Καλά ο Κερκ είχε μια επική διαφωνια με τον γαιο τουλάχιστον 2 σελίδες επειδή δεν ήθελε να καταλάβει τι του έλεγε ο Γάιος. Έκανε την ίδια ερώτηση έπαιρνε την ίδια απάντηση.
Τα mechanics είναι λίγο σπασμένα, δηλαδή άμα βάλεις κάποια modules παραπάνω από μία φορά κάτι φορές στακάρουν κάτι φορές δεν στακάρουν..
Φόραγα μάσκα και μπλούζα που έδιναν +15 critical chance και στάκαραν, όταν έβαλα όμως και παντελόνι critical chance δεν στάκαρε, κανένας άλλος συνδυασμός δεν έκανε πρόσθεση να με πάει στο 30% μόνο η μπλούζα και η μάσκα.. Μπορεί και να δουλεύει και να είναι σπασμένο το preview, δεν μπορώ να ξέρω αν το πήρα το 15% κριτ, θα πρέπει να κάνω ολόκληρη μελέτη.. Επίσης το τι όπλο έχεις equip δεν φαίνεται να αλλάζει τα stats preview στο inventory..
και δεν στο ειπε στην πρωτη κουβεντα. πρωτα αποκτησατε μια ταδε εμπιστοσυνη και σου ειπε πραγματα
@Niris κατι που παρατηρησα στο ποστ με το cut change stuff κλπ. αναφερει οτι ο τυπος οπλου διαμορφώνεται απο τα προσθετικα. αλλα στην ουσια και εκει παιζει με τις λεξεις μιας και στο βιντεο αναφερει για τα ricochet αλλα στο ιδιο βιντεο σηκωνει smart οπλο.
Από την judy παίρνεις ένα shotgun btw @Hellion . Δεν ξέρω αν είναι καλό δεν παίζω με shotguns.
Να δείτε οπωσδήποτε το βίντεο που πόσταρα πιο πάνω, είναι χρησιμότατο για να δείξει πόσο μεγάλη διαφορά κάνει το ray tracing σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα και σε σκηνές που δεν θα το περίμενε κανείς. Με έπιασε όρεξη για αναβάθμιση τώρα
Ray tracing On στην 1050 του λάπτοπ (που στέλνει βέβαια σε τηλεόραση), ΝΑ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ Μ'ΑΡΕΣΟΝΕ
Θα ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον admiral που μου έδωσε το ερέθισμα, 18 ώρες in και έχοντας φτάσει στο Act II δηλώνω ενθουσιασμένος με το GeForce Now.
Αν δεν κάνω λάθος, το gfn δεν υποστηρίζει 1440p, 4K και HDR, ok, τι είχα, τι έχασα. Στα της γραμμής μου (VDSL 50), το έχω αφήσει στα σινεμάτικ κονσολοχωρικά 30 φρέιμς γιατί θέλω πιστότητα/ευκρίνεια και όταν κυνηγούσε τα 60 κάποιες φορές χτυπούσε την καθαρότητα της εικόνας.
Το 1920x1080, κρίνοντας κυρίως από το πόσο καθαρό είναι το text στην οθόνη θα πω ότι δεν πέφτει, τα 4GB την ώρα που απαιτούν οι ρυθμίσεις τώρα μάλλον τα πιάνουμε εύκολα. Η εικόνα είναι πάρα πολύ crisp, δεν το περίμενα, input lag δεν καταλαβαίνω. Τι φτιάνουν οι άνθρωποι.
Το παίγνιο τώρα ήταν μάλλον τόσο φιλόδοξο και τόσο μεγάλο project, που μάλλον ΠΑΛΙ δεν προλάβανε να το ολοκληρώσουν. Σε άλλα σημεία είναι ψαρωτικό next-gen και σε άλλα previous-gen, εδώ που τα λέμε και αυτό από μόνο του είναι ένα επίτευγμα!
Το καινότομο open world στο οποίο στόχευαν μάλλον αποτυγχάνει, θυμίζει περισσότερο GTA IV από GTA V. Η A.Ι των άλλων οδηγών είναι για τ' ανάθεμα, η οδήγηση μέχρι στιγμής απλά meh (αλλά περιηγείσαι σε ανεπανάληπτα σκηνικά). Δεν έχω σουλατσάρει ακόμα πολύ, οι μέχρι τώρα εντυπώσεις.
