What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ανακοινώθηκε από την ΕΑ το STAR WARS: SQUADRONS

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,666
Δεν είχα και δεν πρόκειται να έχω ποτέ σχέση με τα παιδιά της ΧΟΥΝΤΑΣ.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,666
Κερδίζεις πόντους και λεβελάρεις το ΜΡ προφίλ σου ακόμα κι αν παίζεις εναντίον ΑΙ. Καλό αυτό.
 

kuivamaa

Death Knight
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
3,207
To HOTAS έχει bug φαίνεται, μεγάλο deadzone, η motive υποσχέθηκε να το φτιάξει. Εχω σταματήσει να παίζω μέχρι να λάβω το δικό μου Χ52. Αυτό με τις arcade μάχες δεν το κατάλαβα. Το παιχνίδι έχει αρκετά σύνθετο gameplay με την ανάγκη διαρκούς εξισσορόπησης των συστημάτων οπλων,κινητήρων,ασπίδων. Επίσης μπορείς να κάνεις ΑΥΤΟ:

 
Last edited:

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,666
Απ'ότι φαίνεται πολλά από τα "αρνητικά" των ρηβιούζ (μεταξύ των οποίων και οι Arcade μάχες) είναι αποτέλεσμα ολιγόωρης και μη-ενδελεχούς ενασχόλησης. Πχ κάποιος έκραζε το σύστημα με το power diverting προς συγκεκριμένα συστήματα ως "πισωγύρισμα σε σχέση με τα TIE Fighter/X-Wing Alliance" αλλά υπάρχει στο μενού ρύθμιση που σου επιτρέπει να υλοποιείς το συγκεκριμένο σύστημα ακόμα πιο σκληροπυρηνικά απ'ότι στο TIE Fighter.

Ισχύει βέβαια πως, κυρίως ως προς το σίνγκωλ-πλέηερ σκέλος, σε σημεία οι μάχες είναι αρκετά πιο streamlined σε σχέση με το χάος του TIE. Αυτό έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του.

Το Deadzone υπάρχει και στο mouse and keyboard και είναι από τους λόγους που η πλοήγηση είναι δύσκολη. Βασικά το ευκολότερο φιξ είναι να ταυτιστεί ο κέρσορας με το crosshair, όπως ακριβώς γινόταν στο TIE Fighter πχ. Αλλά λένε πως κάτι τέτοιο θα έδινε αβαντάζ στους χρήστες PC (ΛΟΛ).
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Βασικά το ευκολότερο φιξ είναι να ταυτιστεί ο κέρσορας με το crosshair, όπως ακριβώς γινόταν στο TIE Fighter πχ. Αλλά λένε πως κάτι τέτοιο θα έδινε αβαντάζ στους χρήστες PC (ΛΟΛ).

Ποιος το λέει αυτό, κονσολάδες που μυξοκλαίγονται ή η ίδια η ΕΑ?
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,475
Η ΕΑ είναι γνωστή τσατσά στις κονσόλες, δεν θα ήταν απίθανο να το λέει η ίδια.
 

polistas

Half-Ogre
Joined
May 26, 2016
Messages
498
Τέλος το single player, 14 Missions συνολικά . Γραφικάρες, μουσικάρες, κλασικό ορθόδοξο Star wars . Η Ai πιο ζόρικη από του Elite.
ΕΠΟΣ.
Δοκιμάστε υπεύθυνα,δεν είναι για καζουαλάδες :trollface:
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,666
Σε σχέση με TIE και X-Wing Alliance, το campaign δεν πιάνει μία κατ'εμέ. Και δεν αναφέρομαι στη διάρκεια απαραίτητα.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
“Never say never, so to speak, but as far as our philosophy goes we’re not trying to treat the game as a live service,” says Ian Frazier, Creative Director on Star Wars: Squadrons. “We don’t want to say, ‘It’s almost done!’ and then dribble out more of it over time, which to be honest is how most games work these days.

So we’ve tried to treat it in kind of an old-school approach saying, ‘You’ve paid the $40, this is the game and it’s entirely self-contained. We’re not planning to add more content, this is the game, and we hope you understand the value proposition.'”

 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,475
Είπε τέτοιο πράγμα η ΕΑ; Και ακόμα χειρότερα, δεν μας αρέσει που ξορκίζει τα DLC?

