What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Επισκευή αυτοκινήτου και λοιπές απορίες

Robin Hood

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Jul 7, 2023
Messages
159
Ας πω κι εγώ τον πόνο μου. Πήγα το T-Roc για σέρβις και μου είπαν ότι έχει ζημιά η βαλβίδα επαναφοράς καυσαερίων. Οπότε και πρέπει να γίνει αντικατάσταση κι επισκευή αντλίας νερού και καλοριφέρ. Τελική τιμή με την έκπτωση και το σέρβις 2.600 και κάτι ψιλά. Αυτάααα.... Εσείς τι άλλα; Όλα καλά;
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,324
Κύριε Ρομπεν, μήπως να πάρετε κι από άλλου προσφορά;
Ποιο μοντέλο αυτοκινήτου έχετε συγκεκριμένα; Δεν θα σου πω να το κανεις μόνος σου, αλλά σε Volkswagen group, η βαλβίδα, βάνα ή όπως αλλιώς θες πες την επαναφοράς γνωστή και ως egr, είναι εύκολα προσβάσιμη χωρίς να απαιτεί τρελή εργασία.
Καινούργια δεν πρέπει να έχει πάνω 200€, αν και λογω πολέμου αφού στάνταρ κι αυτές θα φτιάχνονται στην Ουκρανία ίσως να πήγαν στα δίπλα.
Από μπάρμπα μου μάστορα στα Volkswagen, όταν πήρα το Seat έμαθα ότι τις περισσότερες φορές ένα απλό καθάρισμα αρκεί, διότι πιάνει κάπνα μέσα το έμβολο και κολλάει, γι αυτό και υπάρχει στην αγορά καθαριστικό γι αυτήν την χρήση.
Αντλία και καλοριφέρ, ας πούμε ότι τα παίρνει καινούργια να στα φορέσει, με τα εργατικά, πάλι το ποσό φαντάζει αστρονομικό. Μήπως πηγές στο ίδιο συνεργείο που ρώτησα για λάστιχα προχθές ή μήπως είναι η αντιπροσωπεία και βάζει το καπέλο της εγγύησης;
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
4,007
Το μεγάλο πρόβλημα με το group VAG είναι τα... συνεργεία. Από την αντιπροσωπία την ίδια μέχρι τους μηχανικούς της γειτονιάς. Η αντιπροσωπία χρεώνει τα κέρατά της, αλλά υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να εντοπιστεί η βλάβη, ενώ οι μηχανικοί της γειτονιάς (εκείνοι που είναι υποτίθεται εξειδικευμένοι στο group VAG) χρεώνουν λιγότερα αλλά μπορεί και να χρειαστεί να πας το αμάξι 2-3-4 φορές μέχρι να βρεθεί η πραγματική βλάβη (και αφού έχεις κάνει άλλες "επισκευές" έχοντας αντικαταστήσει εξαρτήματα πριν την ώρα τους).

Μεγάλη και η απογοήτευση από τα γερμανικά αυτοκίνητα γενικά... Το επόμενο αυτοκίνητο -εάν υπάρξει- θα είναι Ιάπωνας (ίσως Mazda).
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,580
ΟΠΑ ΡΕ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ!

Τέτοια πουτανιά είχε και το ibiza, βγάζει ανά διαστήματα error στο ταμπλό για την βαλβίδα αυτή γιατί καμιά φορά αν είναι κρύο, αν έχει σκόνη από την σαχάρα ή έχει κλάσει το μπροστά ντίζελ μπορεί να στράβωνε ο αισθητήρας και να νόμιζε ότι παίζει θέμα.

Το έβγαζε και στον ξαδερφό μου που είχε το αμάξι πριν από εμένα και έβαλε ένα OBD να κάνει reset τα error codes, κάτι που η αντιπροσωπία του χρέωνε 70€. Αν κάνεις reset και δεν το ξαναβγάλει δεν υπάρχει πρόβλημα.

