GUILTY GEAR -STRIVE-

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,789
Με την εξαίρεση των δυτικοφερμένων Mortal Kombat και Injustice της Warner Bros, που έχουν το δικό τους ξεχωριστό στυλ, εδώ και δεκαετίες οι Ιάπωνες κρατούν τα σκήπτρα των πιο περίπλοκων, μα και εφετζίδικων/ποζεράδικων fighting games. Πέρα από τους κολοσσούς του είδους Capcom και Bandai Namco (+SNK παλαιότερα), η Arc System Works είναι μια εταιρία που κατά καιρούς έχει προσφέρει ουκ ολίγα ποιοτικά fighting games. Αναμφίβολα, η σειρά Guilty Gear αποτελεί την κορωνίδα της και το προηγούμενο επεισόδιο Xrd Revelator ήταν ένα αρτιότατο και ταυτόχρονα απαιτητικό παιχνίδι του είδους.
Η Arc System Works, έχοντας στο νου την απήχηση της εν λόγω σειράς και σε συνδυασμό με τη μεγάλη εμπορική επιτυχία του πιο απλού αλλά ιδιαίτερα απολαυστικού Dragonball FighterZ, επέλεξε να ακολουθήσει πιο βατά μονοπάτια στο καινούριο και πολυαναμενόμενο...

Continue reading...
 
τα μουσικά θέματα να μην αποτελούν απλώς εναλλαγές κοινότυπων metal riffs (ακούς Doom Eternal; )

Reported.
 
Ωραίο review Γιώργο. Προσωπικά το ζαχάρωνα αρκετά αλλά διάβασα 2-3 πράγματα που με βάζουν σε σκέψεις.

Συγκεκριμένα:

- To lobby system είναι μάλλον απάλευτο με αρκετές ελλείψεις. Προσωπικά με είχε κουράσει του DFZ πάρα πολύ και του Strive θεωρείται κατώτερο οπότε φαντάζομαι....

- Balance issues που οδηγούν στα ίδια και στα ίδια matchups. Δεν είναι τυχαίο που πρότεινες Sol και Ram για αρχή.

- Μπορούν μεν τα matches κυλάνε απρόσκοποτα από θέματα lag/σύνδεσεις αλλά αργείς να βρεις αντίπαλο πάρα πολύ. Αναφέρεται συγκεκριμένα ως "να καταφέρεις να συνδεθείς" - όχι πρόβλημα μικρού αριθμού παιχτών δηλαδή.

Η έλλειψη cross-platform σίγουρα δε βοηθάει. Τουλάχιστον αξίζουν ένα μπράβο που κυκλοφόρησε με μερικές μέρες μόνο καθυστέρηση για PC σε σύγκριση με το Xrd που πήρε πολλούς μήνες.
 
Last edited:
Ωραίο review Γιώργο. Προσωπικά το ζαχάρωνα αρκετά αλλά διάβασα 2-3 πράγματα που με βάζουν σε σκέψεις.

Συγκεκριμένα:

- To lobby system είναι μάλλον απάλευτο με αρκετές ελλείψεις. Προσωπικά με είχε κουράσει του DFZ πάρα πολύ και του Strive θεωρείται κατώτερο οπότε φαντάζομαι....

- Balance issues που οδηγούν στα ίδια και στα ίδια matchups. Δεν είναι τυχαίο που πρότεινες Sol και Ram για αρχή.

- Μπορούν μεν τα matches κυλάνε απρόσκοποτα από θέματα lag/σύνδεσεις αλλά αργείς να βρεις αντίπαλο πάρα πολύ. Αναφέρεται συγκεκριμένα ως "να καταφέρεις να συνδεθείς" - όχι πρόβλημα μικρού αριθμού παιχτών δηλαδή.

Η έλλειψη cross-platform σίγουρα δε βοηθάει. Τουλάχιστον αξίζουν ένα μπράβο που κυκλοφόρησε με μερικές μέρες μόνο καθυστέρηση για PC σε σύγκριση με το Xrd που πήρε πολλούς μήνες.

Thanks! Σχετικά με τις παρατηρήσεις σου.

- Είναι απλοϊκό το lobby, δεν θα το έλεγα απάλευτο. Έχει διάφορα cosmetics, αλλά στην ουσία μπαίνεις, πιάνεις μία θέση και περιμένεις αντίπαλο ή πας κατευθείαν σε κάποιον που περιμένει.

- Matchups ναι, λίγο-πολύ δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις επιλογές του κόσμου. Κατά κύριο λόγο βρίσκεις Ram, Sol, Giovanna (καινούρια προσθήκη) και Ky. Δεν έτυχα ποτέ π.χ. σε Potemkin ή Faust.

- Σε αυτό κρατώ μια μικρή επιφύλαξη μήπως είναι περιστασιακό θέμα. Γενικά αντίπαλο βρίσκεις πολύ γρήγορα, σε αυτό που καθυστερεί είναι στην προσπάθειά του να συνδεθεί στους servers της εταιρίας, κάθε φορά που φορτώνεις το παιχνίδι.

Πάντως, καθυστέρηση στην κυκλοφορία του δεν υπήρξε, ευτυχώς. 11 Ιουνίου κυκλοφόρησε ταυτόχρονα σε PC και PS4-PS5.
 
Μόνο εγώ άραγε ξερνάω από τα μάτια όταν βλέπω τέτοια γραφικά και δεν μου κάνει κέφι ούτε να διαβάσω το review; Σόρρυ φίλτατε Sephir :/

Δεν θα φάω ban ε; <3
 
Back
Top