<blockquote><br>Kαλά και το Mankind Divided 5 χρόνια μετά το Human Revolution βγήκε, προβλεπόμενο θα το έλεγα το να μην βγει καινούργιο Deus Ex στο άμεσο μέλλον. Χώρια από το ντηλ που αναφέρει και η Κάρα.<br></blockquote><br><br>To πρόβλημα εδώ ειναι οτι το MD ξεκίνησε να σχεδιάζεται καποια στιγμή το 2012. Αν η SE βάλει στο ψυγείο τη σειρά τότε το επόμενο θα βγει, ΑΝ βγει ,το 2025 και βλέπουμε. Συνήθως οταν εταιρείες πέρνουν τετοιες αποφάσεις για διάσημα franchise, μπορώ μεσα σε 3-4 λεπτά να βγάλω λίστα με τα σημεία που πήγαν στραβά. Εδώ ,πέρα από μια-δυο λεπτομέρειες, απλά αδυνατώ. Και το HR και το MD είναι διαμάντια. Η SE είναι μεν διαβόητη για τις υπερβολικά φιλόδοξες εκτιμήσεις πωλήσεων, αλλά για να το βάλουν στον παγο εκτιμούν οτι το κοστος ευκαιρίας του να φτιάξουν νεο DE είναι πολύ μεγάλο και προτιμάνε να πάνε σε νεο IP. Τι να πω. Κοιτώντας εκ του αποτελέσματος ,ίσως έπρεπε να μην ξοδέψουν χρόνο και πόρους στο breach και απλά να στήσουν και δεύτερο quest hub ,πέρα από την Πράγα, αν και μπράβο τους που δοκίμασαν και κάτι διαφορετικό. Αυτή είναι και η μόνη ουσιαστική κριτική που μπορώ να κάνω στο παιχνίδι.<br><br><blockquote><br><blockquote><br>Ούτε εγώ, αλλά μπροστά μας θα το βρούμε.<br>Ελπίζω πως, πρώτον με κάποιο dlc θα το κλείσει το MD </blockquote><br>Προτιμώ να μείνει μετέωρο παρά να αποδείξουν πως το κομμάτιασαν για να το πουλήσουν ξεχωριστά αργότερα. Θα ήταν πολύ φτηνό.<br><br></blockquote><br><br>Το κλείσιμο του παιχνιδιού διαμορφώνει το σκηνικό για sequel και όχι DLC, τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Kαι το Missing Link στο HR ενδιάμεσα τοποθετήθηκε, και στο MD ολα τα DLC τοποθετούνται πριν ή παράλληλα με το κυρίως παιχνίδι. Eίναι εύκολο να λέμε πως "τα DLC ειναι απλά κομμάτια του παιχνιδιού που τα κράτησαν εκτός για την κονόμα" αλλά η αλήθεια ειναι πως τα ΑΑΑ ειναι πια ΠΟΛΥ ακριβά στην παραγωή. Το MD πήρε σχεδόν πέντε χρόνια και είχε και μια μεγάλη καθυστέρηση να υπενθυμίσω. Σε κάποιο σημειο το παιχνίδι έπρεπε να κυκλοφορήσει. Βγήκε σε σχετικά χαμηλή τιμή για AAA (πενηντάρι αν δεν κανω λαθος) και προφανώς η eidos montreal είχε αποφασίσει να παρουσιάσει επιτέλους κάτι και να κερδίσει χρόνο για να ολοκληρώσει και τα υπόλοιπα παραφερνάλια.