Επίσης τι διάολο δεν το καλύπτει η εγγύηση; Αν δεν το καλύπτει να το πας σε μηχανικό εκτός αντιπροσωπίας, οι αντιπροσωπίες είναι γνωστοί πιασοκόλληδες. (370 συμπιεστής κλιματιστικού με εργασία σε ανεξάρτητο συνεργείο, 700+ εργασία στην αντιπροσωπία μου είπαν).
 

erevos

Blackguard
Joined
Jul 19, 2014
Messages
1,327
Γιατί να γίνει αντικατάσταση κι επισκευή αντλίας νερού και καλοριφέρ; Διαφορετικά εξαρτήματα.
2600€; Τι λένε βρε οι αγιογδύτες; Σου χρεώνουν και το ενοίκιο του μήνα;

Αν το αμάξι είναι στην εγγύηση, να το καλύψουν, αλλιώς ζήτα τιμές από άλλα, ανεξάρτητα συνεργεία.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,324
@Dim Gian Bot Απο οσα αυτοκνητα έχω οδηγήσει, είναι παρά πολλά λόγω της δουλειάς, τα Mazda είναι τα μόνα με χαρακτήρα που με το που βάζεις μπροστά γουστάρεις να οδηγήσεις. Άντε και κάτι αλογίσια Audi. Μόλις διάβασα και για την γραμμή παραγωγής, τα ερωτεύτηκα. Κι εγώ όταν ψοφήσει το λιοντάρι μου, προς τα εκεί θα κοιτάξω.

Όταν έγραψα για εγγύηση και καπέλα στο T-Roc, αναφερόμουν στην εγγύηση του ανταλλακτικού που σου δίνει η αντιπροσωπεία, η οποία θα ήταν η ίδια αν το αγόραζες μόνος σου από επίσημο έμπορο, αλλά επειδή μπορούν στην χρεώνουν όσο το ανταλλακτικό.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
4,007
@Chronomancy : Δεν έχει τύχει ακόμα να οδηγήσω Mazda, αλλά πέρα από τη σχεδίαση (που είναι και θέμα γούστου), μου αρέσει η φιλοσοφία τους και ο σεβασμός που εκπέμπουν προς τον πελάτη. Και αυτό φαίνεται από διάφορες λεπτομέρειες, σχεδιαστικές, πρακτικές, στυλιστικές μέχρι και το γεγονός ότι δεν τα ισοπέδωσαν όλα (τουλάχιστον μέχρι τώρα) για χάρη της ηλεκτροκίνησης. Το μόνο "μελανό" σημείο κατά τη γνώμη μου είναι το μέτριο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Λένε, όμως, ότι το μηχανικό είναι πολύ καλό και σε αποζημιώνει. Ποιο/-α μοντέλο/-α Mazda έχεις οδηγήσει και με τι κιβώτιο;
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,324
Rx8, μια και μοναδική φορά. Βρέθηκε τύπος στο σόι που το είχε και στην πρώτη ευκαιρία το πήρα για βόλτα. Η στιγμή που αγάπησα την οδήγηση αυτοκινήτου κι αν πλέον μου φαίνεται ότι πιο βαρετό, θα ήθελα να μπορούσα να μπαίνω σε πίστα μια φορά στο τόσο με αυτοκίνητα που είναι για να παίζεις ώστε να το απολαμβάνω.

Mazda 3, 1.8 Diesel, 6αρι χειροκίνητο. Μικρό στο μάτι, μεγάλο στην ψυχή. Κι αυτό πολύ ωραίο οδηγικά. Ειδικά σε κάτι κατσικόδρομος στο Βέλγιο έλεγες γιατί να μην έχω λάστιχα να καρφωθώ κι εγώ σε ένα δέντρο! Δεν θα το αγόραζα λόγω του εσωτερικού του χώρου., όπου εκτός του οδηγού και του συνοδηγού, δεν χωράει άλλος μέσα και γενικά κουβαλάω πάντα πολλά πράγματα στο πορτμπαγκάζ και τα πίσω καθίσματα.

Mazda 6, 2.0 sky active αυτόματο. Νερόβραστο αλλά υπερβολικά άνετο σε 5ωρο ταξίδι μεταξύ Γερμανίας-Πολωνίας. Επειδή ερχόμουν από μια C Class, στην αρχή είχα ξινίσει τα μούτρα μου συγκρίνοντας τα δυο εσωτερικά, μιας που το Mazda δεν είχε καθόλου «γκατζετάκια». Τελικά το αγάπησα στο μεγάλο προαναφερθέν ταξίδι.
Την δεύτερη φορά μου έδωσαν το 2.5 Turbo και η χαρά μου έφυγε μόλις διαπίστωσα ότι είναι αυτόματο. Γρήγορο στον δρόμο, με ασφάλεια, αλλά κάτι του λείπει όταν δεν έχει χειροκίνητο συμπλέκτη. Στα αρνητικά και η υπερβολικά υψηλή κατανάλωση.

