What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Baldur's Gate 3

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,249
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,249
DOUBLE POST

7λεπτο speedrun της έρλη άξες.


Υποθέτω πως περιέχει σπόιλερ για μία από τις πολλές πιθανές εισόδους στο Underdark.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,810
αυτο ειναι σημαντικο σημειο, το vibe που παιρνω ειναι οτι ειναι ανοιχτοι στο feedback σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο αλλα στουντιο
 

kara

Lich
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,183
Αυτή τη στιγμή έχει συναυλία με την μουσική του παιχνιδιού σε παγκόσμια πρεμιέρα. Θα ακολουθήσουν και κομμάτια από το Divinity Original sin 2

 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
15,575
Σε ορισμένα σημεία είναι άκυρη κριτική. Ειδικά με την εναλλαγή στους διαλόγους, έχει κουμπάκι κάτω αριστερά που το επιτρέπει αυτό. Δηλαδή srsly...
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,810
Αν εξαιρεσεις την ιδεα με τα οπλα (που μου φαινεται καλη) ολα τα αλλα τα εχω στειλει και γω σα feedback! :D

Η εναλλαγη στους διαλογους δεν ξερω πως δουλευει στο coop, αλλα οταν παταω το κουμπακι κατω αριστερα που λεει ο Βορειος μου παει στους χαρακτηρες εκτος διαλογου που μπορουν να παιξουν κανονικα, αλλα οχι να επηρρεασουν το διαλογο. Θα ηθελα αυτο που προτεινει ο τυπος, να υπαρχει επιλογη πχ να αφησω την Shadowheart να πει κατι σχετικο με religion σε μια κουβεντα (ναι μου αρεσουν τα ατομα που πεταγονται στο ακυρο σε κουβεντες!)


Επισης θα ηθελα και:


Στη κινηση των χαρακτηρων θα ηθελα να υπαρχει καλυτερος υπολογισμος του jump...δεν υπαρχει σωστος υπολογισμος για το ποσο Movement θες για jump με αποτελεσμα να ειναι προβληματικη η κινηση στη μαχη...οταν γινεται το maximum Jump αφηνει movement πχ

Θα ηθελα τουλαχιστον 12-15 companions διαθεσιμους για παρτυ.

Συμπληρωματικα με αυτα που ειπε για Inventory, θα ηθελα καλυτερο τροπο αντιστοιχισης των item στο pickup... ισως να τεθει καποιος κανονας για τα container τα weapon se fighter klp...

Για τα σκιλ εκτος απο αυτο που ειπε θα ηθελα και στο log να εχει περισσοτερες ινφο για το fail/success skill
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
15,575
Επίσης στα σημεία κριτικής δείχνει ότι είναι save scummer. ΟΚ, όλοι έχουν διαφορετικό playstyle, προσωπικά προτιμώ να υπάρχουν επιλογές για όλους με τη σωστή, ορθόδοξη, μανουαλική προσέγγιση του "δεν σου δείχνω το difficulty class, φέρε αποτέλεσμα δες αν είναι fail/success". Μία απόπειρα και αυτό είναι. Στην περιπέτεια που τρέχουμε, ελάχιστες φορές λεμε "φέρνεις ζάρι με στόχο το 16". Σπάει εντελώς το immersion και το κάνει εντελώς μαθηματικά.

Για το ζήτημα εναλλαγής χαρακτήρων/παικτών είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αυτό που θέλει ο τύπος καθώς δεν είναι universal party, αλλά κάθε interaction λογίζεται ως διαφορετικό. Φυσικά υπήρχε exploit στο D:OS2 όπου αν έχανες με έναν χαρακτήρα είχες άλλες 3 απόπειρες με τους άλλους. Δεν ξέρω κατά πόσο εφικτό είναι να το εφαρμόσει σε ένα party που είναι "συνδεδεμένο" από πλευράς προγραμματισμού.

Το UI θέλει πολύ καλύτερο ξεσκόνισμα για να είναι εμφανές ότι έχεις πρόβλημα να πας εκεί ή αν πας εκεί συμβαινει αυτό. Εναλλακτικά θα ήθελα επιλογή για grid based system όπως το έχει εφαρμόσει για παράδειγμα το Wasteland 3 με πολύ μεγάλη επιτυχία όταν σκάει η μάχη.

