DIABLO IV

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Το πραγματικό meme είναι ότι μιλάει η Blizzard για το Baldur's Gate 3, ενώ έχει να βγάλει καλό παιχνίδι από το Norse by Norsewest.

Πρωτοδισκάκιας σάιτεντ :trollface:
 
To πραγματικό μέμε είναι ότι στα @@ μου βασικά και τα δύο.

5b7.gif
 
Τι γίνεται ρε παιδιά, τι έγινε με τα patches και κάνουν φασαρία στο internet;
 
Το παιχνίδι είχε σαφέστατα προβλήματα με ένα αναιμικό endgame που ωθούσε τον παίκτη σε ανελέητο grind ώστε να φτάσει στο πολυπόθητο level 100 (που δεν σημαίνει τίποτα, πέραν της επίδειξης και της "πλήρωσης" του χαρακτήρα).

Όσοι παίκτες χρησιμοποίησαν βέλτιστα το χρόνο τους, κατάφεραν να φτάσουν σε αυτό το σημείο (που σημαίνει και καλό εξοπλισμό) σε περίπου 100 ώρες παιχνιδιού. Η μαμά Blizzard φυσικά δεν ήταν ευχαριστημένη με αυτό, ειδικότερα μέσα στο πλαίσιο των τρίμηνων Seasons, που θα σήμαινε ότι οι παίκτες θα έπαιζαν 2-3 βδομάδες (όπως και με το launch) θα βαριόντουσαν και δεν θα είχαν πλέον άλλο engagement με το παιχνίδι. Η απάντηση; Μαζικά nerfs παντού με εξαίρεση τον Sorcerer που πρακτικά οι αλλαγές ήταν ένα σκαλί παραπάνω από τη διαγραφή του χαρακτήρα από το παιχνίδι (lol), ώστε να γίνει το παιχνίδι ακόμη πιο grindy, αυξάνοντας το χρόνο που ασχολείται κάποιος μαζί του, άρα και εν δυνάμει περισσότερους παίκτες online. Ταυτόχρονα, η μείωση του power level ωθεί τους παίκτες να παίξουν τη Season 1 που έχει ψευδοgimmick με gems που δίνουν περισσότερη δύναμη, ο μόνος τρόπος να είναι βιώσιμος κάποιος χαρακτήρας με τις τωρινές αλλαγές. Όλως τυχαίως υπάρχει το Battlepass στη Season 1, μαζί όλα τα καλούδια του store. Όλα αυτά χωρίς να έχουν αλλάξει το endgame κατά διάνοια, το έχουν κάνει ακόμη χειρότερο...

Αυτά περιληπτικά, έχουν κάνει και άλλες αμιγώς γκρίζες-ρουφιάνικες κινήσεις σε UI-design ώστε να εξαργυρώνεις αυτόματα κάποιο αγορασμένο Battlepass, αντί να κάνεις defer.

Καλό παιχνίδι για τους casuals, θα δώσει πιθανώς τριψήφιο αριθμό ωρών, αλλά το PoE2 δεν έχει να θοβηθεί τίποτα. Η Blizzard έχει βάλει πρακτικά ταφόπλακα και η Activision κάνει ό,τι GaaS μλκ της έχει κάτσει στο CoD.
 
Όσοι παίκτες χρησιμοποίησαν βέλτιστα το χρόνο τους, κατάφεραν να φτάσουν σε αυτό το σημείο (που σημαίνει και καλό εξοπλισμό) σε περίπου 100 ώρες παιχνιδιού. Η μαμά Blizzard φυσικά δεν ήταν ευχαριστημένη με αυτό, ειδικότερα μέσα στο πλαίσιο των τρίμηνων Seasons, που θα σήμαινε ότι οι παίκτες θα έπαιζαν 2-3 βδομάδες
2-3 μήνες ήθελες να γράψεις εδώ για 100 ώρες παιχνιδιού και σου ξέφυγε
😭
 
υπαρχουν ηδη αρκετοι καμμενοι που εφτασαν lvl 100. αναμονη για nerfs λοιπον γιατι με το endgame που εχει τωρα το game δεν βλεπω να παιζουν αρκετοι αυτο το 3μηνο.
 
Η άβολη στιγμή που ο άμπαλος τζούρνο από το Κάπχεντ μένει πίσω Meanwhile at Blizzard...