CX 60, χωρίς να θυμαμαι έκδοση. Το είχε συνάδελφος. Το πήρα μερικές μέρες γιατί τότε σκεφτόμασταν μήπως αλλάζαμε το Leon με κάτι πιο ψηλό για τα βουνά. Πολύ όμορφο, πολύ καλά εξοπλισμένο με ο,τι αισθητήρα και κάμερα θες, πολύ γρήγορο για τα κιλά του και με χώρους που συναγωνίζονται νταλίκα, αλλά ένιωθα λες και είμαι 60 ετών και πηγαίνω στον παιδικό σταθμό να πάρω τα εγγόνια μου. Η κατανάλωση, παρότι μαούνα και με μεγάλη μηχανή, ήταν οκ. Επίσης, στις ελληνικές πόλεις καθώς και σε πολλά χωριά, δεν θα είναι καθόλου πρακτικό λόγω όγκου.

Επίσης, έχω μπει αλλά όχι καθίσει σε ένα MX5. Οι συμφοιτητές μου θα είχαν είτε Peugeot 208, είτε Punto είτε MX5. Πραγματικά δεν πρέπει να έχω δει πιο άβολο αυτοκίνητο. Σχεδιασμένο για στρουμφάκια. Θυμαμαι ότι πήγαμε για καφέ και οριακά δεν έσπασα τα γόνατά μου. Τις τσάντες αν θυμαμαι καλά πρέπει να τις είχαμε βάλει στους πάτους μας.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,580
Τώρα που είπαμε τα βολικά, γιατί τον έφαγαν έτσι άγαρμπα τα MPV και σχεδόν εξαφανίστηκαν; Δεν έχω μπει σε πιο άνετα αμάξια στην ζωή μου.
 

Robin Hood

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Jul 7, 2023
Messages
159
Ευχαριστώ όλους για την συμπαράσταση και τις συμβουλές. Το αυτοκίνητο το αγόρασα το 2019 κι είχα κάνει 2+2 χρόνια εγγύηση. Και φυσικά επειδή ο Τεξ Μέρφι γελάει με κάτι τέτοια το παρουσίασε στον 5ο χρόνο. Τον όμιλο VAG ήξερα ότι βαράνε στον ψαχνό αλλά είπα οκ πόσο πια. Αλλά το κατάλαβα όταν έπρεπε να αλλάξω τακάκια που μου είπε 150 μόνο για τα τακάκια τα μπροστινά. Κι απάντηση μου ήταν κι αν πάθει καμία ζημιά θα σας δώσω το νεφρό μου. Που να ήξερα... Δυστυχώς στο συνεργείο που πήγαινα το Ford που είχα πριν και τι οποίο ήταν εξειδικευμένο πάνω στα Ford αλλά έβλεπε κι άλλα όπως το Citroën C1 της γυναίκας μου μού είπε ότι δεν μπορεί να το αναλάβει γιατί δεν το γνωρίζει καθόλου. Οπότε ήμουν σ' αναζήτηση συνεργείου. Αλλά επειδή για κάποιους λόγους έπρεπε να γίνει ΤΩΡΑ το σέρβις είπα να το πάω ξανά αντιπροσωπεία για να τελειώνω :rolleyes:

Το πήγα και με το που άνοιξε το καπό μπροστά μου μού λέει ωχ αυτό δεν μ' αρέσει. Το παραφλού είχε γίνει καφέ. Μάλλον έχει τρυπήσει η αντλία καυσαερίων. Μού λέει το χειμώνα που άνοιγες το καλοριφέρ είχε απόδοση; Η αλήθεια είναι πως όχι του είπα αλλά δεν πήγε εκεί το μυαλό μου, αν ήταν άλογο θα του άλλαζα πέταλα.

Το αμάξι δεν θα έπρεπε καθόλου να κινηθεί αλλιώς θα μπορούσε να πάθει μεγαλύτερη ζημιά κι εγώ έπρεπε να το φτιάξω τώρα....

Οπότε αφού την έφαγα και δροσίστικα ή ζορίστηκα θα πρέπει να βρω συνεργείο. Και φυσικά όταν μετά από μερικά χρόνια το αλλάξω δεν θα ξανά πάω σε VAG.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,324
Τώρα που είπαμε τα βολικά, γιατί τον έφαγαν έτσι άγαρμπα τα MPV και σχεδόν εξαφανίστηκαν; Δεν έχω μπει σε πιο άνετα αμάξια στην ζωή μου.

