- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 15,956
αλλά το PoE ήταν καλό, άρα σίγουρα δεν είναι abibbas.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!μα από την σημερινή δεν βγήκε το PoE?
Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν με κέρδισε το lore ή οι χαρακτήρες του party είναι η αλήθεια, η φωνή του Durance μου έλειπε πάντως μόλις τελείωσα το βασικό παιχνίδιΚαι το tyranny που προσωπικά βρήκα καλύτερο το lore από του PoE
αλλά το PoE ήταν καλό, άρα σίγουρα δεν είναι abibbas.
Προσωπικά μόνο μερικοί NPC μου άρεσαν στο παιχνίδι. Το γενικό concept, ακόμα και το βασικό world building δεν με τράβηξαν καθόλουΑκόμα δεν έχω αποφασίσει αν με κέρδισε το lore ή οι χαρακτήρες του party είναι η αλήθεια, η φωνή του Durance μου έλειπε πάντως μόλις τελείωσα το βασικό παιχνίδι![]()
Από την είδηση εγώ τσιμπάω ότι το παιχνίδι δεν είναι vaporware (ευτυχώς).
Φαινεται οτι διαβασαν τα σχολια στο RQ...Φαινεται πως το προηγουμενο event που μας ξενερωσε δεν ηταν αντιπροσωπευτικο.
Ετσι ειχαμε ενα νεο διευκρινηστικο βιντεακι, που προσωπικα εμενα μου αναπτερωσε το ηθικο
"Our approach to choice and consequences is to eschew a black-and-white, good-versus-evil morality scale, where the moral balance of your decision is very obvious," director Carrie Patel explains in an interview with Gamesradar, "but rather something that feels closer to life, where sometimes it's not obvious or sometimes the right choice feels obvious, but the outcome can be surprising; justified but surprising."
Patel explains that she enjoys that moral challenge as both a player and a designer because it allows people to "chew on something complicated and kind of make and explore those decisions in the relatively safe environment of a game." Where else could you accidentally fly your own ship into the sun, if it weren't for Obsidian games, right?
Patel then points to Mass Effect 2 - despite its pulpy paragon and renegade binary - and the incredible Legion loyalty quest as an example of a dilemma that players were "talking about years later." She believes that those kinds of headscratchers "bind" players to their in-game counterparts. "And also the characters and companions that they're sharing this journey with."