DEATH STRANDING

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,544
Τι να πεις τώρα και από πού να ξεκινήσεις να γράφεις για το νέο πόνημα του Special One του gaming. Κάθε φορά που έρχομαι αντιμέτωπος με ένα παιχνίδι του Kojima, στο μυαλό μου στριφογυρίζει συνέχεια ένα συγκεκριμένο ερώτημα: Μήπως αυτός ο άνθρωπος είναι ο Tommy Wiseau του gaming; Ή μήπως είναι ο Steven Spielberg; Μήπως ένα κράμα των δύο; Ή μήπως οι οπαδοί του έχουν όλοι συνεννοηθεί μεταξύ τους ώστε να τρολάρουν ομαδικά ολόκληρη την κοινωνία, αποθεώνοντας έναν άνθρωπο που αν αφεθεί ανεξέλεγκτος μπορεί να τρελάνει τους πάντες;



Ο πρωταγωνιστής, γυμνός, κρατά ένα μωρό στην αγκαλιά του και κλαίει. Kojima.



Το review θα είναι ιδιαίτερο γιατί ο Kojima σχεδόν προκαλεί με το έργο του τέτοιου είδους παρουσιάσεις. Αν θέλετε να αναφέρουμε τα βασικά, ας το κάνουμε τώρα ώστε να ξεμπερδεύουμε και μετά να αφιερώσουμε όλο...

Continue reading...
 
οπότε αν το πιάσω σε 2-3 χρόνια η εμπειρία μου θα είναι εντελώς διαφορετική από ότι όσοι το παίζετε τώρα; Παίζει να έχουν επανασυνδέσει τις ΗΠΑ μέχρι τότε όπως τα λες :p
 
οπότε αν το πιάσω σε 2-3 χρόνια η εμπειρία μου θα είναι εντελώς διαφορετική από ότι όσοι το παίζετε τώρα; Παίζει να έχουν επανασυνδέσει τις ΗΠΑ μέχρι τότε όπως τα λες :p

Όχι, μην ανησυχείς. Όπως γράφω στο review, την πρώτη φορά που διασχίζεις μια περιοχή δεν υπάρχουν κατασκευές από άλλους παίκτες. Μόνο όταν την συνδέσεις επιτυχώς με το δίκτυο έχεις πρόσβαση σε αυτές.
 
Όχι, μην ανησυχείς. Όπως γράφω στο review, την πρώτη φορά που διασχίζεις μια περιοχή δεν υπάρχουν κατασκευές από άλλους παίκτες. Μόνο όταν την συνδέσεις επιτυχώς με το δίκτυο έχεις πρόσβαση σε αυτές.
α, νόμιζα ότι πρώτα συνδέεις και μετά η περιοχή μπροστά σου έχει τις κατασκευές. ΟΚ. Κάτι κάνουμε.
 
Ενδιαφέρον ριβιου. Επειδη ομως την εχω πατησει με τα σεναριακα (απο Lost, GoT κλπ) εχει closure σεναριακα αυτο κοτζιμαιικο δοκιμιο, η απλα το αφηνει να αιωρειται και θα σπασω κανα gamepad?
 
α, νόμιζα ότι πρώτα συνδέεις και μετά η περιοχή μπροστά σου έχει τις κατασκευές. ΟΚ. Κάτι κάνουμε.

Μόλις φτάνεις στον προορισμό σου και συνδέεις μια περιοχή στο δίκτυο έχεις πρόσβαση στις κατασκευές εντός της εμβέλειας του δικτύου με την προϋπόθεση ότι τις έχεις ήδη ξεκλειδώσει. Π.χ. αν συνδέσεις μια περιοχή στο δίκτυο και είσαι ακόμα στο σημείο της campaign που δεν έχεις στη διάθεσή σου οχήματα, δεν πρόκειται να δεις τα οχήματα και τους δρόμους των άλλων παικτών. Είναι πολύ προσεγμένη η κλιμάκωση.
 
