Φέισπαλμ σταφ

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Για την ωρα, το "που" παραμενει στην διαλυμενη πυροσβεστικη αλλα αυξανεται ο αριθμος των ενοικιαζομενων μεσων πυροσβεσης.

η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού είναι απαξιωμένη και υποστελεχωμένη, και μάλιστα, το μισό της ανθρώπινο δυναμικό έχει μετακινηθεί στην ιχνηλάτιση κρουσμάτων Covid,

O Κυριακος κυβερναει οπως κερδισε τις εκλογες, επικοινωνιακα.
 
Το ότι δεν έχουμε θρηνήσει θύματα το λες και θαύμα με αυτά και με αυτά...
 
Είναι και αυτό που κάθονται και λένε οι οπαδισκοι τους.
 
Το θερμοκρασιακό πρόβλημα αφορά μόνο την απογείωση. Πάνω από τις φλόγες οι θερμοκρασίες εκτοξεύονται. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα αντίστοιχα flying boats.
Πάντως μετα από τόσες φωτιές είναι ηλίθιο να παίρνουμε ακόμη μόνο canadair. Δώσε και πάρε ένα αντονοφ να κάνεις την δουλειά σου
 
Το θερμοκρασιακό πρόβλημα αφορά μόνο την απογείωση. Πάνω από τις φλόγες οι θερμοκρασίες εκτοξεύονται. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα αντίστοιχα flying boats.
Πάντως μετα από τόσες φωτιές είναι ηλίθιο να παίρνουμε ακόμη μόνο canadair. Δώσε και πάρε ένα αντονοφ να κάνεις την δουλειά σου

Ναι, αλλά γιατί συγκεκριμένα κατά την απογείωση; Πώς εξηγείται; ΟΚ, το αεροπλάνο ζορίζεται στην απογείωση, αλλά τι είναι αυτό που την καθιστά "απαγορευτική" σε θερμοκρασίες άνω των 38C; Υπερθέρμανση κινητήρα; Σύσταση ατμόσφαιρας;
 
Ναι, αλλά γιατί συγκεκριμένα κατά την απογείωση; Πώς εξηγείται; ΟΚ, το αεροπλάνο ζορίζεται στην απογείωση, αλλά τι είναι αυτό που την καθιστά "απαγορευτική" σε θερμοκρασίες άνω των 38C; Υπερθέρμανση κινητήρα; Σύσταση ατμόσφαιρας;
υδρατμοί και υγρασία στην επιφάνεια της θάλασσας;
 
υδρατμοί και υγρασία στην επιφάνεια της θάλασσας;

Μετά από μια μικρή αναζήτηση, έχει να κάνει με τη σύσταση του αέρα. Όσο αυξάνεται η θερμοκρασία τόσο πιο λεπτός γίνεται ο αέρας. Αυτό σημαίνει μειωμένη άντωση και αδυναμία του αεροσκάφους να απογειωθεί. Όλα τα αεροπλάνα επηρεάζονται από αυτό, άλλα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και άλλα σε υψηλότερες.
 
Το θερμοκρασιακό πρόβλημα αφορά μόνο την απογείωση. Πάνω από τις φλόγες οι θερμοκρασίες εκτοξεύονται. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα αντίστοιχα flying boats.
Πάντως μετα από τόσες φωτιές είναι ηλίθιο να παίρνουμε ακόμη μόνο canadair. Δώσε και πάρε ένα αντονοφ να κάνεις την δουλειά σου

Ναι αλλά από πού θα το απογειώσεις το Αντονοφ. Θέλει μεγάλο διάδρομο νομίζω για να σηκωθεί αυτό το πράμα γεμάτο νερό. Μόνο από το βενιζέλος σκέφτομαι, αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο απλό .
 
Εντάξει το Αντόνοφ είναι σχήμα λόγου ως προς το γιατί δεν παίρνουν γενικά ένα σύγχρονο θηρίο. Λογικά από το Βενιζέλος σηκώνεται. ΑΠό την άλλη όμως, όταν έχεις καθε χρόνο πρόβλημα με φωτιές, πρέπει να φτιάξεις αντίστοιχες υποδομές και όχι να αγοράζεις κάθε βδομάδα Ναβάρα στα μπατσίνια και μηχανές στους μπράβους με στολή
 
Πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει και σας είχα πει, στην Ιπποκράτειο Πολιτεία, που δεν έπρεπε να υπάρχει, έκοψαν αρκετά δέντρα για να φτιάξουν δρόμο διαφυγής. Κάτω, στην πλεμπα, η δήλωση ότι άντεξε ο μηχανισμός, ήταν υπεραρκετή ενέργεια.
Το ουφ! Δεν πέθανε κανένας, ήταν νίκη.

