Cyberpunk 2077

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τι έχει να πει η modding community για όλα αυτά? Συνήθως έχουν πηγές από τα ενδότερα,, όπως έχουμε μάθει κατά το παρελθόν.
 
6 Body (το ανεβασα για τους καυγαδες γιατι αλλιως δε βγαιναν στο V. Hard).
Ευτυχώς που το έγραψες, είχα μια υποψία πως αυτό ήθελαν οι καυγάδες. Όμως τώρα δεν είμαι στον "όγκο" οπότε θα αργήσω να τους κάνω.

Πιστολάκι και πίου πίου
Δοκίμασε και με κατάνα, κεφάλια, χέρια, πόδια παντού.
 
Πόσο αληθές να είναι αυτό? Βγάζει κάπως νόημα να έχουν γίνει έτσι τα γεγονότα αλλά και πάλι δεν έχω εμπειρία με τέτοια θέματα και leaks
[..]

Προσωπικά μού ακούγονται απολύτως legit, με βάση τα όσα ξέρω για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, τη μεταχείριση των εργαζομένων τους, και τον σχεδιασμό των projects.
 
Στα fights πήγα και με έκαναν δυο μπουνιές, αλλά είχε φάση ήταν δύσκολο και κάθισα και το έβγαλα, μπορείς να βρεις τακτική να μην σε βαρέσουν ούτε μία φορά και για τον καθένα ήθελε άλλη τακτική. Μου άρεσε ,είχε challenge δεν ήταν το κλασσικό σου button smash που βλέπεις στο skyrim πχ.. Βέβαια άμα πας με body specs μπορεί και να το βγάζεις σαν απλό button smash
 
"Owners: 10,000,000 .. 20,000,000" σύμφωνα με το SteamSpy.

Αν βάλουμε και όσους το παίζουν στο GoG...


:PCMR:
 
Στα fights πήγα και με έκαναν δυο μπουνιές, αλλά είχε φάση ήταν δύσκολο και κάθισα και το έβγαλα, μπορείς να βρεις τακτική να μην σε βαρέσουν ούτε μία φορά και για τον καθένα ήθελε άλλη τακτική. Μου άρεσε ,είχε challenge δεν ήταν το κλασσικό σου button smash που βλέπεις στο skyrim πχ.. Βέβαια άμα πας με body specs μπορεί και να το βγάζεις σαν απλό button smash
Για το V.Hard...

Οσο body και να εχεις αν δεν εχεις βαλει ποντους στο tree δεν βγαινει με button smash γιατι δε διαλυουν με 1-2 hit ακομα και να εχεις παρει nurishment/hydration skills. Χρειαζεται να εχεις το νου σου και να dodge-areis να χρονομετρας τις επιθεσεις σου κλπ.

Ομως χρειαζεται 5-6 body για να μπορεσεις να προχωρησεις...γιατι αν εχεις 3 body οπως εγω οταν πρωτοπροσπαθησα, κανεις ελαχιστο melee dmg. και περασα 1μιση-2 ωρες πανω-κατω για να βγαλω τους διδυμους. Τελικα το εβαλα στο V.Easy για το fight και παλι εχανα...το αφησα για μετα οταν ειχα decent body και αρχισα να τους βγαζω με V.Hard.
 