Ενδιαφέρον ριβιου. Επειδη ομως την εχω πατησει με τα σεναριακα (απο Lost, GoT κλπ) εχει closure σεναριακα αυτο κοτζιμαιικο δοκιμιο, η απλα το αφηνει να αιωρειται και θα σπασω κανα gamepad?

Η σύγκριση με το Lost δεν θα ήταν καθόλου άστοχη. Ο Kojima είχε μια ενδιαφέρουσα βασική ιδέα στο μυαλό του αλλά την έμπλεξε πάρα πολύ. Εγώ προσωπικά θα έκοβα το 70%, ορισμένα πράγματα είναι ειλικρινά σαχλαμάρες. Το παιχνίδι συντηρεί το ενδιαφέρον με το μυστήριο και τα "what the fuck just happened" αλλά αν η ποιότητα της πλοκής έχει για σένα πρωταρχική σημασία, δεν νομίζω ότι θα ενθουσιαστείς απο το σενάριο του Death Stranding. Ο κόσμος έχει μεγάλο ενδιαφέρον, η εξήγηση όχι τόσο.
 
Η σύγκριση με το Lost δεν θα ήταν καθόλου άστοχη. Ο Kojima είχε μια ενδιαφέρουσα βασική ιδέα στο μυαλό του αλλά την έμπλεξε πάρα πολύ. Εγώ προσωπικά θα έκοβα το 70%, ορισμένα πράγματα είναι ειλικρινά σαχλαμάρες. Το παιχνίδι συντηρεί το ενδιαφέρον με το μυστήριο και τα "what the fuck just happened" αλλά αν η ποιότητα της πλοκής έχει για σένα πρωταρχική σημασία, δεν νομίζω ότι θα ενθουσιαστείς απο το σενάριο του Death Stranding. Ο κόσμος έχει μεγάλο ενδιαφέρον, η εξήγηση όχι τόσο.
μήπως όμως, σε αντίθεση με το lost, απλά σε αφήνει να πάρεις τις δικές σου απαντήσεις;
 
Αν κατάλαβα καλά από το review, όταν κατασκευάζεις κάτι και σου κάνουν like, παίρνεις πόντους για να ανεβάσεις τα skills σου. Τι γίνεται με κάποιον ο οποίος θα το παίζει σε ένα δύο χρόνια και δεν θα υπάρχει κάτι να κατασκευάσει πλέον ή δεν θα υπάρχει κόσμος για να του δώσει like? Έχει και κάποιον άλλο μηχανισμό το παιχνίδι για αναβάθμιση skills ή θα μένει στάσιμος;
 
Άσε ρε που μάθαμε και το closure στην Ψωροκώσταινα. Είχε και η γιαγιά μας closure όταν σαλαγούσε τα γίδια; Που θα κρίνετε το ΟΡΑΜΑ του ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ Hideo, μπύθουλες ναουμ.
 
Last edited:
μήπως όμως, σε αντίθεση με το lost, απλά σε αφήνει να πάρεις τις δικές σου απαντήσεις;

Όχι, δεν θα το έλεγα.

Αν κατάλαβα καλά από το review, όταν κατασκευάζεις κάτι και σου κάνουν like, παίρνεις πόντους για να ανεβάσεις τα skills σου. Τι γίνεται με κάποιον ο οποίος θα το παίζει σε ένα δύο χρόνια και δεν θα υπάρχει κάτι να κατασκευάσει πλέον ή δεν θα υπάρχει κόσμος για να του δώσει like? Έχει και κάποιον άλλο μηχανισμό το παιχνίδι για αναβάθμιση skills ή θα μένει στάσιμος;

Likes δίνουν τόσο οι παίκτες όσο και οι NPCs σε κάθε οικισμό όταν ολοκληρώνεις παραδόσεις, οπότε δεν θα υπάρχει ποτέ έλλειψη. Επίσης, τα likes δεν είναι skill points που ξοδεύεις μόνος σου αλλά μία παράμετρος που συνυπολογίζεται στο αυτόματο ανέβασμα των skills. Δηλαδή τα likes από τους παίκτες βοηθούν για να ανεβάσεις πιο γρήγορα τα skills αλλά επικουρικά με τα likes που παίρνεις από την ολοκλήρωση αποστολών.
 
