What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

DARKEST DUNGEON II

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,710
Μου είχε κάνει εντύπωση που η μετάβαση του Darkest Dungeon ακολούθησε τις βασικές γραμμές του Slay the Spire gameplay, δηλαδή διακλαδούμενο μονοπάτι με επιλογές σε roguelite νοοτροπία. Φαίνεται ότι μεγάλο μέρος των developers έχουν αγκαλιάσει παρόμοιες γραμμές (Tainted Grail, Monster Train, Inscryption). Ταιριάζει πολύ στις αλλαγές που έχουν, αλλά όπως είπες Αλέξανδρε δεν είναι το Darkest Dungeon που έχουμε συνηθίσει. Θα δείξει στην πορεία, προς το παρόν φλερτάρω πολύ με το Day-One purchase όταν ξεκλειδώσει στο Steam (σε λίγες ώρες).
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,607
4η παραγραφος, αντι για Εκεί κάνετε (σωματικό και πνευματικό) healing, διαβασα στοματικο και πνευματικο healing. Μετα απο αυτο, το review πηρε αλλη τροπη.

Μια χαρα παιχνιδι φαινεται και προμηνυονται ατελειωτες ωρες καψιματος.
 

Thaxll'ssillyia

Φραγκολεβαντίνος μπιφτεκάς
Joined
Feb 11, 2021
Messages
2,000
Καθως διαβαζα το review ημουν σε φαση οκ λιγο πιουριστικη μου φαινεται η αποψη του "ITS NOT WORTHY TO BE CALLED DARKEST DUNGEON!!!ena11!!!," αν ενα παιχνιδι εχει το core gameplay ιδιο, μια χαρα μπορει να κοτσαριστει ως sequel ενος παλαιοτερου (εχοντας στο μυαλο μου το BG3 και τις αρχικες μου αντιδρασεις εκει).

Ομως στο τελος αναλυεις και εξηγεις πολυ σωστα το γιατι δε "κολλαει" να λεγεται DD2,,,φαινεται οτι ειναι αλλη περιπτωση που οντως αλλαζει ριζικα η core gameplay εμπειρια, ακομη και αν εχουν μεινει τα ιδια mechanics. Οποτε πιστευω οτι εχεις σωστη αποψη σε αυτο.

Ωραιο ριβιου!
 

tommas

Umber Hulk
Joined
Dec 2, 2012
Messages
750
Μην έχοντας παίξει το πρώτο DD (έχω αφιερώσει βεβαίως ουκ ολίγες ώρες να το βλέπω σε stream) δε με επηρεάζουν οι μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το 1ο. Θεωρητικά με ξενίζει η έλλειψη dungeons που (τουλάχιστον για θέαση ) ήταν σημαντικό μέρος της όλης εμπειρίας.

Διαβάζω πάντως ότι έχει ελλειπή υποστήριξη για deck και καθόλου native support για controller. Οπότε αναμένουμε.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,607
Θεωρητικά με ξενίζει η έλλειψη dungeons που (τουλάχιστον για θέαση ) ήταν σημαντικό μέρος της όλης εμπειρίας.
Ωραια παρατηρηση.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Ωραίο κείμενο Άλεξ και μ'αρέσει που το εξετάζεις εντελώς αντικειμενικά, δίχως πρεζάκικο οπαδισμό.

Με 226 ώρες γραμμένες στην ΕΑ και ξεκινώντας την καταδικασμένη ανάβαση για τον τέταρτο πόση, το θεωρώ, με το χέρι στην καρδιά, όχι μόνο πανάξιο διάδοχο του πρώτου, αλλά και απείρως περιπλοκότερο και δυσκολότερο μηχανικά. Ίσως η πιο χτυπητή αλλαγή είναι πως ενώ στο πρώτο DD είχες μια 'καλή' ομάδα, μια αναπληρωματική και άπειρους γιωτάδες για να φέρνουνε χαρτί όσο τσιλάραν στα κορίτσια οι 'καλοί' σου χαρακτήρες, εδώ πρέπει ανά πάσα στιγμή να μπορείς να παίξεις τέλεια ΟΛΟΥΣ τους ήρωες και να αποφασίσεις τί builds θα ετοιμάσεις, στο φτερό.