Το gunplay και τα skills/perks είναι μια χαρά, με χαρά καταπιάνομαι και καίω χρόνο κι εκεί, Στο hard τσουλάει αν και δεν είμαι ούτε καλός παίκτης ούτε ιδιαίτερα φίλος των first-person με stealth στοιχεία. Προσπαθώ να κάνω όνομα στην πιάτσα ως φόβος και τρόμος χάκερ αλλά προς το παρόν πολλές φορές την ώρα που χακάρω τρώω μια χειροβομβίδα στη μούρη και ισιώνω.
ΑΛΛΑ
Ο σχεδιασμός της πόλης, ο σχεδιασμός των περιβαλλόντων, το γράψιμο, οι χαρακτήρες, το εικαστικό, οι διάλογοι και ειδικά ο τρόπος που είναι στημένοι/σκηνοθετημένοι (και οργανικά πλεγμένοι με το real-time gameplay) οι πιο σημαντικοί σε συνδυασμό με τους φωτισμούς από τις διάφορες τεχνητές πηγές και τις αντανακλάσεις σε γυάλινες/μεταλλικές και όχι μόνο επιφάνειες είναι Ε Π Ο Σ, την έχω βγάλει έξω και την π, δε χορταίνω να το βλέπω και να το παρακολουθώ να αφηγείται.
Στη συνάντηση με την
Evelyn Parker
είχα μέινει χαζός, με το στόμα ανοιχτό με άφησε και το animation όταν
έσκασε η Τζούντι σφαλιαρίδι στον ρίπερντοκ
. Στη συνάντηση με τη ρεσεψιονίστ του
Clouds
, έτριβα τα μάτια μου πάλι από τα facial animations και πώς έσκαγε το φως από την οθόνη του υπολογιστή στο πρόσωπο.
Πωρώθηκα, βγήκαν και η καραντίνα και οι γιορτές, γίναμε!
Θα ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον admiral που μου έδωσε το ερέθισμα, 18 ώρες in και έχοντας φτάσει στο Act II δηλώνω ενθουσιασμένος με το GeForce Now.
Πάντως το όλο ζήτημα του πώς εξελίχθηκε η κοινωνία της Night City από το αρχικό pen and paper 2020 ως το 2077 του game είναι πολύ ενδιαφέρον από μόνο του, και θα σήκωνε ξεχωριστό άρθρο. Σε κάποια φάση πετάει ο Τζώνη μια ατάκα "έχει σοβαρέψει πολύ ο κόσμος, πίσω στο 2020 θα σνιφάραμε μια γραμμή και θα κάναμε ντου χωρίς σχέδιο" ή κάτι τέτοιο.
ΥΓ. In other news κάποιοι εντόπισαν ένα duplicate item glitch το οποίο τους επέτρεπε να θησαυρήσουν μέσω του κράφτινγκ, όμως αυτό το γκλίτς φούσκωσε το μέγεθος των save files τους και τα εντέλει τα έκανε corrupt. Και τώρα απειλούν την CDPR με μηνύσεις για ψυχική οδύνη, δίχως πλάκα.
Πάντως το όλο ζήτημα του πώς εξελίχθηκε η κοινωνία της Night City από το αρχικό pen and paper 2020 ως το 2077 του game είναι πολύ ενδιαφέρον από μόνο του, και θα σήκωνε ξεχωριστό άρθρο.
Δεν είπα ότι δεν αξίζει κράξιμο, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό κραξίματος που τρώει το τρώει επειδή δεν είναι Bethesda. To τρώει επειδή δεν έχει τις πλάτες των μεγαθήριων με τα οποία κοντραρίστικε επί Witcher 2 και τους έβαλε και το καπέλο με Witcher 3. Εκεί που το Skyrim ήταν -και κακώς- το μέτρο σύγκρισης στα RPG πήρε τη θέση του το Witcher 3, αν και άργησε λίγο. Και άργησε όχι λόγω ποιότητας, αλλά επειδή δεν είναι εύκολο να χτυπήσεις το marketing και τη "προπαγάνδα" της Bethesda και των οπαδών της.
Τεσπά το έχω πάει λίγο αλλού το ζήτημα, αλλά έτσι νιώθω από το τι βλέπω στα social media. Θα επανέρθω μόνο όταν παίξω το παιχνίδι. (Αν το παίξω δηλαδή, με το optimization που έχει δε ξέρω αν είναι για FX-8320 και R9-390)
Οι παραξενιές στο patching συνεχίζονται, αν και έχει τελικά να κάνει με το μέγεθος των αρχείων που πατσάρονται. Για το 1.05 από gog, 9GB patch και χρειάζονται 35GB ελεύθερα στο installation drive για να γίνει apply. Πάλι καλά σε σχέση με το 1.04, που ήταν 500mb και ήθελε 60GB ελεύθερα στο drive για να γίνει apply.