Εγώ πιο πολύ στενοχωριέμαι που από εκεί που πριν μερικούς μήνες θυμάμαι ότι έψαχνα πολύ τα διάφορα trailers και βίντεο με gameplay περιεχόμενο, τα οποία ήταν φουλ στην παράνοια με αποτέλεσμα να υπάρχουν συζητήσεις σε forums σχετικά με το τί νομίζει ο καθένας ότι επρόκειτο να έχει θέμα το παιχνίδι, τελικά καταλήξαμε να είναι 90% courier και λίγα ψήγματα υπερφυσικού απλά για να σε τραβήξουν κάθε φορά που έχεις αρχίσει να βαριέσαι. Και η κλασική μπερδεμένη ιστορία αλα Dark Souls.
 
Εγώ πιο πολύ στενοχωριέμαι που από εκεί που πριν μερικούς μήνες θυμάμαι ότι έψαχνα πολύ τα διάφορα trailers και βίντεο με gameplay περιεχόμενο, τα οποία ήταν φουλ στην παράνοια με αποτέλεσμα να υπάρχουν συζητήσεις σε forums σχετικά με το τί νομίζει ο καθένας ότι επρόκειτο να έχει θέμα το παιχνίδι, τελικά καταλήξαμε να είναι 90% courier και λίγα ψήγματα υπερφυσικού απλά για να σε τραβήξουν κάθε φορά που έχεις αρχίσει να βαριέσαι. Και η κλασική μπερδεμένη ιστορία αλα Dark Souls.

Νομίζω το περιέγραψες τέλεια, έτσι ακριβώς είναι. Και η απογοήτευση είναι απόλυτα λογική, το παιχνίδι είναι πολύ μακριά από τα προηγούμενα παιχνίδια του Kojima. Ειδικά τα πρώτα trailers ήταν εντελώς παραπλανητικά.
 
Και η κλασική μπερδεμένη ιστορία αλα Dark Souls.

Μιας που παιζω αυτη τη περιοδο το ds1, σημειωτέον δεν το εχω τελειωσει, μπορω να πω οτι το στορι του αν και αφαιρετικο, καταφερνει και με ικανοποιεί και βγαζει αρκετο νοημα χρησιμοποιώντας τους ελαχιστους Npcς σαν συνδετικο κρικο περιοχών και ιστοριών. Ισως αναφερεσαι βεβαια στα 2+3 που δεν εχω αποψη καθως δεν τα εχω πιασει ακομη
 
Μιας που παιζω αυτη τη περιοδο το ds1, σημειωτέον δεν το εχω τελειωσει, μπορω να πω οτι το στορι του αν και αφαιρετικο, καταφερνει και με ικανοποιεί και βγαζει αρκετο νοημα χρησιμοποιώντας τους ελαχιστους Npcς σαν συνδετικο κρικο περιοχών και ιστοριών. Ισως αναφερεσαι βεβαια στα 2+3 που δεν εχω αποψη καθως δεν τα εχω πιασει ακομη

Η διαφορά που διαπιστώνω εγώ μεταξύ του Dark Souls και των παιχνιδιών του Kojima είναι ότι στο Dark Souls σου δίνονται ψήγμαγα μιας περίεργης ιστορίας και το πάει έτσι μέχρι τέλους και ότι κατάλαβες κατάλαβες. Ο Kojima σου δίνει ψήγματα μιας περίεργης ιστορίας και όσο προχωράς αρχίζει και σου ρίχνει cutscenes με το κιλό προσπαθώντας να εξηγήσει και να συνδέσει τα πάντα. Προτιμώ σαφώς το environmental storytelling αλλά και αυτά τα Dark Souls έχουν πολλή παραξενιά μέσα τους.
 
