asgardlord
Hobgoblin Captain
- Joined
- Aug 26, 2014
- Messages
- 389
Ως φίλος των asymetrical competitive shooter/action games, περίμενα τον εν λόγω τίτλο αρκετό καιρό, κυρίως λόγω της εμπλοκής της ομάδας του L4D στο developement. Χθες λοιπόν το τσίμπησα, και είπα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μετά το πρώτο δυωράκι.
Το setting είναι αρκετά πρωτότυπο : Πλανήτης σε κίνδυνο από κθουλικά -και μη- τέρατα, μια ομάδα τεσσάρων παιχτών-κυνηγών αποστέλλεται για να καθαρίσει την απειλή, ενώ ακόμα ένας παίκτης στο ρόλο του τέρατος προσπαθεί να τους στείλει για μπεκάτσες. Aυτό ειναι και το βασικό mode του παιχνιδιού, το Hunt mode (υπάρχουν ακόμα 2-3 πιο objective based που δεν δοκίμασα ακόμα). Το τέρας ξεκινά ως lvl1 και σχετικά αδύναμο, και στην πορεία του γύρου, αν φτουρήσει και καρδαμώσει τρώγοντας ότι κινείται, αναβαθμίζεται μέχρι και το τρίτο επίπεδο, και μέσω διάφορων perks γίνεται σαφώς πιο φονικό. Οι δε hunters έχουν 4 διακριτούς ρόλους (trapper, assault, medic, support), με 2-3 διαθέσιμους (eventually μέσω unlocks) χαρακτήρες σε κάθε πόστο, ενώ επιδέχονται και περαιτέρω customisation στο τι κουβαλάνε. Σχετική ποκιλία υπάρχει και στα τέρατα, με 3 διαφορετικούς τύπους διαθέσιμους στο launch, αν και εγώ δοκίμασα μόνο το μπιλντέρι goliath, που παίζει κάπως σαν το tank του Left for Dead, αλλά με εξτρα ανάσες φωτιάς και άλλα καλούδια στη διάθεσή του (κάθε χαρακτήρας -τέρας ή hunter- έχει 4 διαφορετικά skills/όπλα στη διάθεσή του ανάλογα ρόλου).
Στο δια ταύτα λοιπόν, τα καλά : To παιχνίδι είναι τρομερά διασκεδαστικό! Η αδρεναλίνη και η εναλλαγή του ρόλου θηρευτή/θηράματος σε κρατάει σε εγρήγορση, η μάχη είναι χαοτικά διασκεδαστική, τα γραφικά πολύ όμορφα, και η ηχητική επένδυση δεν είναι μόνο διακοσμητική αλλά και λειτουργική (το αλύχτισμα του λαγωνικού όταν πιάσει τη μυρωδιά του τέρατος, το κάλεσμα για βοήθεια από τους συντρόφους κλπ). Επίσης το matchmaking system σε βάζει να θέσεις προτεραιότητα στους ρόλους που θα ήθελες να παίξεις (healer, τέρας, trapper κλπ) και προσπαθεί να σε τοποθετήσει αντίστοιχα. Τέλος σε αντίθεση με άλλα online shooter (γκουχ γκουχ *Titanfall*) μπήκαν στον κόπο να βάλουν ένα dynamic single player campaign mode, σε στυλ υπεραπλοποιημένου xcom, όπου διαλέγεις πλανήτες και παίζεις match εναντίον bots σε random συνδιασμούς, αλλάζοντας τις ισορροπίες καθώς προχωράς.
Τα κακά : Πρώτο και κύριο το ΑΙΣΧΡΟ monetisation model. Δε φτάνει που είναι το παιχνίδι κοντά στο 50ευρω, πουλάνε ήδη season pass για τα dlc, αλλά και unlockable χαρακτήρες απ' το launch με extra κόστος! Αυτό με έκανε αρχικά πολύ αρνητικό στο να πάρω το παιχνίδι στο launch, αλλά τελικά ενέδωσα όταν είδα gameplay streams στο twitch. Όσον αφορά το ίδιο το παιχνίδι, όπως με όλους τους τίτλους όπου απαιτείται συνεργασία με αγνώστους, αν ο healer είναι μπάμιας, ή αν ο trapper δεν κάνει καλά τη δουλειά του, το παιχνίδι ή θα είναι εξαιρετικά σύντομο (στην πρώτη περίπτωση), ή εξαιρετικά μακρύ και οδυνηρό (στη δεύτερη). For the most part όμως η ροή είναι καλή. Τέλος δεν ξέρω πως θα είναι το longevity σε βάθος χρόνου, καθώς το premise είναι κάπως περιορισμένο από τη φύση του. Ίδωμεν!
