- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 7,429
Τι θα μποικοτάρεις, τον άνταν ή τον ορισμό;
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Εξηγούμαι: Eίναι καταρχάς εμφανές πως το κομμάτι του design των επιπέδων και των χαρακτήρων ήταν απόλυτη προτεραιότητα, ήταν πάνω απ΄όλα ...Supergiant γαρ...το δε placement των εχθρών έγινε κάπως έτσι: "Τώρα αυτοί μου ταιριάζουν αισθητικά για κάτι που θα έβρισκες στα Hλίσια. Οκ τους ρίχνω εκεί" .
Η κινήσεις τους ταιριάζουν με το χώρο βάσει μεγέθους και δομής (εννοώ και του χώρου αλλά των εχθρών); Μπορείς να τους βλέπεις πίσω από κολώνες, πέτρες και δε ξέρω εγώ τι άλλο; Θέλω να πω, αποκτούν αυτά τα σημεία μια προσωρινή διαφάνεια για να μη μπλοκάρουν την ορατότητα σου; H ΑΙ καλή; Toυλάχιστον τους κάνει να μη μαζεύονται όλοι σε ένα σημείο, ο ένας πάνω στον άλλο;
Τα όπλα σου; Υπάρχει ισορροπία ή καταλήγεις να χρησιμοποιείς 1-2 γιατί τα άλλα άλλοτε σε βοηθούν να βγάλεις κύματα υπερβολικά εύκολα και άλλοτε είναι πιο δύσχρηστα και από chopsticks; Mήπως διαφορετικές επιθέσεις ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΠΛΟΥ σε κάνουν μία να θες
ποντίκι και την άλλη χειριστήριο;
Φαντάζομαι πως η απάντηση στα παραπάνω θα ήταν: "EEEE, κοίτα πόσο όμορφο είναι όμως".
Να μη ξεχάσω να αναφέρω πως πολλοί τύποι εχθρών που κινούνται μέσω αιώρησης ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ βγαίνουν εκτός ορίων του play field, αποτέλεσμα της κακής ΑΙ βέβαια. Δεν μπορείς να τους χτυπήσεις, αυτοί σε χτυπούν με ragned attacks και απλά περιμένεις να μπουν πάλι μέσα στα όρια για να τους ρίξεις.
Άλλα μεγάλο θέμα: Aς ήμαστε ειλικρινής, τα τελικά bosses είναι sponges. Tραβάνε πάρα πολύ οι μάχες με αυτούς ρε παιδιά! Πως να το κάνουμε; Είναι ενδιαφέροντες οι τελικοί εχθροί σαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΕΣ; Βεβαιότατα. Είναι ενδιαφέροντες οι διάλογοι που προηγούνται των συγκρούσεων; Ω, ναι. Οι μάχες όμως μετά τις πρώτες φορές γίνονται βαρετές. Γιατί; Mα για να καμουφλάρει το μεγαλύτερο πρόβλημα απ΄όλα. Πολύ, πολύ όμορφα επίπεδα. Πολύ, πολύ λίγα επίπεδα.
Τονίζω πως ακόμα και έτσι το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό και φυσικά η αισθητική του είναι υπεράνω κριτικής. Αλλά ρε παιδιά, δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που βγαίνει ένα εμφανισιακά όμορφο παιχνίδι ή ένα παιχνίδι με ωραία αφήγηση (hades, darkest dungeon, witc...sorry κάτι δικά μου) να παραβλέπουμε granding, κακή ΑΙ, basic combat system κτλ. Και να τα βαφτίζουμε αριστουργήματα αμέσως!
Ας απαντήσω και' γω σε μερικά σημεία από την εμπειρία μου στο παιχνίδι.
"Τα σμαρτάκια του elysioum"Είχα πιάσει κουβέντα για το παιχνίδι σε άλλο θρεντ με κάποιο παιδί, αλλά από τότε εξαφανίστηκε από το φόρουμ. Μπορεί να τον τσίμπησαν τίποτα πλοκάμια...
Όσοι ασχοληθήκατε με το παιχνίδι ποιό στυλ σας βόλευε περισσότερο. Στην κουβέντα που είχαμε με τον Nobody, έλεγα ότι δυσκολεύομαι πολύ χωρίς το Divine Dash και πλέον το θεωρώ απαραίτητο. Υπάρχουν συγκεκριμένοι εχθροί, οι μάγοι που πετάνε τις μπάλες, τα σμαρτάκια που εκρήγνυνται στο Elysium και οι ροζόμπαλες με τις πεταλούδες. που δεν μπορώ καν να φανταστώ πώς μπορείς να τα βγάλεις πέρα χωρίς το συγκεκριμένο boon.
Ποιά boons και ποιό όπλο προτιμάτε εσείς; Εγώ πλέον συμφωνώ με τον Nobody (καλό παιδί ήταν, το έφαγε η εκκλησία), για τις Πουνιές(ΤΜ).