Gaming Industry Drama thread

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Και επίσημα η Ubisoft μελετάει πρόταση αγοράς από την Tencent.

 
Άσχετο με το gaming αλλά εξόχως δραματικό όπως και να έχει: ο David Wald, διάσημος Voice Actor στις αμερικανικές μεταγλωττίσεις άνιμε, κατηγορεί το Crunchyroll πως επί 5 χρόνια δεν του προωθούσαν το Fan Mail του, και όχι μόνο αυτό αλλά και πως το άνοιγαν και μοίραζαν τα περιεχόμενα στους υπαλλήλους τους (!).


Στην Αμερική η παραβίαση της ιδιωτικότητας της αλληλογραφίας είναι ομοσπονδιακό αδίκημα που τιμωρείται με πρόστιμο έως 250.000 και φυλάκιση έως 5 έτη. Θα έχει ενδιαφέρον η εξέλιξη της ιστορίας.
 

Και εκεί που ξεκίνησαν οι φήμες περί f2p relaunch και όλοι λέγανε για τα steam updates το στούντιο κλείνει τελείως.
 
Δεν την λες και είδηση-βόμβα: η Sony κλείνει το studio που έφτιαξε το Concord.

 
To Concord κόστισε στην Sony 200 εκατομμύρια δολάρια, χωρίς σε αυτό το ποσό να συμπεριλαμβάνεται το μάρκετινγκ και το κόστος αγοράς του στούντιο. Μιλάμε για πραγματική καταστροφή, αν τα βάλεις όλα μαζί μπορεί το ποσό να πλησιάζει το μισό δις.

 
In a farewell message posted on X, Firewalk Studios claims that “hundreds of thousands of players” took part in the Concord beta, but Steam data shows that, at least on the PC side, just a couple of thousand players tried the game. If the number Firewalk claims is accurate, then that would mean that ultimately, the game failed to convince enough of those hundreds of thousands of people to spend $40 on the game.

επιμένουν στην τοξική θετικότητα τα ζαγάρια; έλα παιδιά τέλος ήταν μάπα, επόμενος.
 
το παιχνιδι σαν παιχνιδι μπορει να μην ηταν μαπα. αλλα :
-κοστιζε 40 ευρω οταν ο ανταγωνισμος ηταν τζαμπα.
-ηρθε πολυ αργα.
-βλεπε ξανα το πρωτο.
 
Αρκετοί CEO και developers της NetEase φέρονται να συνελλήφθησαν για κατηγορίες υπεξαίρεσης χρημάτων (άνω των 130 εκατομμυρίων, για την ακρίβεια).

 
Apparently, η εκλογή του Τραμπ πρέπει να έτσουξε περισσότερο από ό,τι νομίζαμε και ο avgn είχε μερίδιο ευθύνης σε αυτό :ROFLMAO:

 
Καταστροφικό launch για το Flight Simulator 2024, πάρα πολλά προβλήματα με τους servers του παιχνιδιού και πολλοί αγοραστές έπρεπε να περιμένουν για ώρες σε queue για να παίξουν. Ακόμα και όσοι μπήκαν δεν είχαν και την καλύτερη εμπειρία:

 
Back
Top