the Tomb Raider 35%, Witcher 3 18%, Fallout 4 14% πάντα για 1440p. Μικρότερες διαφορές σε Anno και Dirt, πάντως με την 1070 καθαρά μπροστά. Μόνο στο The Division και στο κατακόκκινο Hitman είναι πραγματικά ισοδύναμες Fury X και 1070 - και η Fury X είναι 100 ευρώ ακριβότερη από την 1070, στην ελληνική αγορά τουλάχιστον.<br></blockquote><br><br>Mιλάω για Founders, reference, Τωρα οι ;αφτερμαρκετ 1070 στα 2 γιγα θα ειναι ταχύτερες αλλά και η X στα 1150 δεν θα ειναι ακριβώς αργή.<br>Doom ειναι με ΟGL, δεν ειχε βγει σε vulkan ακόμα όταν βγηκε η 1070 αν θυμαμαι καλα. Σε vulkan η Χ ειναι καθαρά μπροστά και ως outlier το αφήνουμε έξω από τη γενική εικόνα, όπως και το Talos από την ανάποδη.<br><br>http://static1.gamespot.com/uploads/original/823/8237367/3093679-vulkan_doom2016.png<br><br>Kατά τα άλλα : 1440p και πάνω. Σε Far Cry Primal,Division,Witcher 3,Hitman, Dirt Rally ειναι στο συν πλην 10% ,ποτε η μια πανω ποτε η άλλη. Στο Fallout 4 ειναι καθαρά η 1070 μπροστά με κανα 20άρι % και στο Αννο δεν ξερω τι μετρησανε αλλά βγάζουν την 1070 ταχύτερη απο την 1080 που ειναι ακυρο. Μάλλον η μηχανή δεν παράγει ντετερμινιστικό αποτέλεσμα; Στο RotR νομίζω πηρε κανα εξάμηνο για να φτιάξει η απόδοση σε radeon DX12.<br><br><br><br>