Cyberpunk 2077

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

cyberpunk-2077-28104.768x432.jpg
 
Last edited:
Πώς κατάφερε μέσα στη συγγνώμη να ρίξει ένα τεράστιο diss στις old-Gen μόνο το PR department μου το ξέρει.
 


παρτε popcorn βλεπω να συνεχιζουν δημοσια στο twitter και οι δυο τους xD




 
Προσωπική άποψη είναι ότι ο σημαντικότερος λόγος της κάκιστης κατάστασης του παιχνιδιού , είναι η συμβατότητα με τις last gen. Ξόδεψαν πολύ χρόνο ( η τελευταία παράταση του ενός μήνα θυμίζω ήταν μόνο και μόνο για να βελτιώσουν την απόδοση σε αυτές) και είμαι σίγουρος ότι έγιναν πολλαπλές αφαιρέσεις και αλλαγές σε έτοιμο υλικό (στο AI σίγουρα) προκειμένου να μπορέσουν να το τρέξουν στα ανεπαρκή cpu/ram των ps4/xbox.

Σίγουρα θα ήταν πολύ δύσκολη απόφαση αλλά στο τέλος θα ήταν καλύτερα για την ποιότητα του τίτλου και δεν πιστεύω ότι μακροπρόθεσμα θα έβγαιναν χαμένοι οικονομικά.
 
Προσωπική άποψη είναι ότι ο σημαντικότερος λόγος της κάκιστης κατάστασης του παιχνιδιού , είναι η συμβατότητα με τις last gen. Ξόδεψαν πολύ χρόνο ( η τελευταία παράταση του ενός μήνα θυμίζω ήταν μόνο και μόνο για να βελτιώσουν την απόδοση σε αυτές) και είμαι σίγουρος ότι έγιναν πολλαπλές αφαιρέσεις και αλλαγές σε έτοιμο υλικό (στο AI σίγουρα) προκειμένου να μπορέσουν να το τρέξουν στα ανεπαρκή cpu/ram των ps4/xbox.

Σίγουρα θα ήταν πολύ δύσκολη απόφαση αλλά στο τέλος θα ήταν καλύτερα για την ποιότητα του τίτλου και δεν πιστεύω ότι μακροπρόθεσμα θα έβγαιναν χαμένοι οικονομικά.

Πολύ πιθανό. Επίσης θεωρώ λάθος από πλευράς business να πιεστούν τόσο πολύ για να προλάβουν την κυκλοφορία των νέων consoles. Ένα ή ενάμιση χρόνο μετά η installed userbase θα ήταν πολύ μεγαλύτερη αλλά ο κόσμος θα πεινούσε ακόμα για φρέσκα next-gen games.
 
Στα μεγάλα παιχνίδια που κυκλοφορούν σε όλες τις πλατφόρμες το συνηθισμένο είναι να γίνεται ταυτόχρονη ανάπτυξη. Κάθε γραμμή κώδικα/asset που αλλάζει περνιέται σχεδόν ταυτόχρονα σε όλα και φαίνεται σχεδόν αμέσως αν κάτι "σπάει" σε κάποιο σύστημα η επηρεάζει την απόδοσή του. Δηλαδή δεν τα φτιάχνουν όλα στα PC πρώτα και μετά παλεύουν να τα περάσουν στις κονσόλες που τρέχουν 3μηνο build.

Προσωπική άποψη είναι πως η AI ή ό,τι άλλο κόπηκε δεν ήταν ποτέ 100% λειτουργικό ούτε στα PC, Στα χαρτιά ή σε prototype (περιορισμένη κλίμακα) ίσως. Να σχεδιάζεις για fixed hardware (κονσόλες) είναι πολύ πιο εύκολο ως προς την απόδοση. Βλέπεις αμέσως αν αντί για 30 πέφτεις στα 28fps και τα εργαλεία που έχεις για να το διαπιστώσεις είναι πάρα πολλά (στη last gen).

