ccwr wrote:
Ο φίλτατος Δεμπεγιώτης τα λέει πολύ καλύτερα από μένα αλλά νομίζω πως παρασύρθηκε κι αυτός απο ένα κλήμα εκθείασης του εν λόγο game. 'Η μπορεί πολύ απλά πράγματα που με ενοχλούν για αυτόν να είναι λεπτομέρειες.
Anyway νομίζω ότι αν και φοβερό παιχνίδι είχε ακόμα καλύτερο marketing και κατάφερε να μας κάνει να περιμένουμε το τέλειο game. Πράγμα που είναι δίκοπο μαχαίρι κατ εμε...</blockquote>
Δεν θα 'λεγα ότι παρασύρθηκα. Τα τελευταία χρόνια, ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν παρακολουθούν "με το κιλό" trailers πριν τη κυκλοφορία ενός τίτλου, ακριβώς για να αποφύγω τυχόν hype. Πρακτικά το ξεκίνησα, χωρίς ακριβώς να ξέρω τι να περιμένω.
Οσον αφορά τις πολλές μάχες που όντως διαθέτει ο τίτλος, επεσήμανα στο review ότι η συχνότητα των μαχών είναι σαφώς αυξημένη σε σχέση με τα προηγούμενα Bioshock και προσωπικά εμένα αυτό δεν με ενόχλησε. Κάποιους άλλους, όπως εσένα, τους προβληματίζει. Απόλυτα σεβαστό.
Επίσης, κλείνοντας το review, ανέφερα ότι το παιχνίδι δεν είναι το καλύτερο FPS που έχετε παίξει ποτέ και, άσχετα με την πρόταση που ακολουθεί ("ότι είναι περιοριστικός ο όρος FPS"), το πιστεύω ακόμα. Κρίνοντας το αυστηρά σαν FPS, σίγουρα εντοπίζει κανείς ελλείψεις που δεν υπήρχαν καν στους προκατόχους του (όπως π.χ. τα διάφορα πυρομαχικά) και ομολογώ ότι στην αρχή, ενώ το παιχνίδι μου άρεσε, δεν με είχε ξετρελάνει (στο μυαλό μου σκόπευα να του βάλω γύρω στο 85-88%). Ομως το "96άρι" το απέσπασε λόγω της συνολικής εμπειρίας που αποκόμισα παίζοντας μαζί του (από τη μέση και μετά, η σκοτεινή ατμόσφαιρα και τα plot-twists με "κόλλησαν" για τα καλά) και όχι για τα επιμέρους στοιχεία, καθώς θεωρώ ότι αν έπραττα έτσι, κατά κάποιον τρόπο θα το αδικούσα. Ο λόγος είναι ότι το Infinite έκανε focus εκεί ακριβώς που έπρεπε: στον ανεπανάληπτο κόσμο του, στην ατμόσφαιρά του και στο εξαιρετικό σενάριο του.
Εφόσον λοιπόν και ως FPS, είναι <span style="color:#ffffff"><b>τουλάχιστον</b></span> αξιοπρεπές, νομίζω ότι η βαθμολογία είναι δίκαιη και θα πρότεινα στον οποιονδήποτε να δοκιμάσει να το παίξει.