elessar
Hobgoblin Captain
- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 337
Αγόρασα στις 3/3/2012 τα ηχεία Logitech Z313 από την Cosmodata. Στις 10/11/2012 (δλδ μετά από 8 μήνες) παρουσίασαν πρόβλημα και τα επέστρεψα στο service όπου και μου τα αντικατέστησαν με καινούρια.
Στις 28/10/14 χάλασαν και πάλι οπότε τα επέστρεψα στο service για να τα δουν. Γνώριζα ότι εφόσον γίνεται αντικατάσταση με νέο προϊόν, ξεκινάει να "μετρά" νέα εγγύηση άρα ήμουν καλυμμένος (28/11/2012 είχα πάρει τα καινούρια άρα η εγγύηση ίσχυε μέχρι και τις 28/11/14).
Πάω λοιπόν με τα ηχεία στο κατάστημα όπου ο πωλητής μου λέει "Α, έχει λήξει η εγγύηση". Του εξηγώ το νόμο και πράγματι, πάει στο δίπλα κατάστημα να ρωτήσει τον υπεύθυνο. Επιστρέφει και μου λέει το ίδιο, πως δηλαδή δεν μπορεί να τα παραλάβει γιατί ισχύει η πρώτη εγγύηση. Του ξαναλέω ότι υπάρχει σχετικός νόμος και μου απαντάει "Να τον φέρεις γραπτώς".
Βγαίνω από το κατάστημα και τηλεφωνώ αμέσως σε κολλητό, να το ψάξει νετ και να μου βρει ακριβώς ποιος είναι ο νόμος. Πράγματι, ο φίλος αμέσως βρίσκει πως είναι ο <b>Ν2251/1994, άρθρο 5, παράγραφος 5</b>, όπου και αναγράφεται ρητά:
<blockquote>Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.</blockquote>
Το ίδιο απόγευμα τηλεφωνώ στο service τους όπου ένας πολύ ευγενικός κύριος μου λέει αρχικά "Να τα πάτε στην Logitech να σας τα αλλάξει, ισχύει η πρώτη εγγύηση". Του εξηγώ πως αφενός εγώ τα αγόρασα από αυτούς και όχι απο την Logitech και αφετέρου πως υπάρχει νόμος του Ελληνικού Κράτος για το θέμα και δεν μπορούν να τον αγνοήσουν.
Με τα πολλά συμφωνεί να τα παραλάβει και να τα στείλει στην Logitech αλλά επιμένει πως και αυτοί θα μου τα γυρίσουν πίσω.
Επιστρέφω λοιπόν την επόμενη μέρα στο κατάστημα για να παραδώσω τα ηχεία και αντιμετωπίζω την άρνηση της υπαλλήλου να τα παραλάβει, απαντώντας μου μάλιστα με αγένεια ("Έχει λήξει η εγγύηση, να τα πας στον τάδε στο service στο Περιστέρι να στα αλλάξει, εγώ δεν τα παίρνω). Μετά από δικές μου πιέσεις, καλεί τον υπεύθυνο στο service και τα τελικά τα παραλαμβάνει.
Μετά από 5 μέρες με καλούν από το service της Cosmodata και μου λένε πως τελικά η Logitech μου αντικατέστησε τα ηχεία και να πάω να παραλάβω τα καινούρια.
Φανταστείτε να μην είχα γνώση του νόμου αλλά και να μην είχα τις αντοχές να κυνηγήσω το δίκιο μου.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Στις 28/10/14 χάλασαν και πάλι οπότε τα επέστρεψα στο service για να τα δουν. Γνώριζα ότι εφόσον γίνεται αντικατάσταση με νέο προϊόν, ξεκινάει να "μετρά" νέα εγγύηση άρα ήμουν καλυμμένος (28/11/2012 είχα πάρει τα καινούρια άρα η εγγύηση ίσχυε μέχρι και τις 28/11/14).
Πάω λοιπόν με τα ηχεία στο κατάστημα όπου ο πωλητής μου λέει "Α, έχει λήξει η εγγύηση". Του εξηγώ το νόμο και πράγματι, πάει στο δίπλα κατάστημα να ρωτήσει τον υπεύθυνο. Επιστρέφει και μου λέει το ίδιο, πως δηλαδή δεν μπορεί να τα παραλάβει γιατί ισχύει η πρώτη εγγύηση. Του ξαναλέω ότι υπάρχει σχετικός νόμος και μου απαντάει "Να τον φέρεις γραπτώς".
Βγαίνω από το κατάστημα και τηλεφωνώ αμέσως σε κολλητό, να το ψάξει νετ και να μου βρει ακριβώς ποιος είναι ο νόμος. Πράγματι, ο φίλος αμέσως βρίσκει πως είναι ο <b>Ν2251/1994, άρθρο 5, παράγραφος 5</b>, όπου και αναγράφεται ρητά:
<blockquote>Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.</blockquote>
Το ίδιο απόγευμα τηλεφωνώ στο service τους όπου ένας πολύ ευγενικός κύριος μου λέει αρχικά "Να τα πάτε στην Logitech να σας τα αλλάξει, ισχύει η πρώτη εγγύηση". Του εξηγώ πως αφενός εγώ τα αγόρασα από αυτούς και όχι απο την Logitech και αφετέρου πως υπάρχει νόμος του Ελληνικού Κράτος για το θέμα και δεν μπορούν να τον αγνοήσουν.
Με τα πολλά συμφωνεί να τα παραλάβει και να τα στείλει στην Logitech αλλά επιμένει πως και αυτοί θα μου τα γυρίσουν πίσω.
Επιστρέφω λοιπόν την επόμενη μέρα στο κατάστημα για να παραδώσω τα ηχεία και αντιμετωπίζω την άρνηση της υπαλλήλου να τα παραλάβει, απαντώντας μου μάλιστα με αγένεια ("Έχει λήξει η εγγύηση, να τα πας στον τάδε στο service στο Περιστέρι να στα αλλάξει, εγώ δεν τα παίρνω). Μετά από δικές μου πιέσεις, καλεί τον υπεύθυνο στο service και τα τελικά τα παραλαμβάνει.
Μετά από 5 μέρες με καλούν από το service της Cosmodata και μου λένε πως τελικά η Logitech μου αντικατέστησε τα ηχεία και να πάω να παραλάβω τα καινούρια.
Φανταστείτε να μην είχα γνώση του νόμου αλλά και να μην είχα τις αντοχές να κυνηγήσω το δίκιο μου.
Τα συμπεράσματα δικά σας.