Σχετικά με τη μάχη: έχουν γίνει άλματα (χεχε) όσον αφορά τον επανασχεδιασμό του UI και λειτουργεί άψογα. Μου αρέσει πολύ που ακόμη και τώρα ως έχει είναι λειτουργικό, αλλά αυτό αλλάζει πολύ γρήγορα (προς το καλύτερο). Τα spell slots είναι μινιμαλιστικά και μεταφέρουν την πληροφορία που χρειάζεται κανείς. Θα προτιμούσα να υπάρχει επιλογή που να βγάζει radial menu στον εχθρό και να μαρκάρει όσα spells είναι διαθέσιμα βάση του range (και φυσικά spell level subcategory κ.ό.κ.). Όσοι έχουν παίξει Temple of Elemental Evil και Pathinderino, ξέρουν τι εννοώ. Διαφωνώ άρδην για το ότι το παιχνίδι χρειάζεται περισσότερα modifiers σε ορισμένα πράγματα (εντάξει τo log θέλει δουλειά). Ως διαθέσιμη επιλογή εντάξει. Το ζάρι με τα checks θέλει δουλίτσα όπως είναι σχεδιασμένο, προς το παρόν λειτουργεί ως ένα μπασταρδεμένο THAC0 και αυτό είναι προβληματικό.

Τα υπόλοιπα τα συζητάμε στο stream σήμερα και στο preview που θα γραφτεί μεσοβδόμαδα. :)
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,810
προσωπικά προτιμώ να υπάρχουν επιλογές για όλους
Συμφωνω...να μην ειναι υποχρεωτικο αλλα να υπαρξει σαν επιλογη on/off!

Φυσικά υπήρχε exploit στο D:OS2 όπου αν έχανες με έναν χαρακτήρα είχες άλλες 3 απόπειρες με τους άλλους
Συνεχιζει να υπαρχει αυτο το bug στο BG3 σε αρκετα dialogs, οχι απαραιτητα αν χανεις, οταν τελειωσει ενας χαρακτηρας και πατησεις με αλλο σου ξαναβγαζει απο την αρχη το dialog tree.

Το UI θέλει πολύ καλύτερο ξεσκόνισμα για να είναι εμφανές ότι έχεις πρόβλημα να πας εκεί ή αν πας εκεί συμβαινει αυτό. Εναλλακτικά θα ήθελα επιλογή για grid based system όπως το έχει εφαρμόσει για παράδειγμα το Wasteland 3 με πολύ μεγάλη επιτυχία όταν σκάει η μάχη.
Yeap!!!! Θα βοηθουσε απολυτα με το καθετο mode που υπαρχει οταν πατας το Ο, ειδικα οταν αρχιζει η μαχη εγω σχεδον αμεσως παταω O πχ

Τα spell slots είναι μινιμαλιστικά και μεταφέρουν την πληροφορία που χρειάζεται κανείς. Θα προτιμούσα να υπάρχει επιλογή που να βγάζει radial menu στον εχθρό και να μαρκάρει όσα spells είναι διαθέσιμα βάση του range (και φυσικά spell level subcategory κ.ό.κ.). Όσοι έχουν παίξει Temple of Elemental Evil και Pathinderino, ξέρουν τι εννοώ.
Διαφωνω στη μεταδοση επαρκους πληροφοριας χρειαζεται να υπαρχει (εστω σαν επιλογη οπως λεμε) γιατι υπαρχουν πολλοι σα και μενα που θελουν να ξερουν ακριβως τι επαιξε...μου φαινεται προχειροδουλεια λιγο ετσι οπως ειναι στημενο και με δυσκολευει στη μαχη αλλα και στο campaign, ελπιζω να το αλλαξουν.
+1000 για radial menu!!!

Τα υπόλοιπα τα συζητάμε στο stream σήμερα
:love: :love: :love:
Τι ωρα θα ειναι το stream ρε συ?!
 

kara

Lich
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,183

akarthis

Gelatinous Cube
Joined
Oct 15, 2019
Messages
50
Congrats για το αρθρο. Με χαροποιουν αυτα που διαβασα. Δεν εχω τολμησει να κοιταξω εστω και λιγο την early access του BG3. Υπομονετικα θα περιμενω να βγει. Ποτε δε με αποσχολησε αν ειναι TB η RTwP η αν εχουν αλλαξει τις καμερες.

Με απασχολει το story, ο main villain(ο irenicus ειναι ο μοναδικος villain που θυμαμαι με λεπτομερεια απο οσα παιχνιδια εχω παιξει). Αν καταφερουν να τα καλυψουν αυτα(το φοβαμαι παρα πολυ) τοτε και μονο τοτε θα πω καλως ονομαστηκε BG. Μεχρι τοτε ελπιζω.

Τελος, ειναι θετικο που αλλαξαν το initiative και δειχνει οτι ακουν. Καποιες ενστασεις ειχα για το Jumb(απο το πρωτο demo του Μαρτη(?) που ειχα δει).
 
Top Bottom