Ειδικά σε περίπτωση που σου πεθάνει ήρωας, αν καταφέρεις να φτάσεις ζωντανός στο Πανδοχείο -μεγάλο ΑΝ- αυτός/η αντικαθίσταται από κάποιον από τους 'ελεύθερους' ήρωες του ρόστερ. Αν τυχόν δεν ξέρεις να παίξεις τον αντικαταστάτη ή τον έχεις αφήσει με άθλια σκίλς, λυπούμεθα, χάσατε.

Οι νέοι χαρακτήρες δυστυχώς σχεδόν ανύπαρκτοι, με την Runaway να μην εντυπωσιάζει. Ψοφάω να δοκιμάσω Flagellant, ελπίζω να παραμένει αθάνατη μηχανή του κιμά.
 
Last edited:

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,607
Οι νέοι χαρακτήρες δυστυχώς σχεδόν ανύπαρκτοι, με την Runaway να μην εντυπωσιάζει
Μερικα patch αργοτερα θα εχει στρωσει αυτο. Το σημαντικο ειναι να μην υπαρχουν τεχνικα προβληματα και θεματα βελτιστοποιησης.

@Admiral
Για εμενα, το σημα κατατεθεν του 1ου ηταν τα Curios. Να καθεσαι και να κοιτας ενα Curio στα ματια και να σε κοιταει πισω για κανα 10 λεπτο και να τρεμει το αριστερο κλικ.

Ειδα λιγο απο ενα early access βιντεο του 2ου και περαν απο το Grand Turismo mode οπου πατας θαμνους με την αμαξα, δεν ειδα κατι αντιστοιχο των Curios.

Υπαρχουν στο παιχνιδι ή τα ξεχναμε;
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,590
Για εμενα, το σημα κατατεθεν του 1ου ηταν τα Curios. Να καθεσαι και να κοιτας ενα Curio στα ματια και να σε κοιταει πισω για κανα 10 λεπτο και να τρεμει το αριστερο κλικ.

Ειδα λιγο απο ενα early access βιντεο του 2ου και περαν απο το Grand Turismo mode οπου πατας θαμνους με την αμαξα, δεν ειδα κατι αντιστοιχο των Curios.

Υπαρχουν στο παιχνιδι ή τα ξεχναμε;

Η αβεβαιότητα των curios έχει μεταφερθεί εν μέρει στις encounters που βρίσκεις στον δρόμο για το inn (μερικές από αυτές είναι curios που επιστρέφουν από το DD1). Ενώ σε κάποιες από αυτές γνωρίζεις τι αποτέλεσμα θα έχουν, σε άλλες ουσιαστικά ρισκάρεις με την ελπίδα να πάρεις κάτι καλό. Σε γενικές γραμμές πάντως ο τζόγος με τα curios έχει μειωθεί αρκετά γιατί όταν καλείσαι να κάνεις μια επιλογή, κατά κανόνα έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα του τι είναι πιθανό να πάρεις και τι να χάσεις.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Να ξεχωρίσουμε πως δεν μιλάς για Trinkets, έτσι; Αυτά δίνουν δυναμικά το παρόν και εδώ και γίνεται χαμός. Όρεξη να 'χεις ν'ασχοληθείς.

Αν αναφέρεσαι στα Curios τα παραδοσιακά, εμφανίζονται σε ειδικές τοποθεσίες, τα Academic's Studies. Εκεί ουσιαστικά τζογάρεις κάθε φορά, όπως και στο πρώτο παιχνίδι. Χαιρετάς και τον παλιόφιλο τον Shambler στα μεγάλα κέφια. Η έμφαση πάντως έχει δοθεί στα Trinkets, εδικά την νέα κατηγορία των 'Stained' trinkets, τα οποία ισορροπούν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, όντας ικανά να ανατρέψουν την ισορροπία της μάχης σε ένα και μόνο γύρο.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,607
@Borracho
Αν ρωτούσες εμένα, αναφερόμουν στα σεντούκια, όστρακα, βιβλιοθήκες, shrines, πτώματα, σαπια δέντρα κλπ με τα οποία αλληλεπιδρούσες στο 1ο παιχνίδι και είτε ανταμειβώσουν με μπλιχλιμπίια, buffs, κλπ είτε με δηλητήριο, stress, damage κλπ.

