rasko wrote:
τελειωσα επιτελους το bg1 και λεω τωρα να βαλω το δυο μετα απο πανω απο μια δεκαετια.
επειδη οι συμβουλες που μου εδωσαν τα παιδια απο εδω για το ενα με βοηθησαν πολυ θελω να κανω το ιδιο και για το 2.
τι χαρακτηρα ειναι καλυτερο να φτιαξω?
ποια οπλα να "κυνηγησω"?
ισχυει ακομα αυτο για τα ranged οπλα σε σχεση με τα melee?
ποιο παρτυ να φτιαξω (θλω σιγουρα μινσκ αφου δεν εχει κιβαν!)
λεει να παιξεις σαν evil χαρακτηρας με αντιστοιχο παρτυ για την διαφορα, ή θα γινει ανυποφορα δυσκολο ετσι?
θενκς εκ των προτερων</blockquote>
Ας τις πάρουμε μία-μία τις ερωτήσεις.
2 είναι οι πιο δυνατές κλάσεις κατά την εμπειρία μου από το παιχνίδι (βγάζοντας εκτός dual και multi): Wizard και Monk. Και ο sorcerer είναι καλός αλλά μερικές μάχες είναι τόσο overwhelming που θες και ποικιλία στα spells γενικά και δυνατό crowd control. Επίσης υπερέχει από το sorcerer ξεκάθαρα στα high-level spells (ειδκά από το 7ο και πάνω). Είναι τόσα πολλά τα καλά spells που ΠΡΕΠΕΙ να έχεις που ο sorcerer με τις περιορισμένες επιλογές γίνεται obsolete αυτόματα. Ακόμα και στα memorized spells per day, όσο ανεβαίνουμε σε πιο δυνατά spells τόσο περισσότερο μικραίνει το πλεονέκτημα του πόσες μάχες βγάζει ο sorcerer χωρίς rest έναντι στο μάγο.
Μοnk, δεν χρειάζεται καμια μεγάλη εξήγηση. Υπερανθεκτική κλάση overall, κινείται και χτυπάει γρήγορα και αποτελεσματικά (εδώ οι monks είναι αρκετά πιο δυνατοί από την 3η έκδοση).
Για τα όπλα δεν μπορώ να σε βοηθήσω καθώς είναι τόσα πολλά που δεν έχει νόημα να φτιάξω λίστα. Τσέκαρε αν θες gamebanshee και κάνε save όταν υποψιάζεσαι ότι δεν πρόκειται να επιστρέψεις σε μια περιοχή (έχει μερικά τέτοια σημεία). Αυτό που μπορώ να πω είναι να κρατάς γενικά ότι πετράδια είναι σπάνια και ακριβά (π.χ. rogue stone, king's tears κτλ.) γιατί το πιθανοτερο είναι ότι χρησιμεύουν σε κάποια συνταγή. Ομοίως αντικείμενα που μπορεί να αποτελούν μέρος κάποιο artifact (μπορεί να είναι μέχρι και γάντια ή σφυριά, μερικές φορές υπάρχει hint από το flavor text αλλά μην το παιρνεις ως δεδομένο).
Όχι, τα ranged όπλα δεν είναι τόσο δυνατά όσο στο πρώτο μέρος. Δεν είναι οτι δεν υπάρχουν δυνατά όπλα στην κατηγορία, απλά τα melee ενδυναμώθηκαν πολύ περισσότερο οπότε δε φαίνεται αυτή η διαφορά εδώ.
Εξαρτάται εσύ τι θέλεις. Για παράδειγμα η κλασική δομή είναι 1 divine caster, 1 arcane caster, 1 thief, και 3 για melee (ή 2 melee και 1 ranged, αν ο rogue είναι melee). Αυτή τη δομή έπαιξα την πρώτη φορά, τη δεύτερη πήγα με 2 arcane casters (Nalia, Robillard), 2 melee (ranger main char, Keldorn), 1divine (Viconia) και 1 thief (Adario). Αυτή τη δομή με τους 2 μάγους μπορω να πω ότι την εμπνεύστηκα από το dragon age origins που είχα παίξει στο ενδιάμεσο. Περιττό να πω ότι θερίζει και παρόλο που καταναλώνει λίγο παραπάνω χρόνο λογω extra micromanagement, δίνει απαράμιλλη ικανοποίηση μετά από κάθε νίκη απέναντι σε δύσκολους αντιπάλους.
Δεν το έχω δοκιμάσει με evil σύνθεση αλλά πιστεύω ότι θα αυξάνεται η δυσκολία (και ο εκνευρισμός) του παιχνιδιού. Εδω για παράδειγμα εντοπίζεται μία από τις ατέλειες του παιχνιδιού, θα έχεις πρόβλημα στις αγοραπωλησίες. Λες και στην πραγματική ζωή δεν υπάρχουν λαθρέμποροι, μαυραγορίτες και γενικά shady vendors που να εξυπηρετούν scumbags...
Fact: το μόνο rpg που όχι μόνο δε σε τιμωρεί αλλά σε ανταμοίβει αν παίξεις evil char είναι το Mask of the Betrayer.
Όλοι οι άλλοι βλέπουν με κυάλια (αφήνω μια μικρή χαραμάδα για το ToEE).