Final Fantasy XVI

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τα frames πέφτουν στο freeroam, ενώ στη μάχη είναι σταθερά 60 και ρίχνουν το image quality και το resolution για να τα κρατήσουν εκεί. Είναι λίγο περίεργη αυτή η επιλογή.

Συμφωνώ, διότι το ζητούμενο είναι κυρίως η σταθερότητα του framerate και μου κάνει εντύπωση πώς αποδεχθηκαν αυτού του τύπου την εναλλαγή.
 
Το καλό είναι πως ο τίτλος δεν έχει bugs, glitches και stuttering.

Στο video του DF έδειχνε στο free roam το frame rate να κυμαίνεται στα 40-60.

Σε combat ήταν 60 παρά το ξέφρενο VFX party, βέβαια 720p σε 4K οθόνη θα αναδείξει περισσότερο το πρόβλημα, ειδικά αν αφήσουν στο μέλλον να βγάλεις το motion blur.

Μέχρι να βγει η glorious edition σε κάνα χρόνο (?) στα PC έχουν χρόνο για διορθώσεις.
 
Μέχρι να βγει η glorious edition σε κάνα χρόνο (?) στα PC έχουν χρόνο για διορθώσεις.

Χρόνο έχουν, μένει να φανεί αν έχουν και διάθεση.
 
Άσχετο με τα τεχνικά θέματα που συζητάτε αλλά επειδή αισθητικά είναι το πρώτο FF που western-ίζει τόσο (μου βγάζει κάτι από Dragon Age στα trailers/key art), ήθελα να ρωτήσω: έχει νόημα να παίξει κάποιος το 16ο παιχνίδι της σειράς χωρίς να έχει ιδέα από FF ή μπα;
 
Ναι, αν σε ψηνει, εννοειται παιζεις χωρις να εχεις ιδεα
 
Ναι τα περισσότερα μέρη είναι εντελώς αυτοτελή.
 
Άσχετο με τα τεχνικά θέματα που συζητάτε αλλά επειδή αισθητικά είναι το πρώτο FF που western-ίζει τόσο (μου βγάζει κάτι από Dragon Age στα trailers/key art), ήθελα να ρωτήσω: έχει νόημα να παίξει κάποιος το 16ο παιχνίδι της σειράς χωρίς να έχει ιδέα από FF ή μπα;

Ναι. Το κάθε παιχνίδι είναι αυτόνομο. Κάθε παιχνίδι έχει τη δική του ιστορία/χαρ/ρες και διαφορετικό gameplay. Ένας χαρ/ρας εμφανίζεται με το ίδιο όνομα σε άλλες μορφές στη σειρά. Κάποια creatures είναι κοινά

Στη σειρά υπάρχουν κάποια themes που ανακυκλώνονται πχ μάχη ενάντια στο καλό και στο κακό, ύπαρξη μαγείας και μαγικών κρυστάλλων, φιλιά κλπ.

Στο gameplay κάνουν αρκετά πειράματα, η σειρά ξεκίνησε ως party based, turn based στη συνέχεια είχες το speed stat που καθόριζε τη σειρά που θα έκανε το κάθε μέλος κινήσεις, στα πιο σύγχρονα τα party members ελέγχονταν από AI, στο FF15 δεν είχες καν γύρους ήταν action. Υπάρχουν spells και summons που είναι κοινά σε όλη τη σειρά. Οι κλάσεις ήταν κοινές στα παλιότερα.

Το FF12 έχει επίσης medieval και steampunk setting. Το FF15 είναι στο σήμερα. Δεν είναι όλα high fantasy.
 
Last edited:
Ναι. Το κάθε παιχνίδι είναι αυτόνομο. Κάθε παιχνίδι έχει τη δική του ιστορία/χαρ/ρες και διαφορετικό gameplay. Ένας χαρ/ρας εμφανίζεται με το ίδιο όνομα σε άλλες μορφές στη σειρά. Κάποια creatures είναι κοινά

Στη σειρά υπάρχουν κάποια themes που ανακυκλώνονται πχ μάχη ενάντια στο καλό και στο κακό, ύπαρξη μαγείας και μαγικών κρυστάλλων, φιλιά κλπ.