Το setting είναι αρκετά πρωτότυπο : Πλανήτης σε κίνδυνο από κθουλικά -και μη- τέρατα, μια ομάδα τεσσάρων παιχτών-κυνηγών αποστέλλεται για να καθαρίσει την απειλή, ενώ ακόμα ένας παίκτης στο ρόλο του τέρατος προσπαθεί να τους στείλει για μπεκάτσες. Aυτό ειναι και το βασικό mode του παιχνιδιού, το Hunt mode (υπάρχουν ακόμα 2-3 πιο objective based που δεν δοκίμασα ακόμα). Το τέρας ξεκινά ως lvl1 και σχετικά αδύναμο, και στην πορεία του γύρου, αν φτουρήσει και καρδαμώσει τρώγοντας ότι κινείται, αναβαθμίζεται μέχρι και το τρίτο επίπεδο, και μέσω διάφορων perks γίνεται σαφώς πιο φονικό. Οι δε hunters έχουν 4 διακριτούς ρόλους (trapper, assault, medic, support), με 2-3 διαθέσιμους (eventually μέσω unlocks) χαρακτήρες σε κάθε πόστο, ενώ επιδέχονται και περαιτέρω customisation στο τι κουβαλάνε. Σχετική ποκιλία υπάρχει και στα τέρατα, με 3 διαφορετικούς τύπους διαθέσιμους στο launch, αν και εγώ δοκίμασα μόνο το μπιλντέρι goliath, που παίζει κάπως σαν το tank του Left for Dead, αλλά με εξτρα ανάσες φωτιάς και άλλα καλούδια στη διάθεσή του (κάθε χαρακτήρας -τέρας ή hunter- έχει 4 διαφορετικά skills/όπλα στη διάθεσή του ανάλογα ρόλου).
Στο δια ταύτα λοιπόν, τα καλά : To παιχνίδι είναι τρομερά διασκεδαστικό! Η αδρεναλίνη και η εναλλαγή του ρόλου θηρευτή/θηράματος σε κρατάει σε εγρήγορση, η μάχη είναι χαοτικά διασκεδαστική, τα γραφικά πολύ όμορφα, και η ηχητική επένδυση δεν είναι μόνο διακοσμητική αλλά και λειτουργική (το αλύχτισμα του λαγωνικού όταν πιάσει τη μυρωδιά του τέρατος, το κάλεσμα για βοήθεια από τους συντρόφους κλπ). Επίσης το matchmaking system σε βάζει να θέσεις προτεραιότητα στους ρόλους που θα ήθελες να παίξεις (healer, τέρας, trapper κλπ) και προσπαθεί να σε τοποθετήσει αντίστοιχα. Τέλος σε αντίθεση με άλλα online shooter (γκουχ γκουχ *Titanfall*) μπήκαν στον κόπο να βάλουν ένα dynamic single player campaign mode, σε στυλ υπεραπλοποιημένου xcom, όπου διαλέγεις πλανήτες και παίζεις match εναντίον bots σε random συνδιασμούς, αλλάζοντας τις ισορροπίες καθώς προχωράς.
Τα κακά : Πρώτο και κύριο το ΑΙΣΧΡΟ monetisation model. Δε φτάνει που είναι το παιχνίδι κοντά στο 50ευρω, πουλάνε ήδη season pass για τα dlc, αλλά και unlockable χαρακτήρες απ' το launch με extra κόστος! Αυτό με έκανε αρχικά πολύ αρνητικό στο να πάρω το παιχνίδι στο launch, αλλά τελικά ενέδωσα όταν είδα gameplay streams στο twitch. Όσον αφορά το ίδιο το παιχνίδι, όπως με όλους τους τίτλους όπου απαιτείται συνεργασία με αγνώστους, αν ο healer είναι μπάμιας, ή αν ο trapper δεν κάνει καλά τη δουλειά του, το παιχνίδι ή θα είναι εξαιρετικά σύντομο (στην πρώτη περίπτωση), ή εξαιρετικά μακρύ και οδυνηρό (στη δεύτερη). For the most part όμως η ροή είναι καλή. Τέλος δεν ξέρω πως θα είναι το longevity σε βάθος χρόνου, καθώς το premise είναι κάπως περιορισμένο από τη φύση του. Ίδωμεν!