Ο κύκλος του development έτσι όπως έχει ανοίξει πλέον (η ξεχειλώσει αναλόγως αν ανήκεις στην Cloud Imperium Games ή όχι), χαρακτηρίζεται από διαφορετικής κλίμακας ποσά: κεφάλαιο ανάπτυξης, υπάλληλοι, αλλά και
outreach στον τελικό καταναλωτή. Ακόμη και το version 1.0 (πόσο μάλλον στην Larian), δεν θα είναι το τελικό κατ'εμέ. Τα νούμερα των χρηστών στην ΕΑ έκδοση μπορεί να είναι και μία λογαριθμική τάξη λιγότερο από τους χρήστες της vanilla, που σημαίνει μεγαλύτερες πιθανότητες να βρουν bugs (πόσο μάλλον σε όλα αυτά τα ραφίκι-γατάκια dialogue trees).
Ολοκληρωμένο παιχνίδι θα είναι μετά από 2-3 χρόνια με τις προηγούμενες περγαμηνές της Larian. Είναι κακό αυτό? Όχι απαραίτητα, προσωπικά θα ήθελα να χωθώ σε ένα πρώτο playthrough με Origin χαρακτήρα τον πρώτο μήνα (όταν θα αρχίσουν τα σχολεία) και να το αφήσω για ένα δεύτερο (και ίσως τρίτο) με custom χαρακτήρα, μερικά χρόνια αργότερα όταν θα έχει στρώσει κατά πολύ.
Κουβέντα να γίνεται. Αυτό που έγραψε ο
@Sephir ισχύει 100%. Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τη Larian για την ΕΑ, μιας και ήταν διαφανής στους στόχους της. Υπάρχουν άτομα σαν τους
@Thaxll'ssillyia και
@Bathory που απόλαυσαν την ΕΑ, υπάρχουν άτομα σαν εμένα που ήθελαν να δουν τους θεμέλιους λίθους πολύ νωρίς και το άφησαν για να μην σποϊλεριαστούν πολύ, υπάρχουν παίκτες που θέλουν να το δουν στο release, υπάρχουν παίκτες που έχουν ξενερώσει με την όλη αισθητική αλλά είναι πρόθιμοι να του δώσουν μία ευκαιρία μετά την πρώτη αποδοχή (ίσως η πιο συγκροτημένη στάση), υπάρχουν τέλος και αυτοί που απλώς δεν θέλουν να ασχοληθούν για κανένα λόγο. Για όλους έχει ο μπαξές, δεν μας υποχρεώνει κανείς σε τίποτα.