The Nameless One
Mind-flayer
- Joined
- Jun 16, 2015
- Messages
- 2,246
Το μόνο επιχείρημα υπέρ του RTwP είναι ότι αναδεικνύει πόσο καλύτερο είναι το TB!Τα επιχειρήματα υπέρ του RTwP είναι κυρίως δύο: πρώτον, ότι είναι πιο γρήγορο και δεύτερον ότι είναι πιο immersive λόγω real time από το turn based. Όπως όμως φαίνεται ξεκάθαρα στο βίντεο που έβαλες, αν τύχεις σε κάποια δύσκολη μάχη τότε θα πρέπει α) να κάνεις micromanage τους χαρακτήρες και β) να δίνεις συνεχώς νέες εντολές χειροκίνητα, με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνεις συνέχεια pause και να χάνονται και τα δύο πλεονεκτήματα.
Βεβαίως για να είμαι δίκαιος, αρκετά turn-based games είναι ακόμα πιο αργά και από αυτό, λόγω trash mobs και HP bloat. Αυτό όμς είναι θέμα encounter design και όχι συστήματος μάχης. Το RTwP είναι προβληματικό από την φύση του, αν και υπάρχουν τρόποι να γίνει κάπως πιο εύπεπτο.
Πέρα από την πλάκα, θα συμφωνήσω και θα επισημάνω ξανά προς εμφανση αυτό που αναφέρεις για το encounter design. Μιας και ασχολούμαι τώρα με το DOS2, πρέπει να δώσω τα συγχαρητήρια στην larian για αυτό που έχει πετύχει. Στο act 2 που είμαι τώρα, οι μάχες είναι αρκετά αραιές ώστε να μην σε κουράζουν και όλες σχεδόν διαφοροποιούνται ελαφρώς. Αρκετά για να μην νιώθεις ότι κανείς συνεχώς το ίδιο. Αλλιώς θα πολεμήσεις τα σκιάχτρα, αλλιώς τα troll, αλλιώς ένα πλάσμα που κάνει συνεχώς summon minions. Τεράστιο kudos για αυτό και για να είμαι και on topic είναι έτσι και στο bg3?