πρέπει να πουλήσουμε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Γιατί πρέπει να σε κάνουμε να νιώσεις άπλας και φραγκάτος. Γιατί πρέπει η αυτοκινητοβιομηχανία και η πετρελαιοβιομηχανία να αυξήσει τα κέρδη της με κάθε κόστος. Όποτε σας τα κάναμε όλα suv και για εσάς τους πλεμπαίους crossover και χαιρετίσματα.
Εν των μεταξύ ειδικά τα crossover είναι ο,τι πιο άχρηστο κυκλοφορεί. Μικρή μηχανή, αυξημένο βάρος, χειρότερη ασφάλεια, καθόλου χώρος.
Οι πελούσιοι για να διαφοροποιηθούν οδηγούν πλέον κάτι που μοιάζει με Leopard χωρίς το κανονι και απορούμε μετά για το μποτιλιάρισμα και το ανύπαρκτο πάρκινγκ.

50€
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
4,007
Εμένα, από την άλλη, μου αρέσει η λιτή σχεδίαση του εσωτερικού στα Mazda και η έλλειψη του (εντελώς αντιαισθητικού κατά τη γνώμη μου) ταμπλό-tablet. Επίσης, γουστάρω κουμπάκια και περιστρεφόμενους διακόπτες. Ακούς εκεί να πρέπει να μπαίνεις σε μενού και κόντρα μενού για να ενεργοποιήσεις ένα ρημάδι A/C...

Όσο για τα αυτόματα κιβώτια, μετά το 8άρι της ZF, το χάος... Καλύτερα μηχανικό.

Τελευταία, μού έχει κάνει "κλικ" το CX 30 (ΟΚ, crossover, αλλά ήθελα να είναι λίγο υπερυψωμένο λόγω ηλικίας και καλύτερης ορατότητας). Ίσως περάσω από καμιά αντιπροσωπία για κάνα test drive, έτσι, για την εμπειρία.
 
Last edited:

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,580
πρέπει να πουλήσουμε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Γιατί πρέπει να σε κάνουμε να νιώσεις άπλας και φραγκάτος. Γιατί πρέπει η αυτοκινητοβιομηχανία και η πετρελαιοβιομηχανία να αυξήσει τα κέρδη της με κάθε κόστος. Όποτε σας τα κάναμε όλα suv και για εσάς τους πλεμπαίους crossover και χαιρετίσματα.
Εν των μεταξύ ειδικά τα crossover είναι ο,τι πιο άχρηστο κυκλοφορεί. Μικρή μηχανή, αυξημένο βάρος, χειρότερη ασφάλεια, καθόλου χώρος.
Οι πελούσιοι για να διαφοροποιηθούν οδηγούν πλέον κάτι που μοιάζει με Leopard χωρίς το κανονι και απορούμε μετά για το μποτιλιάρισμα και το ανύπαρκτο πάρκινγκ.

50€

Δεν έχεις άδικο, αλλά φταίει και ο κοσμάκις που τα αγοράζει... δεν έχω τρελές εμπειρίες με αυτοκίνητα, αλλά ρε διάολε παίρνω το matrix του πατέρα μου που είναι σε πολύ κακή κατάσταση και νιώθω τόσο άρχοντας, η οδηγική εμπειρία είναι χάλια όπως θα περίμενε κανείς από τόσο ψηλό αμάξι, αλλά τόσο άνετο, τέτοια ορατότητα, χώροι, ποτηροθήκες και θήκες για όλα σε όλο το αμάξι, μέχρι και 3 πρίζες έχει αντί για μια του αναπτήρα που έχουν τα περισσότερα...
Πρώτη φορά στην ζωή μου που κοίταζα παλιότερο αμάξι και ξεστόμισα το δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά... δηλαδή έλεος, εγώ που είμαι φρικαρισμένος με την ασφάλεια στο αμάξι και θέλω να είναι νεότερο και ασφαλέστερο, είπα τέτοιο πράγμα και ήταν αλήθεια.

Αν αγόραζα τώρα μάλλον θα κοίταζα κανένα MPV μεταχειρισμένο, κάτι toyota verso, κάτι C4 picasso, κάτι B-Max και τέτοια.

