lucinos
Death Knight
- Joined
- Nov 16, 2015
- Messages
- 3,349
Δεν με ενδιαφέρει η πλέμπα. Μού αρκεί να υπάρχει επιλογή.Η πλέμπα θέλει την έγκριτη 'ευκολία'.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Δεν με ενδιαφέρει η πλέμπα. Μού αρκεί να υπάρχει επιλογή.Η πλέμπα θέλει την έγκριτη 'ευκολία'.
*Αν και βασικά, αυτή την "απαίτηση" την έχω. Θεωρώ πως θα ήταν εξαιρετική κίνηση από τη Valve ένα πόσο, κατ' ελάχιστον 50.000$ και ιδανικά 100.000$ να είναι απαλλαγμένο από προμήθεια. Θα ήταν τεράστια ανάσα για μικρούς developers. Αλλά ταυτόχρονα θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερο curation στο Steam Store, γιατί αυτή τη στιγμή διακινείται τόσο πολύ σκουπιδαριό, που στο τέλος η Valve θα έμπαινε όντως μέσα άμα δεν χρέωνε. Και επειδή curation η Valve δεν θέλει να έχει, ας μην περιμένουμε...
Υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να επέμβει η νομοθεσία. Το ποσοστό τού steam *δεν* είναι ένα από αυτά. Το ζήτημα για μένα είναι να αυξηθεί το μερίδιο στις ελεύθερες πλατφόρμες. Χρειάζεται πολύ περισσότερο αλλαγή αντίληψης.
Συμφώνω με το Λούσινο επί της αρχής. Ιδανικά, θα είχαμε ελεύθερες πλατφόρμες και ψαγμένους χρήστες. Δυστυχώς, αυτό θα απαιτούσε μια τεράστια συστημική αλλαγή παιδείας, δεν το κόβω να συμβαίνει πριν το 4221 μ.Χ. Η πλέμπα θέλει την έγκριτη 'ευκολία'.
Καλα ρε Ναύαρχε, κυβερνητική παρέμβαση για να ανοίξουν οι πλατφόρμες; Πόσο Πασοκος είσαι πια;
Άλλωστε θα ήταν ύβρις το να ισχυριστούμε εμείς οι πτωχοί αμαρτωλοί πως μπορούμε να κατανοήσουμε τα κίνητρα και τις επιδιώξειςμιας θεϊκής ιδιοφυίαςενός lizard man όπως ο Τιμ.
Gaben: " Θα φτιάξουμε hardware"
Steam Machines 2015-2018
Steam Controller 2015-2019
"The hardware we were pushing for was super-incomplete at the time"
-G.Newell
![]()
Gabe Newell opens up on why Steam Machines didn't work out in latest Edge magazine
"The hardware we were pushing for was super-incomplete at the time"www.gamesradar.com
Steam Machines 2015-2018
Steam Controller 2015-2019
"The hardware we were pushing for was super-incomplete at the time"
-G.Newell
![]()
Gabe Newell opens up on why Steam Machines didn't work out in latest Edge magazine
"The hardware we were pushing for was super-incomplete at the time"www.gamesradar.com
Εμένα δεν με ενοχλεί το 30%, με ενοχλεί να μην μπορεί ο developer να πουλήσει αλλού με ότι τιμή θέλει και δεν μιλάω για τα κλειδιά, αλλά ας πει παιδιά drm free απευθείας από την σελίδα μου 20% έκπτωση από οπουδήποτε αλλού.
Σε τελική ανάλυση πόσα θα δώσει από την σελίδα του; Το 1/10 των πωλήσεων; Αφού λίγοι θα ψαχτούν και αρκετοί που θα ψαχτούν θα το πάρουν ακόμα φθηνότερα σε κλειδάδικο.
Αυτό σαφέστατα θα έπρεπε να είναι δυνατό και θα μάθουμε σύντομα αν η Valve το περιόριζε μέσω της αγωγής της Wolfire. Να μην μπορείς να διαθέσεις Steam key μόνιμα σε χαμηλότερη τιμή το καταλαβαίνω διότι η Valve δεν κρατά καθόλου προμήθεια. Δικό σου αντίτυπο, DRM free είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να το διαθέσεις όπως και για όσο εσύ νομίζεις.
κάποιον θα ξεβρακώσει αυτή η κατάσταση ή την valve ή τους developers/publishers
Βλέπω το "δικό σου DRM-free αντίτυπο" και κάνω raise σε δική σου δημιουργία και προϊόν της δουλειάς σου, αλλά θα χαθούμε σε ένα ωκεανό θεμάτων, από την ηθική της εργασίας μέχρι την ηθική της νομιμότητας.
Νίτρε θαρρώ πως θα σε πείραζε το 30%, αν το έδινες κι εσύ για "προστασία", ώστε να μπορείς να στήσεις πάγκο κάπου που θα σε βλέπουν, μιας και οι Ντον κατέχουν τα ακίνητα και έχουν μοιράσει και τις περιοχές τους.
Btw:
Developer <> Publisher. Self-published indie developer <> Publisher. Αυτά τα δύο δεν μπαίνουν casually δίπλα-δίπλα, με ένα / ανάμεσά τους.
Βλέπω το "δικό σου DRM-free αντίτυπο" και κάνω raise σε δική σου δημιουργία και προϊόν της δουλειάς σου, αλλά θα χαθούμε σε ένα ωκεανό θεμάτων, από την ηθική της εργασίας μέχρι την ηθική της νομιμότητας.
Θα εκπλαγείς από το τι ποσοστό από τα κέρδη μου δίνω στο κράτος για προστασία αγαπητέ και σε αντίθεση με τα digital storefronts μου τα παίρνουν είτε τα βγάλω είτε όχι και μου τα τοκίζουν κιόλας. Γιατί αν δεν έχω να πληρώσω πρέπει να τιμωρηθώ.
Για το developer/publisher χρησιμοποιώ το slash ως "ή"