Ως προς τη νέα γενιά, ο πρόεδρος της Sony έχει δηλώσει πως εκτιμά σε 3 χρόνια θα έχει γίνει η μετάβαση των 140εκ παικτών του PS4 στο PS5. Όπως έδειξε κάπου ένα γράφημα με τα pre-orders του CP κάπου 44% (δε θυμάμαι καλά το νούμερο) ήταν στις κονσόλες. Σίγουρα η ποιότητα του παιχνιδιού θα ήταν καλύτερη δίχως τόσο χαμηλό hardware cap όμως θα είχε και μισές πωλήσεις (δε θα υπολόγιζαν τα refunds τότε όταν θέτανε πλατφόρμες) και μιλάμε για μια εταιρία που το τελευταίο της μεγάλο παιχνίδι ήταν 5 χρόνια πριν (sorry Thronebraker). H UBI ενδεικτικά υπό νορμάλ συνθήκες βγάζει 3 AAA τη χρονιά.
 
Μην ψάχνετε για αποδιοπομπαίους τράγους. Το ξυράφι του Όκαμ, που χρησιμοποιείται κατά κόρον στο χωριό μου, μας αποτρέπει από το να εισάγουμε αυθαίρετα παραμέτρους στο πρόβλημα. Η εικόνα που σκιαγραφούν τα ρεπορτάζ και ο τσέο της CDPR λίγο-πολύ αποτυπώνει ένα χάσμα μεταξύ εφικτού και υποσχεθέντος, ειδικά με τέσσερα χρόνια ουσιαστικής ανάπτυξης. Κοινώς, μάλλον μεγαλοπιάστηκαν που λένε και στην Οξφόρδη.
 
Το είδα το πρωί ως μέρος ενός 40λεπτου βίντεο, στο Lego λύγισα.
 
North το συγκεκριμένο Lego game είναι εξαιρετικό btw.
 
Δεν αντιλέγω, αλλά είναι η άκρα αντίθεση που σε κάνει να γελάς.
 
Πρέπει να το ξαναείπα, αλλά αποφάσισα να το βάλω στο πάγο και να περιμένω μπας και νιώσουν καθόλου με ριζικές αλλαγές στην αλληλεπίδραση με τον κόσμο έστω. Έβγαζα σπυριά με αυτά που γίνονταν, όσο κι αν προσπάθησα να τα αγνοήσω. Με προβληματίζει λίγο που στη συγγνώμη αναφέρονται σχεδόν αποκλειστικά στην ελεεινή έκδοση των κονσολών κι όχι στις γενικότερες ελλείψεις του γκέημ που απολαμβάνουμε όλοι. Εντάξει οι πειραματισμοί με το περιβάλλον το κάνουν να φαίνεται εκατό φορές χειρότερο και άντε να τους αποφύγεις. Αλλά τον κόσμο που μπλέκεται συνεχώς στα πόδια σου και κάνει μλκς δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Σε βρίσκει αυτός από μόνος του.
 
Βλεπουμε στο παραπανω βιντεο πως η προπροηγουμενη γενια σηκωνει καποια AI scripts...

Ασχετο αλλα χθες 4 ατομα χαζευαμε πως φαινεται η βροχη (συνολικα αλλα και στο εδαφος) στο gta v του 2013 που πρωτοβγηκε στο ps3/xb360.
 
τα περισσοτερα πραγματα στο game ειναι τερμα broken. στο παιχνιδι υπαρχουν συνολικα 8 καιρικες συνθηκες. ζητημα να ειδα τις 3.
η ai μη τα ξαναπουμε ειτε ειναι τερμα buggαρισμενη ειτε μισοτελειωμένη. θα φανει στα πρωτα patches μιας και ειναι απο τα πρωτα που χαρακτηρισαν σαν bugs.
 
χμ ψήθηκα τώρα να παίξω GTA V :p
 
Back
Top