"Τι συνεισφορά είχες στο γκέημ";
Dev 1 - " να έφερνα τους καφέδες"
Dev 2 - "μου είπαν έχω μονδέρνο λουκ και να περάσω"
 
Είναι η αμήχανη στιγμή που η Μπλίζαρντ συνειδητοποιεί πως το Ντιάμπλο, κάποτε παιχνίδι-φλάμπουρο των έντζι, σατανιάρηδων σίνγκλ-πλέηερ μεταλλάδων ΔΕΝ θα γίνει ποτέ ο live service κολοσσός που φαντασιώνονται, όσοι Αλέκυθοι κι αν το αγοράσουν.

Οι πιτσιρικάδες θέλουν την απρόσωπη καλλιτεχνική διεύθυνση του Φορτνάιτ και τις ηλιθιότητες του Μάινκραφτ. Ακούω ότι το Ρόμπλοξ έχει περισσότερους πιστούς από αίρεση. Ανάθεμα κι αν ξέρω πώς μοιάζει ένα σκρίνσοτ. Τώρα να προσπαθείς με νύχια και με δόντια να πείσεις ότι κοιτάξτε, είναι και έτζι για τους σαραντάρηδες μεταλλάδες, ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΝΕ ΕΝΑ 50ΑΡΙ ΣΕ MICRO-TRANSACTIONS KAΘΕ ΜΗΝΑ απλά δε βγαίνει.
 
Μπας και ασχοληθεί κανείς έτσι όπως το έκαναν σαν τα μούτρα τους.
 
Είχαν χτες ένα developer roundtable που συνοψίζει αρκετές θετικές αλλαγές, αλλά έχει πάρα πολύ δρόμο ακόμη ώστε να γίνει αξιοπρεπές.

Έως τότε οι ιδανικές λύσεις είναι είτε Path of Exile, είτε Grim Dawn, είτε Diablo 2 Resurrected. Για το τελευταίο κρίμα που δεν υποστηρίζει σωστά mod support, η μεταφορά του Project Diablo 2 δε αυτό θα ήταν όνειρο.
 
Μέχρι να γίνει αξιοπρεπές θα είναι ακόμα relevant?
 
Μέχρι να γίνει αξιοπρεπές θα είναι ακόμα relevant?
Προσωπική μου εκτίμηση πως όχι. Η Blizzard έχει αρχίσει να χάνει ακόμη και το κοινό που είχε χτίσει ως μέρος του οικοσυστήματος εσωτερικής κατανάλωσης μέσω των κυκλοφοριών της (ετεροχρονισμένες μεγάλες κυκλοφορίες από κάθε franchise για να πουλάει στους σταθερούς πελάτες WoW αλλά και παρεμφερή). Το παιχνίδι πάσχει από φιλοσοφία design στο βασικότερο στοιχείο που καθορίζει το είδος - τα αντικείμενα και πώς αυτά συνδέονται με το power-fantasy του παίχτη. Σε συνδυασμό με το ότι οι developers έχουν μία διεστραμμένη αντίληψη για το πώς πρέπει να προοδεύει ο κάθε χαρακτήρας, απόρροια του GaaS και πώς μπορούν να αυξήσουν τεχνητά το engagement, υπάρχει μεγάλη αδράνεια στις αλλαγές. Κυριολεκτικά έχουν αποτύχει παταγωδώς σε βασικές αρχές design, το παιχνίδι φαίνεται ότι έφαγε reset κάμποσες φορές και απλώς περίφεραν την καυτή πατάτα από Lead Dev σε Lead Dev.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο που θα βγει το πρώτο μεγάλο content/expansion/DLC release, τα πράγματα θα είναι ήδη υποτονικά για το ίδιο. Το Path of Exile 2 δείχνει ότι έχει μεγαλεπίβολα σχέδια, συνοχή που δεν ακυρώνει όλους τους αφιερωμένους πόρους των παιχτών (χρόνος και χρήμα σε cosmetics) και το κυριότερο, σωστές βάσεις στα συστήματα.
 
Free to play στο Steam μέχρι τις 28:

 
Δεν ξέρω γω πόσους μήνες μετά το release, ο μόνος τρόπος να ξαναδείς in game το opening cinematic είναι σκαλίζοντας settings files εκτός game, σαν να παλεύεις με abandonware του 1998? Την παλεύουν καθόλου εκεί στην (ό,τι έχει απομείνει από) Blizzard, ή πάνε συνειδητά για developer laughing stock award 2023, award νά 'ναι κι ό,τι νά 'ναι;
 
Ναι. Σε όλα. Ούτε το έπος δεύτερο cinematic μπορείς να ξαναδείς. Literally done in Diablo 2.
 
Back
Top