Στο gameplay κάνουν αρκετά πειράματα, η σειρά ξεκίνησε ως party based, turn based στη συνέχεια είχες το speed stat που καθόριζε τη σειρά που θα έκανε το κάθε μέλος κινήσεις, στα πιο σύγχρονα τα party members ελέγχονταν από AI, στο FF15 δεν είχες καν γύρους ήταν action. Υπάρχουν spells και summons που είναι κοινά σε όλη τη σειρά. Οι κλάσεις ήταν κοινές στα παλιότερα.

Το FF12 έχει επίσης medieval και steampunk setting. Το FF15 είναι στο σήμερα. Δεν είναι όλα high fantasy.
:(Γιατί σε 1 μόλις παραγράφο μου θύμισες πόσο έχει χαλάσει η σειρά (για τα δικά μου γούστα οκ, αλλά έγινε ένα ακόμα western 3rd person action game:cry: )
 

Shibuya Station :love:

 
Εδώ είναι μια συνέντευξη των devs του FFXVI που ουσιαστικά επαναλαμβάνει αυτό που έγραψα παραπάνω για τα κοινά στοιχεία της σειράς και πως το καθένα παιχνίδι είναι αυτόνομο.

For me, the key elements to an FF game are the cinematic presentation, the gripping story, and the battle system that underpins it all–not to mention the cutting-edge graphics and evocative soundscape. The combination of all those things, plus the fact that the world, story, and characters change with each installment, makes it feel like a series that is always breaking new boundaries. As Hironobu Sakaguchi, the father of the series, once said, ‘Final Fantasy is what the director at the time thinks is best.’”


Και 2 λόγια για την εξέλιξη του συστήματος μάχης.

Elements of action gameplay have evolved in Final Fantasy over time, beginning with the implementation of the “Active Time Battle” system in Final Fantasy IV. This upped the pressure on players by forcing them to respond quickly and consider the order in which enemies and allies would be able to act. Waffling on crucial decisions could prove costly, as foes would continue their onslaught no matter how long it took you to input your commands. (If you want to check out the genesis of Active Time Battle, you can play the Final Fantasy IV-VI Pixel Remasters now available on PlayStation.)
Active Time Battle would serve as the mechanical basis for most numbered Final Fantasy games going forward, with the positioning-driven open-field combat of Final Fantasy XII and the dynamic, on-the-fly role-swapping battles of the Final Fantasy XIII saga building on many of the concepts ATB solidified. Final Fantasy XV moved many of the typical menu commands to face buttons, shifting combat in a decidedly action-focused direction.

Το σύστημα μάχης του XV προσωπικά μου άρεσε όπως και όλο το παιχνίδι.
 
Και στο Λονδίνο κάτι γίνεται, έτσι όλος ο κόσμος στον ρυθμό των FF!

356187576_565581199121446_6930853034321410153_n.jpg
 
Όλη αυτή η καμπάνια γίνεται επειδή τα preorders ήταν πεσμένα ή είχαν ούτως ή άλλως μεγάλες φιλοδοξίες για το παιχνίδι;
 
Όλη αυτή η καμπάνια γίνεται επειδή τα preorders ήταν πεσμένα
Δεν ξέρουμε σε τι νούμερο ήταν τα pre-orders αν δεν βγει η Square-Enix ή Sony να πουν.

Θυμίζω πως για το FFXV η SE έκατσε και έφτιαξε ταινία (σχεδόν 2 ώρες runtime) και το αγγλικό cast περιλάμβανε Sean Bean, Lena Headey και Aaron Paul. Πάντα ξόδευε big.

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουμε την παραμικρή καμπάνια για video games. Στο UK είναι καθημερινότητα, όταν βγήκε το God of War Ragnarok τοποθέτησαν το τσεκούρι του, δεν σημαίνει πως η Sony ανησυχούσε για τις πωλήσεις του.

ή είχαν ούτως ή άλλως μεγάλες φιλοδοξίες για το παιχνίδι;

H συγκεκριμένη σειρά φέρνει τα λεφτά στην SE. To προηγούμενο main entry FF, το FFXV βγήκε το 2016, πούλησε 10,27εκ τμχ και παρόλο που ξένισε τους φανς (παρουσίαση της ιστορίας + action μάχη) είναι #6 στα πιο ευπώλητα παιχνίδια όλον των εποχών για τη SE.