@Robin Hood καλά που μας είπες την εμπειρία σου, γιατί δεν θα σου πω ψέμματα, πριν λίγο καιρό είχαμε πει με την σύζυγο μην κοιτάζαμε να πάμε σε νεότερο αμάξι και το T-roc ήταν ένα από τα λίγα που μπορέσαμε να συμφωνήσουμε και οι 2 κάνοντας υποχωρήσεις. Αν και τελικά προέκυψε κάτι άλλο και το αναβάλαμε ακόμα και σαν ιδέα.
 

Dark Archon

Mind-flayer
Joined
Dec 21, 2012
Messages
1,687
Μιας και το αναφέρατε, η mazda δεν είναι ουσιαστικά ιαπωνέζικη. Αν εξαιρέσεις κάποια ξεχωριστά μοντέλα π.χ. RX, τα υπόλοιπα είναι με πάτωμα και μηχανικά μέρη από ford (με οτι αυτό συνεπάγεται) και μόνο τo αμάξωμα της mazda. Το πολύ πολύ να έχουν ''βελτιώσει'' σε κάποια σημεία τα μηχανικά της ford.
 

Robin Hood

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Jul 7, 2023
Messages
159
καλά που μας είπες την εμπειρία
Επειδή το έπαθα εγώ δεν σημαίνει ότι θα το πάθουν όλοι. Σημείωση, το δικό μου είναι και diesel. Απλά η αντιπροσωπεία δαγκώνει. Ένα απλό σέρβις μου στοίχιζε γύρω στα 400 € . Και ναι το μετάνιωσα που δεν τόλμησα να πάρω το Ford Kuga. Ή έστω το Puma. Ζαχάρωνα και το Toyota C-HR αλλά όταν είδα τους χώρους του απόρησα γιατί το έκαναν αυτό. Ανύπαρκτο πορτμπαγκάζ και στα πίσω καθίσματα σ' έπιανε κλειστοφοβία.

Γιατί πρέπει να σε κάνουμε να νιώσεις άπλας και φραγκάτος.
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι κι ούτε ποτέ με ένοιαζε να δείξω κάτι τέτοιο. Αλλά καταλαβαίνω τι εννοείς. Απλά όταν έψαχνα ήθελα ένα αμάξι οικογενειακό για ταξίδια. Αλλά κι από την άλλη δεν ήθελα να ξεφύγω πάρα πολύ στα χρήματα.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,580
Καλά δεν διαγράφω τίποτα, πχ κοίταζα το MPV που είχαν στα μεταχειρισμένα και έχει από τις καλύτερες κριτικές.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,583
Τα γερμανικα αυτοκινητα δεν ειναι αυτο που ηταν μια φορα και ενα καιρο. Τα vag δεν μου εκαναν ποτε εντυπωση και η αληθεια ειναι οτι δεν ειδα ποτε ιδιοκτητη ενος να λεει τα καλυτερα πραγματα, δεν το αναφερει καν, απλα τον εξυπηρετει.
Για μενα, 2 τροχοι και 4 τροχοι, μονο απο Ιαπωνα. Παλια, ειχα (και εχω) ενα κορσα. τιμιο το οπελακι αλλα καμια σχεση με τα σημερινα που ειναι προβλημα με κινηση. Εχω ακουσει πολλους να κλαινε για τιμες και εξωτικες βλαβες.
Οι πολλες πολυτελειες ειναι τυρακι. Η αξιοπιστια και το κοστος συντηρησης ειναι αυτα που μετρανε. Με εξαιρεση τους ταριφες και τους καληνυχτακηδες, δεν περνατε οπως νομιζετε τις πολλες ωρες μεσα στο αυτοκινητο. Αν βγαινετε καθε μερα για καφε, οι ωρες που περνατε στην καφετερια ειναι πολυ περισσοτερες.
Μπορει καποια να ειναι ανετα στα ταξιδια αλλα πλην χρονομαν, ποσα ταξιδια κανετε τον χρονο; συνηθως καθεστε μεσα στην κινηση. Ουτε τα σπουδαια κρατηματα που χρυσοπληρωσατε δεν μπορειτε να εκμεταλευτειτε.

Το αυτοκίνητο το αγόρασα το 2019 κι είχα κάνει 2+2 χρόνια εγγύηση. Και φυσικά επειδή ο Τεξ Μέρφι γελάει με κάτι τέτοια το παρουσίασε στον 5ο χρόνο.
Ετσι θελουν να πιστευεις.
 
Top Bottom