Αν και δεν έχω παίξει όσο θα ήθελα ή όπως θα ήθελα (η υπόλοιπη squad δεν έχει κάνει ακόμα enlist), κάποιες σκόρπιες εντυπώσεις
Θετικά
-Το πιο αμφιλεγόμενο feature του παιχνιδιού δέχεται μπόλικη κριτική (βρισίδι για να είμαι πιο σωστή) οι Specialists. Μου αρέσουν οι Maria (Doc από R6 Siege), ο Angel και ο Boris (γλυκό synergy με το RoboDog). Στο BFV έπρεπε να πέσεις τυχαία πάνω σε Elite για τον πάρεις, ε τώρα όλοι είναι Elite.
-Mix & Match Loadout. Κι εδώ γκρίνια "πως κατέστρεψαν τις κλάσεις και πλέον είναι CoD", εμένα μου αρέσει αυτή η ευελιξία και μου δίνει τη δυνατότητα να αλλάξω gadgets που δεν χρησιμοποιώ.
-Plus system στα όπλα. Η δυνατότητα να αλλάζεις on the fly attachments, αν και είναι όλα κλειδωμένα μέχρι να lvlαρεις όπλα πάλι δίνει σημαντική ευελιξία.
-RoboDog, ακόμα κι όταν είσαι down δίνει kills + assists, good boi. Αν και νερφαρίστικε στο τελευταίο update
Αρνητικά
-Χάρτες. Δεν με έχουν κερδίσει ακόμα, για infantry μου φαίνονται τεράστιοι για να πας πχ C-> D οπότε περιορίζεσαι σε C1-C2 ή D1-D2 μέχρι να πεθάνεις και ανοίξει αλλού spawn. Mε οχήματα είναι κομπλέ, απλώς δεν μου δίνει την αίσθηση κατέβηκε το πεζικό και πολεμάει, πρέπει να πάρω "ταξί" κάθε φορά για να φτάσω κάπου. Στο Breakthrough είναι καλύτερα τα πράγματα.
-Character Movement, βήματα πίσω σε σχέση με το BFV. Χαλάσανε τη ροή, τρέχω πέφτω με φόρα στην πόρτα, μπαίνω στο σπίτι και βγαίνω σπάζοντας το παράθυρο. Τώρα σημαδεύουμε τις πόρτες να κάνουμε Interact πατώντας κουμπί.
-Πλήρης απουσία fortification. Θα μου άρεσε έστω κι το βάζανε σαν skill σε συγκεκριμένο specialist.
Έχει πράγματα να δώσει το νέο BF, θέλει ακόμα updates για να φτιάξουν στοιχειώδη πράγματα (3 updates διορθώνουν το hit registration). Έχω μεγάλη περιέργεια να δω την επιρροή του Zampella στο παιχνίδι, οποίος ήταν co-Creator της Infinity Ward και του ίδιου του CoD.