To FFXVI έχει το πλεονέκτημα πως οι συντελεστές του είναι κοινοί με το FFXIV (ΜΜΟ), το οποίο με 24 εκ τμχ είναι με διαφορά το πιο πετυχημένο παιχνίδι της SE, θεωρώ δεδομένο πως θα τραβήξει κόσμο και από εκεί.

Προσωπική πρόβλεψη είναι πως στάνταρ το FFXVI θα είναι άνετα στο top 1o SE games, η ερώτηση είναι πόσο ψηλά. Και ναι okay οι die hard φανς έχουν εγκαταλείψει τη σειρά ποιο πριν στο FFXV ή ακόμα νωρίτερα στο FFX, όμως μια χαρά πωλήσεις κάνουν ενώ έρχονται και newcomers.
 
Δεν ξέρουμε σε τι νούμερο ήταν τα pre-orders αν δεν βγει η Square-Enix ή Sony να πουν.

Δεν ξέρουμε επίσημα αλλά υπάρχουν φήμες για χαμηλά preorders από πολύ αξιόπιστη πηγή (τον Imran Khan που επίσης πρώτος είχε αποκαλύψει ότι η Sony προσπαθούσε να κάνει exclusive το Starfield).
 
υπάρχουν φήμες για χαμηλά preorders

Οι φήμες προσωπικά δε μου λένε τίποτα. Η SE δημοσιεύει τα οικονομικά της έτσι κι αλλιώς.

από πολύ αξιόπιστη πηγή (τον Imran Khan που επίσης πρώτος είχε αποκαλύψει ότι η Sony προσπαθούσε να κάνει exclusive το Starfield).

To οτι πέτυχε κάτι σε μια συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποδεικνύει τίποτα σε εντελώς διαφορετική κατάσταση..

Είναι τρομακτικό πως αναπαράγουν τις φήμες και ο κόσμος τις θεωρεί γεγονότα. Στο δικό σου post για παράδειγμα ο τρόπος που έθεσες την ερώτηση θεωρεί γεγονός πως τα pre-orders ήταν κάτω των προσδοκιών τη στιγμή που δεν ξέρουμε τον αριθμό τους ούτε τι όριο έχει θέση η ίδια εταιρία ως αποδεκτό.
 
Ξέρουμε όμως ότι πρόκειται για την Σκουέρ Ένιξ, οπότε τα νούμερα θα είναι κάτω των προσδοκιών τους ένιγουεϊ ό,τι κι αν αφορούν αυτά. Σιγά τη μλκ που συμπέρανε ο τύπος.
 
Οι φήμες προσωπικά δε μου λένε τίποτα. Η SE δημοσιεύει τα οικονομικά της έτσι κι αλλιώς.



To οτι πέτυχε κάτι σε μια συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποδεικνύει τίποτα σε εντελώς διαφορετική κατάσταση..

Είναι τρομακτικό πως αναπαράγουν τις φήμες και ο κόσμος τις θεωρεί γεγονότα. Στο δικό σου post για παράδειγμα ο τρόπος που έθεσες την ερώτηση θεωρεί γεγονός πως τα pre-orders ήταν κάτω των προσδοκιών τη στιγμή που δεν ξέρουμε τον αριθμό τους ούτε τι όριο έχει θέση η ίδια εταιρία ως αποδεκτό.

Συμφωνώ εν μέρει αλλά όχι στην γενίκευση. Για μένα, φήμη από φήμη έχει διαφορά. Οι εταιρίες πολύ συχνά δεν αποκαλύπτουν στοιχεία ή τα αποκαλύπτουν με συγκεκριμένο τρόπο και timing ώστε να φιλτράρουν το μήνυμα που θα βγει προς τα έξω. Οι (αξιόπιστοι) δημοσιογράφοι επιτελούν σημαντικό έργο διότι μας επιτρέπουν να κοιτάξουμε πίσω από την κουρτίνα και να μάθουμε πράγματα που αλλιώς θα αγνοούσαμε.
 
Back
Top