Η διαφορά που διαπιστώνω εγώ μεταξύ του Dark Souls και των παιχνιδιών του Kojima είναι ότι στο Dark Souls σου δίνονται ψήγμαγα μιας περίεργης ιστορίας και το πάει έτσι μέχρι τέλους και ότι κατάλαβες κατάλαβες. Ο Kojima σου δίνει ψήγματα μιας περίεργης ιστορίας και όσο προχωράς αρχίζει και σου ρίχνει cutscenes με το κιλό προσπαθώντας να εξηγήσει και να συνδέσει τα πάντα. Προτιμώ σαφώς το environmental storytelling αλλά και αυτά τα Dark Souls έχουν πολλή παραξενιά μέσα τους.

Δε ξερω να απαντησω για τον kojima γιατι δεν εχει τυχει να παιξω εκτενως κανενα παιχνιδι του (δεν επιασα τα metal gear, προτιμουσα τα syphon filter) ομως μιλωντας με το οσο εχω φτασει στο ds1, τα ψηγματα που λες οντως υπαρχουν, αλλα προς το παρων με εχουν κανει να συμπερανω οτι παιζει κατι δεμενο και με λογικη. Αν απο τωρα και μεχρι τον τερματισμο γεμισουν plot holes, ε τι να πω...
 
Δε ξερω να απαντησω για τον kojima γιατι δεν εχει τυχει να παιξω εκτενως κανενα παιχνιδι του (δεν επιασα τα metal gear, προτιμουσα τα syphon filter) ομως μιλωντας οσο εχω φτασει στο ds1 τα ψηγματα που λες και οντως υπαρχουν προς το παρων με εχουν κανει να συμπερανω οτι παιζει κατι δεμενο και με λογικη. Αν απο τωρα και μεχρι τον τερματισμο γεμισουν plot holes, ε τι να πω...

Τι έχεις καταλάβει μέχρι τώρα σχετικά με την πλοκή και τους NPCs; Θέλω πολύ να ακούσω την άποψη ενός φρέσκου στη σειρά.
 
Γραφοντας αποσπασματικα λογω εργασιας, αποσο καταλαβα ο charname ειναι σε εναν medieval low fantasy κοσμο (οπου ψηγματα της κοσμογονιας και πιθανως της αιτιας της αρρωστιας μας δινονται στο εισαγωγικο βιντεο) και τον ταλαιπωρει μια αρρωστια που κανει τους ανθρωπους ζομπι που εχουν δυνατοτητα αναστασης μεσω καποιων εντεταλμένων φρουρών που χρησιμοποιούν τη βοήθεια της φωτιάς και των ψυχών. Ενω στην αρχη οι αρρωστοι εχουν το μυαλο τους, σιγα σιγα το χανουν (πιθανως με καθε θανατο;

Η κοινωνια εξοστρακιζει ολους τους αρρωστους σε asylums για να περάσουν τις εναπομείναντες μερες τους, σε ειδικα κατασκευασμενα ειδυλλιακά μπαγκαλοουζ σε καποιο απο τα ξερονησια του αρχιπελαγους... εκει ξεκινα και ο charname οπου με τη βοηθεια ενος ταραχοποιου αναρχοαπλυτου ρεβιζιονιστη ιπποτη-δουλεμπορου δραπετευει απο το μπαγκαλοουζ του και εχοντας στο μυαλο του την ελπιδα για καποια θεραπεια, γινεται λαθρο στις Turkish crowways και παει στο mainland...


Συνεχεια στο εγγυς μελλον καθως τωρα παιζει σχολασμα και σημερα θα εχω τρεξιματα
 
Ισχύει ότι στην προετοιμασία συμπεριλαμβάνεται και το πως διαχειρίζεσαι αλα jenga/tetris τα δέματα και το χώρο που πιάνουν στο "backpack";
 
Ισχύει ότι στην προετοιμασία συμπεριλαμβάνεται και το πως διαχειρίζεσαι αλα jenga/tetris τα δέματα και το χώρο που πιάνουν στο "backpack";

Όχι γιατί υπάρχει κουμπί που το κάνει auto arrange. Μπορείς να το κάνεις αν θέλεις αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ.
 
Back
Top