[quote quote=512591]Είχαμε αρχίσει να ανησυχούμε, Ναύαρχε. Πέρασαν 4 ημέρες απ’ την ανακοίνωση του Γκόλοπ, δεν είχες δώσει σημεία ζωής, σκεφτήκαμε τα χειρότερα.
[/quote]
Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα πολύ. Όλοι ξέρετε τον έρωτά μου με το X-Com, ο Gollop είναι ουσιαστικά ο μοναδικός developer που αν έβρισκα στον δρόμο θα του ζητούσα αυτόγραφο. Για το 2019 περίμενα με ανυπομονησία ένα και μόνο παιχνίδι, το Phoenix Point. Παρ'όλα αυτά:
[attachment file=512606]
Δεν πρόκειται να επιβραβεύσω Epic και Snapshot για αυτή την απαράδεκτη στάση. Η ιστορία των πληρωμένων exclusives είναι ήδη γελοία, όμως το να γράφεις στα φρύδια σου τους ανθρώπους που σε εμπιστεύθηκαν τυφλά με τα λεφτά τους απλά γιατί βρήκες την ευκαιρία να κάνεις μια αρπαχτή είναι απαράδεκτο. Επομένως, refund και τα ξαναλέμε σε μερικά χρόνια όταν το παιχνίδι θα έχει 3,5 € στο Steam.
[quote quote=512592]οταν το παιχνιδι απαιτει στιμ αλλιως δεν παιζει δεν τιθεται θεμα επιλογης,εκβιαστικα αποφασισαν οι παμπλισερς να διαθετουν ολα τα παιχνιδια τους εκει και σε μια εποχη μαλιστα που δεν υπηρχε gog.και στην ιδια ακριβως τιμη με τις κουτατες εκδοσεις,γουιν-γουιν για ολους εκτος απο τους καταναλωτες.
ηταν αναποφευκτο και μονοδρομος οτι το στιμ δεν θα επαιζε μπαλα μονο του για παντα,τις ιδιες ακριβως τακτικες του στιμ τα πρωτα χρονια ακολουθει και το επικ.
[/quote]
Υπάρχει μια ουσιώδης διάκριση μεταξύ του Steam σαν σουίτα λειτουργιών προς ενσωμάτωση σε games και του Steam ως καταστήματος. Δεν ξέρω τι ηλικία έχεις αλλά από την ώρα που τα παιχνίδια απέκτησαν online features δεν μας ρώτησε ποτέ κανείς για το αν μας αρέσει το σύστημα που χρησιμοποιούσαν. Δηλαδή: Πολύ πριν από το Steam, κάποια παιχνίδια χρησιμοποιούσαν τη σουίτα του Gamespy. Άλλα παιχνίδια χρησιμοποιούσαν την σουίτα του ίδιου του publisher. Άλλα παιχνίδια, το σύστημα του ίδιου του developer. Πολύ πριν από το Steam, πάρα πολλά παιχνίδια χρησιμοποιούσαν κάποιου είδους σύνδεση με online υπηρεσίες για την παροχή διάφορων λειτουργιών. Το ίδιο έκανε και η Valve με τα παιχνίδια της. Το μόνο πράγμα που άλλαξε με το Steam είναι ότι, λόγω της επιτυχίας της υπηρεσίας, αντί τα διάφορα παιχνίδια να χρησιμοποιούν το καθένα διαφορετικό σύστημα, χρησιμοποιούσαν σχεδόν όλα το Steam. Όχι επειδή το επέβαλλαν οι publishers αλλά επειδή το επέβαλλαν οι καταναλωτές στους publishers.
Όσον αφορά το Steam ως κατάστημα, ποτέ δεν ήταν η μοναδική επιλογή. Μπορείς να αγοράσεις Steam keys από δεκαπέντε διαφορετικές υπηρεσίες και καταστήματα. Η Epic θέλει να έχεις μόνο μία επιλογή.