Πόσα σημάδια ακόμα ότι τελειώνει ο κόσμος φέτος;
 

Crusader

Gelatinous Cube
Joined
Dec 12, 2012
Messages
101
Σε σχέση με TIE και X-Wing Alliance, το campaign δεν πιάνει μία κατ'εμέ. Και δεν αναφέρομαι στη διάρκεια απαραίτητα.
Είναι γεγονός πως το campaign είναι κάπως ρηχό. Αλλά η αίσθηση του παιχνιδιού, ειδικά αν έχεις VR όπως εγώ, είναι απίστευτη. Κι ας παλεύω με ένα απλό Joystick (αριστερόχειρας γαρ τα HOTAS δεν είναι για μένα, μόνη εναλλακτική έχω το T.16000M)
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,666
Πιο ενδελεχείς εντυπώσεις στο ρηβιού, αργότερα σήμερα ή αύριο μεσημέρι αν βαρεθώ να γράφω.
 

erevos

Blackguard
Joined
Jul 19, 2014
Messages
1,324
Βγήκε patch που διορθώνει το θέμα με το deadzone. Βάζει επιλογή για πόσο θες, με default to 22%. Το έβαλα στο 1% (ε, δεν είμαι και κανάς ace να το έχω στο 0) και βλέπω σημαντική βελτίωση.
Κάπου στο youtube άκουσα μια άποψη, με την οποία συμφωνώ 100%, είναι ότι αυτός ο τίτλος πρέπει να πάει καλά σε πωλήσεις, όχι για την ΕΑ, αλλά για να δουν επιτέλους ότι υπάρχει κόσμος που διψάει για αυτή την κατηγορία, για καθαρόαιμα space combat sims. Για να μην ξαναπεράσουν 7 χρόνια με το Hotas να μαζεύει σκόνη σε ένα ράφι, είναι κρίμα ρε γμτ.
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Είναι γεγονός πως το campaign είναι κάπως ρηχό. Αλλά η αίσθηση του παιχνιδιού, ειδικά αν έχεις VR όπως εγώ, είναι απίστευτη. Κι ας παλεύω με ένα απλό Joystick (αριστερόχειρας γαρ τα HOTAS δεν είναι για μένα, μόνη εναλλακτική έχω το T.16000M)
φαν φακτ, αλλά εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν και τα joystick είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες, οι πιλότοι έχω την εντύπωση ότι πιάνουν το joystick με το αριστερό χέρι. Εξάλλου τα περισσότερα κουμπιά καθώς και το throttle είναι δεξιά, οπότε τα πατάς με το δεξί χέρι.

πολλά hotas έχουν χωριστά το throttle με το joystick οπότε μπορείς να το έχεις στο αριστερό χέρι. Το δύσκολο είναι ότι είναι άβολο να το πιάσεις λόγο κατασκευής και σε ζόρικο παιχνίδι δεν θα μπορείς να πατάς εύκολα τα κουμπιά που έχει το throttle.
 

Crusader

Gelatinous Cube
Joined
Dec 12, 2012
Messages
101
φαν φακτ, αλλά εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν και τα joystick είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες, οι πιλότοι έχω την εντύπωση ότι πιάνουν το joystick με το αριστερό χέρι. Εξάλλου τα περισσότερα κουμπιά καθώς και το throttle είναι δεξιά, οπότε τα πατάς με το δεξί χέρι.

πολλά hotas έχουν χωριστά το throttle με το joystick οπότε μπορείς να το έχεις στο αριστερό χέρι. Το δύσκολο είναι ότι είναι άβολο να το πιάσεις λόγο κατασκευής και σε ζόρικο παιχνίδι δεν θα μπορείς να πατάς εύκολα τα κουμπιά που έχει το throttle.
Πολλοί για εμάς τους αριστερόχειρες προτείνουν το Dual Joystick setup αλλά αναρωτιέμαι αν είναι εύχρηστο. Το έχει δοκιμάσει κανείς εδώ να μας πει;
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,475
φαν φακτ, αλλά εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν και τα joystick είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες, οι πιλότοι έχω την εντύπωση ότι πιάνουν το joystick με το αριστερό χέρι. Εξάλλου τα περισσότερα κουμπιά καθώς και το throttle είναι δεξιά, οπότε τα πατάς με το δεξί χέρι.

πολλά hotas έχουν χωριστά το throttle με το joystick οπότε μπορείς να το έχεις στο αριστερό χέρι. Το δύσκολο είναι ότι είναι άβολο να το πιάσεις λόγο κατασκευής και σε ζόρικο παιχνίδι δεν θα μπορείς να πατάς εύκολα τα κουμπιά που έχει το throttle.

αλήθεια; εγώ έχω το Sidewinder 2 FF και όλα τα κοντρόλια τα έχει στα αριστερά, βέβαια και το αμάξι με το αριστερό κρατάω το τιμόνι και τώρα που το λες έχω έναν φιλαράκο πιλότο και ότι φώτο έχει ανεβάσει σε insta με το αριστερό κρατάει το joystick (αλήθεια, γιατί το λένε joystick? μου φέρνει αλλά joy της ζωής στο μυαλό)
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,333
Από δεξιά είναι, heretics!!!!!! Ιδού και η απόδειξη:

f16_full-e1268178026531.jpg
 

jimmy213

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,118
βέβαια και το αμάξι με το αριστερό κρατάω το τιμόνι
Ο σωστός τρόπος είναι με το δεξί χέρι και αλλαγή ταχυτήτων με το αριστερό. ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!11
 
Top Bottom