Cyberpunk 2077

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
έχω κολήσει με αυτό το κομμάτι από τα game award



υπόψην ότι αυτό με τα ολογράμματα συμβαίνει ήδη στο Tokyo. Θυμάμαι ότι το διάβαζα στα βιβλία του Gibson την δεκαετία του 80 για πρώτη φορά στον cyberpunk κόσμο του

 
To Amazon.de έστειλε έναν πρόμο κωδικό σε όσους προπαρήγγειλαν τη συλλεκτική του Cyberpunk απεκεί, ο οποίος κωδικός προσφέρει ένα τζάμπα Steelbook του παιχνιδιού (μόνο η θήκη, χωρίς το παιχνίδι μέσα). Μαζί με τα μεταφορικά, η όλη παραγγελία βγαίνει 4μιση ευρώ για Ελλάδα.

Εν τω μεταξύ η Ψωλλέκτορς Εδίσιον μέσα έχει ήδη ένα Steelbook, αλλά δε βαριέσαι. Double is better.
 
82912661_2675458439201638_5839511507863339008_o.png
 
Χθες η CD Project Red είχε Q&A λόγω της αναβολής.

Το πλήρες transcript είναι διαθέσιμο στο παρακάτω link

Ορισμένα Highlights

We are currently at a stage where the game is complete and playable, but there’s still work to be done. Night City is massive — full of stories, content and places to visit, but due to the sheer scale and complexity of it all, we need more time to finish playtesting, fixing and polishing.

And is the development team required to put in crunch hours?
AK: To some degree, yes – to be honest. We try to limit crunch as much as possible, but it is the final stage. We try to be reasonable in this regard, but yes. Unfortunately.

We haven’t really come out with a full strategy when it comes to E3 and other fairs. You can bet we’re gonna have some sort of presence both at gamescom and E3, but it’s really to early to comment in any detail.

To clarify – there’s no work on the next AAA game besides Cyberpunk and its multiplayer?
Yes, I mean, the AAA we’re working on in parallel is Cyberpunk Multiplayer – that’s a codename by the way – we’re trying to be as clear as possible in that regard. The release date of Cyberpunk Multiplayer will probably move beyond 2021.
 
Ελπίζω αυτό να μην έχει και αντίκτυπο στις απαιτήσεις του παιχνιδιού και δούμε κάνα unoptimized δράμα...
 
αυτο με τις κονσολες αποκλειεται να ισχυει γιατι παιζουν σε low οχι σε ultra που ειναι το pc αρα αυτο που πραγματικα συμβαινει οτι δοκιμασαν να βαλουν γραφικα pc ultra στις κονσολες και επειδη σερνεται τωρα πρεπει να ξαναφτιαξουν τις εκδοσεις των κονσολων απο την αρχη με χαλια γραφικα. Και γι αυτο το καθυστερουν. Αλλωστε 4 κονσολες υπαρχουν αυτη στιγμη αλλα ειναι δυο οι εκδοσεις γιατι τα ps4 pro xbox onex τρεχουν την ιδια εκδοση με τα xbox one και ps4. Με τις επομενες απλα θα βελτιωνουν λιγο γραφικα σε συγκριση με τα ps4 pro και xbox one χ. αλλα θα ειναι αιωνες πισω απο τα pc!
 

QLOC is a team that focuses on co-dev, porting, remastering, quality assurance, and localization. Last year alone they worked on Tales of Vesperia: Definitive Edition for PC, PS4, Xbox One, and Nintendo Switch, did QA testing for Metro Exodus, worked on Nintendo Switch ports of Hellblade: Senua’s Sacrifice followed by Dragon’s Dogma: Dark Arisen and the PC port of Mortal Kombat 11. They also finished the PC port of Yakuza Kiwami 2 earlier in 2019.
 
Και τα mortal kombat 10 street fighter x tekken street fighter 4 arcade edition dmc devil may cry remeber me για pc και αυτα της QLOC ειναι.
 
εβαλα στοιχημα με τον ΠΕ οτι θα καταφερω να διαβασω γρηγορα 3 φορες το παραπανω ποστ του σρε.
δεν ειμαι αισιοδοξος ουτε καν για τις 2, αλλα οκ, no risk, no profit.
 
Πρόσεχε όμως πως θα τα διαβάσεις γιατί υπάρχει παγίδα στο τελευταίο game.
 
και στα 2 δεν εχουμε τονους, ωστοσο.
ακομα λιγοτερες διαφορες, αιρένικε.
(y)
 
Back
Top