Όχι λίγο, ΠΟΛΥ έχουμε ξεφύγει, δυστυχώς. Με αγορά σε κλειδάδικο κανά μήνα μετά, παίρνεις το βασικό παιχνίδι γύρω στα 40Ε και το Season Pass γύρω στα 30. Ποντάρουν σε εμάς τα άρρωστα πρεζάκια που θέλουμε να παίξουμε Day 1. Η δε retail αγορά, έχει συρρικνωθεί υπερβολικά, κυρίως υφίσταται για να σπρώχνει συλλεκτικές εκδόσεις, γι'αυτό βλέπεις και την εξίσωση τιμών μεταξύ ψηφιακής και "υλικής" (που και αυτή στην ουσία, ψηφιακή είναι, με το κόστος των πλαστικών για τον εκδότη να αποσοβείται από τις ιδιαίτερα τσιμπημένες τιμές).
Σημαντικό επίσης, πρόκειται πλέον για είδη πολυτελείας που απευθύνονται σε ένα κοινό με πλούσιο αναλώσιμο εισόδημα. Έχει πάψει εδώ και χρόνια το gaming να αποτελεί ένα ρομαντικό χόμπι "λίγων και εκλεκτών". Μιλάμε για ξεκάθαρα mainstream πράγματα. Γνωρίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό πόσοι θα παίξουν Day 1 και οι τιμές διαμορφώνονται ανάλογα, γιατί οι πωλήσεις του πρώτου και δεύτερου μήνα διαμορφώνουν στην ουσία την εικόνα εμπορικής επιτυχίας του τίτλου.
Η τριτοτέταρτη ζωή ενός παιχνιδιού (σε sales/κλειδάδικα/συνδρομητικές πλατφόρμες) περνάει στα πολύ ψιλά γράμματα για τους μεγαλοεκδότες.