Meanwhile. Γύρω γύρω ο κόσμος έκλαιγε. Η ατμόσφαιρα αποπνικτική. Έφυγα από το σπίτι επειδή βαραγανε τα κινητά, πάρτε τον μπούλο. Ο σώζων εαυτόν σωθητο κτλ.
Σταμάτησα σε ένα σούπερ μάρκετ για να πάρω 1-2 πράγματα για να μαγειρέψω.
Μέσα στο σούπερ μάρκετ, μια γυναίκα, γύρω στα 55, έκλαιγε. Έψαχνε κάποιον να την μαζέψει στο σπίτι του.
Τα κρατάμε αυτά γιατί έρχεται η ώρα του κουνελου.
Όχι προχθές, όχι σήμερα αλλά χθες, όχι νωρίτερα από την ώρα που έφυγα αλλά ψυχαναγκαστικά αφού έφυγα. Έσπασε μια σωλήνα και πλημμύρισε το σπίτι. Μπήκα σήμερα και περίμενα να βγει ο επιλοχίας για να δώσει διαταγή να ξεκινήσουν τα πλωτά.
Πυροσβεστικα ελικόπτερα, σειρήνες της πυροσβεστικής, καπνός παντού, στάχτες να πέφτουν ωσάν το αύριο του πυρηνικού ολέθρου και ο κουνελος, με το ταφ, να στραγγίζει νερά. Κλειστά παράθυρα, ζεστή και ένας πόντος νερό στο πάτωμα, κάνει την ατμόσφαιρα αποπνικτική.
Σε αυτό το κομμάτι, Είμαι ο μόνος που έπαθε ζημιά και μάλιστα από νερό. Ευτυχώς που η σωλήνα έσπασε μετά την Βάνα και όχι πριν.
Μόνο στον κουνέλι μπορούν να συμβούν αυτά. Ναι, έχασα και 20€ ενώ δεν έπρεπε.
 
Ευβοια κρανιου τοπος. Η περιοχη λενε οτι προοριζεται για Ανεμιστηρια. Ψαχνω να βρω το χαρτηε της Ελλαδας απο ΡΑΕ νομιζω οπου εδειχνε πληρως το σχεδιο αναπτυξης των ΑΠΕ.


Χαλκιδικη επισης φωτια σε μερος οπου κανα χρονο πριν διαφημιζαν αναπτυξη με ξενοδοχειακες εγκαταστασεις.


Τατοι επισης τα ιδια. Ειναι προσφατα τα αρθρα για τα σχεδια αναπτυξης τα οποια κολλανε στις δασικες εκτασεις.


Και εχεις τον αεργο κηφινα να σου λεει οτι τα σπιτια ξαναχτιζονται και τα δαση ξαναφυτρωνουν. Ο ιδιος που ελεγε για τον Ερημιτη οτι θα καιγοταν καποια στιγμη οποτε ας γινει ξενοδοχειο...

Meanwhile στο ελντοραντο του ηλεκτρικου ρευματος, η τιμη χονδρικης εχει παει στο διαολο. Θα κλαψουμε στον επομενο εκκαθαριστικο...
 
Last edited:

😒
 
Πάντως μετα από τόσες φωτιές είναι ηλίθιο να παίρνουμε ακόμη μόνο canadair. Δώσε και πάρε ένα αντονοφ να κάνεις την δουλειά σου.

Και να θές, δεν μπορείς να αγοράσεις Canadair, γιατί η Bombardier Aviation, δεν τα παράγει πλέον (Μάλλον έκλεισε). Σχεδιάζεται ο διάδοχος από την Viking Aircraft, αλλά ακόμα δεν φαίνεται να είναι σε παραγωγή.

Το Beriev Be-200 έχει πολύ μεγάλη μεταφορική ικανότητα, αλλά στο ανάγλυφο της Ελλάδας έχει δυσκολίες. Στην τελευταία φωτιά στη Σάμο, έκανε την άφεση, από αρκετά ψηλά γιατί δεν μπορούσε να μπει στις χαράδρες (που τα μικρότερα Air Tractor μπορούσαν).

