Great0ldOne wrote:
Kuivamaa wrote:
Καθαρα από τεμπελιά-τσιγγουνιά της Beth δηλαδή, πόσο δύσκολο ειναι δηλαδή όταν είσαι εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς να αναπτύξεις μια μηχανή της προκοπής;</blockquote>
Κάπου εκεί πιστεύω φαίνεται η "ψυχή" ενός developer. Όταν έτσι κι αλλιώς μαζεύεις τα 9.9/10, τα GOTY awards και πουλάς 5.000.000 αντίτυπα (κάπου εκεί φταίμε κι εμείς ως καταναλωτές), χρειάζεται μεράκι για να πεις "not good enough, we need to create better games" - και αυτό το μεράκι νομίζω δεν το έχει πια η Bethesda ως εταιρεία.
EDIT: Μου ήρθε όμως η διάθεση να κάνω λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου: όσο κι αν υστερούν Oblivion/Skyrim και Fallout 3/(ίσως; ) Fallout 4 σε καίριους τομείς για RPG, σε κάποιους άλλους είναι ασυναγώνιστα - σχεδόν κυριολεκτικά. Είναι τυχαίο που στο πολύ συγκεκριμένο τύπο τους, δεν υπάρχει σοβαρή αντιπρόταση; Δεν είναι καθόλου εύκολο να φτιαχτεί ένα ένα τέτοιο παιχνίδι σε ανάλογο scale, το δείχνει και το γεγονός πως σε μια εποχή που όλες οι επιτυχημένες ιδέες αντιγράφονται αμέσως, σχεδόν κανείς developer δεν προσπαθεί να φτιάξει παιχνίδια που να ακολουθούν (πόσο μάλλον βελτιώνουν) τη συνταγή της Bethesda.</blockquote>
Συμφωνώ. Γενικά ενώ οταν ακουσα πως το TW3 θα έχει ανοικτό κόσμο ενθουσιάστηκα ,εντούτοις δεν μου δημιούργησε το ίδιο συναίσθημα εξερεύνησης που μου έδωσε λχ. το Skyrim , όπου ήθελα να εξερευνήσω κάθε πλαγιά και κάθε σπηλιά ή να ανέβω σε κορυφές για να δω το φεγγάρι. Για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ το TW3 πολύ ανώτερο ως παιχνίδι, σίγουρα έχει το κορυφαίο γράψιμο σε CRPG. Aλλά το βαθύ και πλούσιο σενάριο είναι που οδηγεί τις πράξεις μου, όχι ο κόσμος ,ο οποίος είναι κυρίως το καλούπι που επιτρέπει στο γράψιμο να απογειωθεί χάρη στο immersion.
Υπάρχει βέβαια μια σημαντική διαφορά μεταξύ TES και FO. Η μηχανή κάνει μπαμ ότι έχει σχεδιαστεί για fantasy παιχνίδι . Ημάχη στα TES είναι οκ ακριβώς γιατί δεν έχουν πυροβόλα όπλα- στα FO όμως που έχουν, το gunplay είναι τόσο άθλιο που εφήυραν το VATS για να παλεύεται. Τουλάχιστον εδώ από τα trailer φαίνεται μεγαλη η βελτίωση. Θα δούμε.