Προσωπικά μού ακούγονται απολύτως legit, με βάση τα όσα ξέρω για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, τη μεταχείριση των εργαζομένων τους, και τον σχεδιασμό των projects.
Αν και εξακολουθώ να έχω αμφιβολίες για τέτοιες πηγές (ο φίλος του φίλου κτλ) και να θεωρώ ότι 16 ώρα σερί εργασίας θα είχαν ήδη αποκαλυφθεί με στοιχεία,η αλήθεια είναι ότι πολλά σύννεφα μαζεύονται πάνω από την cdpr.
- Η συμπεριφορά τους απέναντι στους last gen κονσολάδες που οκ, εμείς εδώ τους έχουμε γραμμένος εκεί που δεν πιάνει μελάνι, αλλά η απαγόρευση να δημοσιεύονται performance άρθρα πριν το launch, είναι αθέμιτη πρακτική από μέρους τους.
-Οι αυστηροί περιορισμοί στο υλικό που μπορούσαν να παρουσιάσουν οι reviewers
- Η αφαίρεση του Devotion από το store για να κάνουμε τα χατίρια των Κινέζων
Όλα αυτά έχουν αρχίσει να ρίχνουν σημαντικά την εταιρεία στα μάτια μου και δείχνουν άλλη μια κλασική περίπτωση εταιρείας που κοιτάει πρώτα από όλα τα νούμερα και μετά το προϊόν.
Εάν γλυκαθουν και από πιθανά μεγάλα κέρδη από το online, βλέπω να γίνεται τα ίδια σκατά σαν την ubi/Ea
 
Σκατά μαζεύτηκαν και ειδικά για το πως διαχειρίστηκαν τις λαστ τζεν κονσολοεκδόσεις αξίζουν πολύ χέσιμο, αλλά κι εγώ ανώνυμες πηγές που ξεκινάνε στην πρώτη παράγραφο να λένε για σκιώδεις σχέσεις μιας εταιρείας με την ακόμα πιο σκιώδη κυβέρνηση, οκ σταμάτησα να διαβάζω εκεί. Αν έχεις στοιχεία και πηγές κινήσου νομικά, να τα αραδιάζεις σε φόρα κτλ δεν έχει κανένα νόημα και δεν οδηγεί πουθενά. Κι ακριβώς επειδή δεν οδηγεί πουθενά μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε, ότι σκοπιμότητα κι αν έχει. Όπως το ερπετό ο Σράιερ.

Θα γούσταρα πάντως να δώσουν κανά εξκλούσιβ ρηγουόρντ σε όσους το κράτησαν και δεν το έκαναν ρηφούντ σαν το παρακάτω.

Untitled.jpg


Όποιος δεν γνωρίζει την πηγή έμπνευσης μου, πρώτον ντροπή κι άισχος, δεύτερον σου έδινε ένα παρόμοιο στο Βάις Σίτυ μόλις το έκανες 100%.
 
Ενα απο τα τελευταια video που ειδα ηταν αυτο με το περιπολικο που αναφερει ο τυπος.
Σε γενικες γραμμες παρουσιαζει ενα εργασιακο περιβαλλον που δυστηχως, πλεον, ειναι πολυ κοινο και που το ενοιωσα κι εγω στο πετσι μου (mobbying, burnout κτλ). Ψυχασθενικες καταστασεις. Να εχεις μια πολυ καλη ιδεα, που να ειναι λειτουργικη, να φτιαξεις κατι αξιολογο και να μην λες κουβεντα γιατι η εμπειρια λεει οτι θα σε φανε. Αν δεν σε φανε θα σε αγνοησουν και ειναι επισης κακο.
Δεν βρισκω τον λογο να μην υπαρχει αυτος ο εφιαλτης και στην gaming βιομηχανια. Επειδη "παραγουν" διασκεδαση; το ιδιο και τα πιτσιρικια στα πλωτα εργοστασια.
Για μενα, επειδη δεν ειναι η πρωτη φορα που ακουγονται τετοια πραγματα, ειναι κατι που θα με κανει να μην ασχοληθω ποτε στο μελλον με το cyberpunk. οχι επειδη θελω να αλλαξω τον κοσμο αλλα για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου.
 