Στο λίγο που είδα στο walkthough του early access, κάποια μπιχλιμπίδια τα μάζευες καθώς οδηγούσες την άμαξα πάνω από θάμνους, και κάποια ήταν σε διακριτά σημεία της διαδρομής όπου έπρεπε να κάνεις στάση για να αλληλεπιδράσεις. Δεν θυμάμαι να είδα κάποιο που πχ να έριχνε damage ή stress στους ήρωες, ίσως να ήταν πιο μετά βέβαια.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Αυτό ακριβώς που περιγράφεις παίζει στο Academic's Study. Έχει βέβαια preview, σου λέει αν ο τάδε ήρωας επιλέξει το αντικείμενο έχεις πιθανότητα για τα εξής σενάρια : A, B, Γ. Είναι δηλαδή λιγότερο τυχαίο, μπορείς να υπολογίσεις πάνω κάτι τί θα σου τύχει, όπως έγραψε ο Αλέξανδρος.

Συνολικά είναι πολύ δυσκολότερο παιχνίδι πάντως, απαιτεί μεγάλη επένδυση χρόνου προκειμένου να εκμεταλλευτείς όλους τους μηχανισμούς του παιχνιδιού προς όφελός σου.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,607
Εκείνα τα camping skills που είχε το 1ο, σε τι αντιστοιχούν στο 2ο;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,590
Εκείνα τα camping skills που είχε το 1ο, σε τι αντιστοιχούν στο 2ο;

Δεν υπάρχει πλέον camping οπότε αντίστοιχο ρόλο παίζουν τα Inn items που βρίσκεις ή αγοράζεις. Μέσω αυτών κάνεις heal/stress removal/buffs. Τον ρόλο του rest site παίζει το Inn στο τέλος του κάθε χάρτη.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Πήρε 275 ώρες, αλλά έπεσε επιτέλους και ο τελευταίος πόσης, η Δειλία.

Υπέροχο φινάλε, απρόσμενα ανθρωπιστικό για τα στάνταρ του παιχνιδιού και πολύ προσωπικό. Ενώ συνολικά μου φάνηκε ευκολότερο από το πρώτο παιχνίδι, το Στήμ έχει γράψει 172 ώρες στο πρώτο DD με όλα τα expansions του οπότε βάσει αριθμών, το δεύτερο ήταν δυσκολότερο.

Παραμένει η κορυφαία εμπειρία οπτικοποίησης της εσωτερικής κόλασης του Παιδοκόμου Μπαμπακούλη. Το δε φινάλε, έρχεται να σε γλυκάνει, σαν κι αυτό το ίδιο το υπέρτατο βάλσαμο ; τις ώρες δίχως ουρλιαχτά όταν τα παιδιά είναι στο σταθμό.
 

tommas

Umber Hulk
Joined
Dec 2, 2012
Messages
750
Τέλος και εγώ, 140 ώρες έγραψε το κόντερ αλλά θα μπορούσε να είχε φύγει στις 95-100 άμα δε γινόταν μια ίσως - ανούσια στρατηγικά - προσπάθεια να βγουν όλα τα chapters με το ίδιο team.

Δυσκολότερο/ευκολότερο δε ξέρω (γιατί δεν έχω παίξει το 1ο) πάντως παραείναι RNG για τα γούστα μου (πχ παίρνεις quircks επειδή απλώς μπήκες σε ένα inn, έλεος).

Βρίσκω το relationship mechanic να παραέχει επίδραση σε σημείο να μπορεί να σου χαλάσει και run: Κλείδωμα skill? Σοβαρά?

Τέλος τα bosses ήταν κυρίως DPS races με το 3ο boss απαράδεκτο DPS/grind/gear (όπως θέλετε πέστε το) check μπας και από καθαρή τύχη τελειώσεις το game πολύ γρήγορα, από άποψη μηχανισμών εντελώς ασαφές. Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί έχουν παράπονο με το σύγκεκριμενο Boss σε διάφορα review που διάβασα.

Οι ιστορίες των χαρακτήρων πάντως στα shrines ενδιαφέρουσες με τα διάφορα mechanics που ενωωματώνουν κάποια chapters αρκετά έξυπνα.

All in all πολύ καλό game αλλά δύσκολα μετά τον τερματισμό θα ψηθώ να το ξαναπαίξω για να δοκιμάσω άλλους συνδυασμούς ομάδας κλπ.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Έλα στην αγκαλιά μου Αδερφέ Τόμας.

