DRAGON AGE: THE VEILGUARD

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Φυσικά. Αν ήταν live service, θα είχαν βάλει λουκέτο οι servers νωρίτερα.

Κλασικοί CEO's, μαθημένοι να βλέπουν μόνο γραφήματα και excel.
σιγά μην βλέπουν καν αυτά, "ε ο σουίνης βγάζει φράγκα με το gaas του, πάμε και εμείς να βγάλουμε! κάντε τα όλα gaas!"
"τι θες να πεις όλα μας τα gaas πήγαν άπατα;" ok υπερβάλω
 
Ο CEO της ΕΑ εντόπισε γιατί απέτυχε το Veilguard: επειδή δεν ήταν live service.

Για αυτό αποτύχε το Concord, επειδή δεν ήταν TB rpg
ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???
 
Αναλυτικό άρθρο του Jason Schreier στο Bloomberg για το τι συνέβη με την ανάπτυξη του Veilguard:

According to interviews with nearly two dozen people who worked on Dragon Age: The Veilguard, there were several reasons behind its failure, including marketing misfires, poor word of mouth and a 10-year gap since the previous title. Above all, sources point to the rebooting of the product from a single-player game to a multiplayer one — and then back again — a switcheroo that muddled development and inflated the title’s budget, they say, ultimately setting the stage for EA’s potentially unrealistic sales expectations.

Πολλά περισσότερα στο link:

 
tldr ΕΑ για μια ακόμα φορά σκατά στους μανατζερέους σου.

Ηθικό δίδαγμα, μην πουλάτε ταstudio σας στην ΕΑ...
 
Back
Top