Μάθαμε οτι το software development δεν μπορεί να εντάσεται σε new technologies... :eek::unsure:😂🤣
 
Για τις διασυνδέσεις της CDPR με την κυβέρνηση δεν γνωρίζω, εκείνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι όντως έχουν πάρει κεφάλαια για ανάπτυξη "νέων τεχνολογιών", τα οποία ίσως δεν άξιζαν έναντι άλλων εταιρειών (όπως αυτές που δραστηριοποιούνται στους τομείς που αναφέρει ο τύπος) αλλά κι αυτό είναι debatable.
Πάντως το ημι-μόνιμο crunch, η έλλειψη σωστού σχεδιασμού από πλευράς managers την οποία πληρώνει ΠΑΝΤΑ η ομάδα, και η αποχώρηση πολλών μελών της παλιάς φρουράς, φοβάμαι πως είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Πολλά από αυτά συνέβαιναν και σε εποχές Witcher 3, απλά εκεί είχαν σαφώς καλύτερο grasp στο project, γιατί ο κόσμος και τα mechanics του παιχνιδιού τούς ήταν ήδη οικεία.
Στο CP2077 ξεκίνησαν με τo στόχο να είναι πιο φιλόδοξο, πιο πολύπλοκο, πιο "πυκνό" και όλα αυτά σε καινούργιο -γι'αυτούς- IP με custom-made χαρακτήρα, πρώτο πρόσωπο και και και... Ουσιαστικά μόνο το μέγεθος του project μπορείς να πεις ότι έμοιαζε με του Witcher 3, όλα τα υπόλοιπα έφεραν νέες προκλήσεις για τις οποίες το στούντιο ξεκάθαρα δεν ήταν έτοιμο και αντιμετώπισε με τη λογική "έλα μωρέ, αντί για 250 devs θα ρίξουμε σ'αυτό 450 και έτοιμο το αριστούργημα!".
 
Ξέρετε πολλές εταιρίες 1δις και πάνω, άντε 100M που να μην παίζει "crunch" ;

Edit: My point το πρόβλημα είναι ευρύτερο και δεν αφορά άμεσα την CDP. Γενικά τα εργασιακά όσο λιγότερο ανεπτυγμένη είναι μια χώρα τόσο πιο ανεξέλενκτα είναι. Ή ακόμα και στις ΗΠΑ όταν μια εταιρία αποκτά τεράστια εργασιακή ζήτηση γίνεται χαμός. Δεν λέω ενδιαφέρον θέμα είναι, να συζητήσουμε για τον αιμοδιψή καπιταλισμό αλλά δεν είναι άμεσα συνδεδεμένο με το thread.
 
Last edited:
δεν θυμαμαι που το ειχα ξαναπει αλλα αυτος ο χωρος υποσχεται αλλαγες και αλλαγες δεν βλεπουμε. και το πιο πιθανο δεν θα δουμε και ποτε.
 
δεν θυμαμαι που το ειχα ξαναπει αλλα αυτος ο χωρος υποσχεται αλλαγες και αλλαγες δεν βλεπουμε. και το πιο πιθανο δεν θα δουμε και ποτε.

Όντως. Το πρόβλημα είναι συστημικό και αυτοί που έχουν την εξουσία στο σύστημα δεν ενδιαφέρονται να το αλλάξουν. Το game development θα συνεχίσει να είναι μηχανή του κιμά.
 
Οπου μπαινουν μετοχοι,μετοχες και υπεραξια, ετσι καταληγει παντα, το λενε και οι Bartmoss Collective :love:
 
Νομίζω ότι σε άλλους κλάδους, τέτοιο χάλι δεν υπάρχει, και ας είναι η επιχείρηση AE εισηγμένη σε χρηματιστήριο κτλ. Στο λογισμικό είναι κάτι πολύ συχνό. Έβλεπα ένα βίντεο όπου έλεγε για crunch στην MS.
Και δυστυχώς, αν ισχύουν όσα λέει το νήμα στο reddit και οι πηγές του @maladroid, όσα ακούστηκαν για ήπιο crunch, ήταν για να μετριαστεί η κατακραυγή.
Για άλλη μια φορά, χαίρομαι που δεν προπαρρήγειλα. Και δεν ξέρω αν πρέπει να αγοράσω σε full price πλέον...
 
Αργεί να αλλάξει η σελίδα? Πατάς να πας στο τελευταίο μήνυμα και σε βγάζει στην κορυφή με όλο εκείνο το κατεβατό. Το διάβασα ήδη τρεις φορές (ανωμαλία, το ξέρω).
Συνεχίστε.
 
Back
Top