Great0ldOne
Kraken
- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 7,556
Θα κάνω γαργάρες με Soupline για τη φωνή να είναι έξτρα ερωτική όταν θα την πέφτω στ@ κομπάνι@ς.
Fix'd for the year 2020.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Θα κάνω γαργάρες με Soupline για τη φωνή να είναι έξτρα ερωτική όταν θα την πέφτω στ@ κομπάνι@ς.
Συμφωνω...να μην ειναι υποχρεωτικο αλλα να υπαρξει σαν επιλογη on/off!προσωπικά προτιμώ να υπάρχουν επιλογές για όλους
Συνεχιζει να υπαρχει αυτο το bug στο BG3 σε αρκετα dialogs, οχι απαραιτητα αν χανεις, οταν τελειωσει ενας χαρακτηρας και πατησεις με αλλο σου ξαναβγαζει απο την αρχη το dialog tree.Φυσικά υπήρχε exploit στο D:OS2 όπου αν έχανες με έναν χαρακτήρα είχες άλλες 3 απόπειρες με τους άλλους
Yeap!!!! Θα βοηθουσε απολυτα με το καθετο mode που υπαρχει οταν πατας το Ο, ειδικα οταν αρχιζει η μαχη εγω σχεδον αμεσως παταω O πχΤο UI θέλει πολύ καλύτερο ξεσκόνισμα για να είναι εμφανές ότι έχεις πρόβλημα να πας εκεί ή αν πας εκεί συμβαινει αυτό. Εναλλακτικά θα ήθελα επιλογή για grid based system όπως το έχει εφαρμόσει για παράδειγμα το Wasteland 3 με πολύ μεγάλη επιτυχία όταν σκάει η μάχη.
Διαφωνω στη μεταδοση επαρκους πληροφοριας χρειαζεται να υπαρχει (εστω σαν επιλογη οπως λεμε) γιατι υπαρχουν πολλοι σα και μενα που θελουν να ξερουν ακριβως τι επαιξε...μου φαινεται προχειροδουλεια λιγο ετσι οπως ειναι στημενο και με δυσκολευει στη μαχη αλλα και στο campaign, ελπιζω να το αλλαξουν.Τα spell slots είναι μινιμαλιστικά και μεταφέρουν την πληροφορία που χρειάζεται κανείς. Θα προτιμούσα να υπάρχει επιλογή που να βγάζει radial menu στον εχθρό και να μαρκάρει όσα spells είναι διαθέσιμα βάση του range (και φυσικά spell level subcategory κ.ό.κ.). Όσοι έχουν παίξει Temple of Elemental Evil και Pathinderino, ξέρουν τι εννοώ.
Τα υπόλοιπα τα συζητάμε στο stream σήμερα