FROSTPUNK 2

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Σε σχεση με το 1ο, το χτησιμο παιζει λιγοτερο καθοριστικο ρολο ως προς το χωροταξικο; Στο 1ο ηταν πρακτικα ενας αγωνας 2,5D Tetris οπου αν ειχες καταθεσει το σωστο τοπογραφικο και κατοψη στην πολεοδομια, μετα ειχες μονο το micro management. Να ανοιγοκλεινεις διακοπτες και να στελνεις κοσμο δεξια αριστερα.
 
Ναι, ουδεμία σχέση. Αν χτίζεις Districts κοντά τη μια με την άλλη έχουν ένα bonus στη θέρμανση, και αν χτίσεις housing district κοντά σε extraction/industrial θα τρώει ποινή στο squalor (ο μετρητής μόλυνσης ουσιαστικά), αλλά κατά τα άλλα χτίζεις όπως σου καπνίσει και όπως επιτρέπει η μορφολογία του εδάφους.
 
Σε σχεση με το 1ο, το χτησιμο παιζει λιγοτερο καθοριστικο ρολο ως προς το χωροταξικο; Στο 1ο ηταν πρακτικα ενας αγωνας 2,5D Tetris οπου αν ειχες καταθεσει το σωστο τοπογραφικο και κατοψη στην πολεοδομια, μετα ειχες μονο το micro management. Να ανοιγοκλεινεις διακοπτες και να στελνεις κοσμο δεξια αριστερα.
ναι αυτό το άνοιξε, κλείσε, κάνε ράνε, τρώμε πολύ κάρβουνο, κλείσε, άνοιξε, στείλε, κατάντησε κουραστικό μετά το 10o playthrough :p
 
ναι αυτό το άνοιξε, κλείσε, κάνε ράνε, τρώμε πολύ κάρβουνο, κλείσε, άνοιξε, στείλε, κατάντησε κουραστικό μετά το 10o playthrough :p
Αυτο καταλαβα οτι δεν εχει αλλαξει. Αυτο που αλλαξε ειναι οτι δεν χρειαζεται να κανεις προβολες και ομοκεντρους κυκλους στο προχειρο.
 
Γενικά το 90% του Micromanagement που υφίσταται στο 1 όταν πρέπει να διαχειριστείς ξεχωριστά κτίρια ξεχάστε το, η κλίμακα στο 2 είναι υπερβολικά τεράστια για να σταθεί κάτι τέτοιο. Ούτε υπάρχει heat range κτλ, ούτε πρέπει να τοποθετείς workers και engineers στα κτίρια καθώς υπάρχει ενιαίο "workforce" που επηρεάζεται από τον πληθυσμό και άλλα πράγματα, όλα αυτά είναι λυμένα στον κόσμο και γίνονται αυτόματα.

Μπορείς και πάλι να κλείνεις τον generator αν για τον ΧΨ λόγο τελειώσουν οι πρώτες ύλες πχ, αλλά αυτό γίνεται πολύ πιο σπάνια και σίγουρα όχι "ανοίγω θέρμανση το βράδυ και την κλείνω το πρωί" όπως μπορούσες να κάνεις στο 1. Αφενός καλά-καλά δεν υπάρχει day/night cycle ώστε να αυξομειώνεται η θερμοκρασία τις ώρες της ημέρας, ο χρόνος στο παιχνίδι περνάει πλέον με ημέρες και εβδομάδες και όχι με λεπτά και ώρες. Αφετέρου η θερμοκρασία είναι "σταθερή" για βδομάδες ολόκληρες, δεν αυξομειώνεται με την ίδια συχνότητα, οπότε δεν έχει νόημα να ανοιγοκλείνει κάποιος τη θέρμανση κάθε λίγο και λιγάκι για να προσαρμοστεί στις θερμοκρασίες.
 
Οποτε μιλαμε για εντελως διαφορετικο παιχνιδι.
 
Τελικά κυκλοφόρησαν (ή είναι να κυκλοφορήσουν στα κοντά, έστειλαν beta access κωδικό αλλά δεν τον ενεργοποίησα ακόμα) ένα free patch το οποίο μεταξύ άλλων αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί ο generator και τον κάνει να ομοιάζει περισσότερο με το πρώτο game.
 
Τι δεν αρεσε στον κοσμο με το heating system;
 
Back
Top