Έτσι ξεχωρίζουν ορέ τα ψυχοπαθή παλλικάρια!

Τα relationships εξαρτώνται από σένα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Στο ταξίδι βλέπεις ποιά μέλη θέλουν ποιά nodes, οπότε ψιλοκρατάς τους πάντες ικανοποιημένους, όποτε είναι εφικτό. Επίσης, αν στουμπώνεις αντικείμενα που ενισχύουν τις καλές σχέσεις στα Inns, το 'σπας' και πάντα ανεβαίνεις στο Βουνό με θετικές σχέσεις μεταξύ όλων. Τρελό μπουστάρισμα εκεί. Μόνες περιπτώσεις που χαρακτήρες κατέληγαν να μισιώνται ήταν όταν πήγαινε κάτι φοβερά στραβά στο ράν ή έσκαγε breakdown.


Είχε και πολλά Field Hospitals για να πετάς από πάνω σου αρνητικά quirks και έπαιζαν και τα Inn Trinkets που κάναν την ίδια δουλειά. Σ'αυτό το θέμα, δεν με προβλημάτισε καθόλου.

Το 30 Μπός, το Φρικτό Μάτι, ήταν απίστευτα σιχαμένο. Μια και μοναδική φορά το έριξα, από καθαρή κωλοφαρδία, με άπειρα DoT's επάνω του, να το καταβάλλουν. Στρατηγική έχει, στην πρώτη τουλάχιστον φάση του.
Στην αρχή δεν ακουμπάς κανένα μάτι, κάνεις μόνο παθητικά abilities και moves. Σε κάθε γύρο τα ματάκια πολλαπλασιάζονται και έτσι πας αναίμακτα στην τελική μορφή του πόση, που πασχίζεις να την κρατήσεις πάνω στο τάνκ σου ενώ οι υπόλοιποι βομβαρδίζουν με DOT's και πατερημά.

Οι ιστορίες μετράγανε πολύ, συμφωνώ. Δίνανε ωραίο χαρακτήρα και ποικιλία και οι γρίφοι τους ήσαν καλοστημένοι. Έριξα και το Shambler από προαιρετικά μπόσιζ, έμεινε μόνο ο Θάνατος που κυνηγάει το Flagellant μετά το γκεστάκι του στο origin story, αλλά πράγματι, νιώθω κι εγώ μεγάλο κορεσμό από το παιχνίδι. Ίσως σε κάποιο μελλοντικό expansion το ξαναπιάσω, αλλά εντάξει, 170 ώρες ήταν αυτές, νισάφι.
 

tommas

Umber Hulk
Joined
Dec 2, 2012
Messages
750
Έχοντας ένα κενό μέχρι το trve υπερέπος (ΤΜ) λέω ας κάνω μια ύστατη προσπάθεια ξεκινώντας πάντα από το 3ο Boss και "βλεπουμε" να βγει με το ίδιο team.

Πήρε λίγο παραπάνω αλλά πήραμε τη ντοπαμίνη μας:

1691192412319.png

Τώρα που τελειώσαμε με το baseball 1691192618625.png μπορούμε να ασχοληθούμε με το BG3 αμέριμνοι.

Λογικά θα το περάσω στο deck μετά το update στα μέσα Αυγούστου που προσθέτει και deck support για κανά ψωλάρισμα στη δουλεία και να δούμε το νέο content.
 
Last edited:

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Τί ήρωας είσαι 'συ ρε Τόμας; Σαπώ μεγάλο και υποκλίνομαι, δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο περίπτωση έστω να αποπειραθώ τέτοιον άθλο.
 

tommas

Umber Hulk
Joined
Dec 2, 2012
Messages
750
Περισσότερο τζογάρεις με την "κακιά στιγμή" που θα σου ακυρώσει όλο το εγχείρημα όσο προσεκτικός και να είσαι. 😓

Αμά δεν ήταν η φάση "δε λέει να ξεκινήσω άλλο game" ούτε καν θα ασχολούμουν. :p

Πάντως μια ματιά να ρίξεις στα hardmode torches 😬 που (υποτίθεται) είναι εφικτά δε φαντάζει τόσο βουνό. Ίσως απαιτεί περισσότερη γνώση και λιγότερη τύχη.
 
Top Bottom