Epitaph
Death Knight
- Joined
- Nov 30, 2012
- Messages
- 4,558
Αντικειμενικά όποιος περίμενε ίδια επίπεδα τρόμου, δεν είναι ρεαλιστής.
Α) Το παιχνίδι το φτιαξε άλλος developer.
Β) Στο πρώτο παιχνίδι δεν ήξερες τι να περιμένεις. Ήταν το στοιχείο του αιφνιδιαασμού. Αυτό χάνετεαι στα sequels. Εκτός και αν η ιστορία παίρνει στροφή 180 μοιρών σε κάθε κεφάλαιο.
Περιμένετε τα sequels να ξανα-ανακαλύπτουν τον τροχό;
Αυτό έχει γίνει σε πολύ λίγα παιχνίδια και σε αυτό συνέβαλλε τα μέγιστα η τρομακτική βελτίωση του τεχνικού τομέα (βλέπε Half Life ----> Half Life 2).
Ακόμα και σ'αυτά όμως στα οποία υπήρχαν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αλλαγές στην ιστορία, τα γραφικά, τον ήχο, το gameplay και επομένως σε όλη την εμπειρία υπήρξαν κάποιοι που ακόμα και όταν το παίξαν στην εποχή του, το είδαν με αδιαφορία (Grmadness γκουχ γκουχ).
Ξέφυγα όμως.
Εδώ έχεις φτάσει σε ένα σημείο όπου, είναι δύσκολο να δει; βελτίωση γραφικών της τάξης (HL ---> HL2) σε sequel. Πως να το κάνουμε.
Ο αρθρογράφος του kotaku είναι λίγο καθυστερημένος ή μου φαίνεται; Γενιά pewdiepie, ντεμέκ χιουμοράκι και λοιπές τέτοιες παπαργιεsch...
Α) Το παιχνίδι το φτιαξε άλλος developer.
Β) Στο πρώτο παιχνίδι δεν ήξερες τι να περιμένεις. Ήταν το στοιχείο του αιφνιδιαασμού. Αυτό χάνετεαι στα sequels. Εκτός και αν η ιστορία παίρνει στροφή 180 μοιρών σε κάθε κεφάλαιο.
Περιμένετε τα sequels να ξανα-ανακαλύπτουν τον τροχό;
Αυτό έχει γίνει σε πολύ λίγα παιχνίδια και σε αυτό συνέβαλλε τα μέγιστα η τρομακτική βελτίωση του τεχνικού τομέα (βλέπε Half Life ----> Half Life 2).
Ακόμα και σ'αυτά όμως στα οποία υπήρχαν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αλλαγές στην ιστορία, τα γραφικά, τον ήχο, το gameplay και επομένως σε όλη την εμπειρία υπήρξαν κάποιοι που ακόμα και όταν το παίξαν στην εποχή του, το είδαν με αδιαφορία (Grmadness γκουχ γκουχ).
Ξέφυγα όμως.
Εδώ έχεις φτάσει σε ένα σημείο όπου, είναι δύσκολο να δει; βελτίωση γραφικών της τάξης (HL ---> HL2) σε sequel. Πως να το κάνουμε.
Ο αρθρογράφος του kotaku είναι λίγο καθυστερημένος ή μου φαίνεται; Γενιά pewdiepie, ντεμέκ χιουμοράκι και λοιπές τέτοιες παπαργιεsch...