By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!2-3 μήνες ήθελες να γράψεις εδώ για 100 ώρες παιχνιδιού και σου ξέφυγεΌσοι παίκτες χρησιμοποίησαν βέλτιστα το χρόνο τους, κατάφεραν να φτάσουν σε αυτό το σημείο (που σημαίνει και καλό εξοπλισμό) σε περίπου 100 ώρες παιχνιδιού. Η μαμά Blizzard φυσικά δεν ήταν ευχαριστημένη με αυτό, ειδικότερα μέσα στο πλαίσιο των τρίμηνων Seasons, που θα σήμαινε ότι οι παίκτες θα έπαιζαν 2-3 βδομάδες
Προσωπική μου εκτίμηση πως όχι. Η Blizzard έχει αρχίσει να χάνει ακόμη και το κοινό που είχε χτίσει ως μέρος του οικοσυστήματος εσωτερικής κατανάλωσης μέσω των κυκλοφοριών της (ετεροχρονισμένες μεγάλες κυκλοφορίες από κάθε franchise για να πουλάει στους σταθερούς πελάτες WoW αλλά και παρεμφερή). Το παιχνίδι πάσχει από φιλοσοφία design στο βασικότερο στοιχείο που καθορίζει το είδος - τα αντικείμενα και πώς αυτά συνδέονται με το power-fantasy του παίχτη. Σε συνδυασμό με το ότι οι developers έχουν μία διεστραμμένη αντίληψη για το πώς πρέπει να προοδεύει ο κάθε χαρακτήρας, απόρροια του GaaS και πώς μπορούν να αυξήσουν τεχνητά το engagement, υπάρχει μεγάλη αδράνεια στις αλλαγές. Κυριολεκτικά έχουν αποτύχει παταγωδώς σε βασικές αρχές design, το παιχνίδι φαίνεται ότι έφαγε reset κάμποσες φορές και απλώς περίφεραν την καυτή πατάτα από Lead Dev σε Lead Dev.Μέχρι να γίνει αξιοπρεπές θα είναι ακόμα relevant?