Τώρα, η ενοικίαση όταν αφορά αεροσκάφη, διαφορετικής φιλοσοφίας από αυτά που χρησιμοποιείς, και με την χρησιμοποίηση κοινοτικών πόρων, πολλές φορές συμφέρει από την αγορά.
 
@Eaglos RAE GeoPortal

@captain kal Η τελευταία αγορά που διαφήμιζαν ήταν για τα canadair, γι αυτο και το ανέφερα. Εν τω μεταξύ ισχύει ότι τα τρακτοράκια έκαναν τρελή δουλειά στο συγκεκριμένο μέτωπο
 
Η τελευταία αγορά που διαφήμιζαν ήταν για τα canadair, γι αυτο και το ανέφερα.

Δεν νομίζω να ήταν επιχειρησιακό το Be-200, όταν πήραμε τα CL-415, έτσι και αλλιώς.

Εν τω μεταξύ ισχύει ότι τα τρακτοράκια έκαναν τρελή δουλειά στο συγκεκριμένο μέτωπο

Σαν Dive Bombers at Midway, ένα πράμα!!!

 
Μακάρι να υπήρχαν πιο αποτελεσματικά μέσα/υγρά κατάσβεσης. Ψάχνοντας στο Ίντερνετ βρήκα κάτι "τρελές" εφευρέσεις, αλλά είναι κυρίως για κατάσβεση ψηλών κτιρίων.

Αλήθεια, μια καλή περίπτωση δεν θα ήταν να υπάρχουν πυροσβεστικά drone (στρατιωτικού τύπου, όχι παιχνιδάκια) οπλισμένα με ρουκέτες κατάσβεσης; Εύκολος χειρισμός από το κέντρο ελέγχου, συντονισμένη πτήση σε σμήνη για καλύτερη σάρωση κ.λπ. Αλλά ακόμα και ρουκέτες να μην έχουν, τους κοτσάρεις μάνικες και ρίχνουν νερό από ψηλά.
 
Για την ιστορια, εχουμε 19 Canadair και η Τουρκια μολις 9. Νομιζω οτι για την Ελληνικη πραγματικοτητα τα Canadair ειναι καλα εργαλεια αφου εχουμε πολλες χαραδρες. Δεν τρωνε πολυ αεροδιαδρομο κατι που τα καθιστα οτι πρεπει για τα νησια.
Μπορουν να ριξουν 5.5 τονους νερο και με το μικρο τους μεγεθος μπορουν να το ριξουν και στην χαραδρα που σχηματιζει το μπουστο της Μπελουτσι. Το προβλημα δεν ειναι το ιπταμενο μεγεθος αλλα η μηδενικη οργανωση για την προστασια των δασων.
Το προβλημα ειναι στο εδαφος.
Καποτε ακουγαμε για καθαρισμους δασων και διαφορες εργασιες για την ασφαλεια των δασων. τωρα ακουμε οτι αντεξε ο μηχανισμος.

Αυτα που ανεφερε ο Eaglos τα ακουσα κι εγω, για τα βασιλικα κτηματα μου ειπαν, οτι θελουν να χτισουν κτλ. Ο λογος που τα βασιλικα κτηματα ειναι μια ωραια τοποθεσια, ειναι το δασος. δεν εχει κατι αλλο να προσφερει. Δεν εχει θεα, δεν εχει τιποτα.
Προσθετω οτι ολη αυτη η πλευρα, ειναι τερμα μολυσμενη απο την ρυπανση. Υπαρχουν πολλες πηγες αλλα το νερο κανει μονο για να πλυνεις το αυτοκινητο σου και γιαυτο δεν ειμαι και πολυ σιγουρος.
Τωρα πως σχεδιαζουν αγροτουρισμο, χωρις να με ρωτησουν εαν ειναι καλη ιδεα, ουτε αυτο το γνωριζω. Προσωπικα δεν θα ετρωγα ΤΙΠΟΤΑ απο αυτα που μπορει να προσφερει το μερος. Ας τα χτισουν και μετα ας τα βαλουν στον πατο τους γιατι ειμαι σιγουρος οτι καποιος οικολογος-επιστημονας, θα τους περιμενει στην γωνια.
 
Back
Top