What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

HADES

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,888
Ας πω και γω την άποψη μου, μιας και έπαιζα HADES πριν γίνει cool :p
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το παιχνίδι είναι πανέμορφο, έχει εξαιρετικές ερμηνείες τόνους διαλόγων, εξαιρετική μουσική κτλ κτλ. Supergiant γαρ. Κάπου εδώ όμως υπάρχει ένα μεγάλο αλλά.
ΑΛΛΑ, θεωρώ πως η επιδόσεις του στους προαναφερόμενους τομείς κάπου θόλωσαν τη κρίση κοινού και κριτικών. Και αυτό γιατί στον τομέα του gameplay έχει αρκετά προβλήματα που κατά τη γνώμη μου βγάζουν μάτι.
Εξηγούμαι: Eίναι καταρχάς εμφανές πως το κομμάτι του design των επιπέδων και των χαρακτήρων ήταν απόλυτη προτεραιότητα, ήταν πάνω απ΄όλα ...Supergiant γαρ...το δε placement των εχθρών έγινε κάπως έτσι: "Τώρα αυτοί μου ταιριάζουν αισθητικά για κάτι που θα έβρισκες στα Hλίσια. Οκ τους ρίχνω εκεί" . Η κινήσεις τους ταιριάζουν με το χώρο βάσει μεγέθους και δομής (εννοώ και του χώρου αλλά των εχθρών); Μπορείς να τους βλέπεις πίσω από κολώνες, πέτρες και δε ξέρω εγώ τι άλλο; Θέλω να πω, αποκτούν αυτά τα σημεία μια προσωρινή διαφάνεια για να μη μπλοκάρουν την ορατότητα σου; H ΑΙ καλή; Toυλάχιστον τους κάνει να μη μαζεύονται όλοι σε ένα σημείο, ο ένας πάνω στον άλλο; Τα όπλα σου; Υπάρχει ισορροπία ή καταλήγεις να χρησιμοποιείς 1-2 γιατί τα άλλα άλλοτε σε βοηθούν να βγάλεις κύματα υπερβολικά εύκολα και άλλοτε είναι πιο δύσχρηστα και από chopsticks; Mήπως διαφορετικές επιθέσεις ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΠΛΟΥ σε κάνουν μία να θες ποντίκι και την άλλη χειριστήριο;
Φαντάζομαι πως η απάντηση στα παραπάνω θα ήταν: "EEEE, κοίτα πόσο όμορφο είναι όμως".
Να μη ξεχάσω να αναφέρω πως πολλοί τύποι εχθρών που κινούνται μέσω αιώρησης ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ βγαίνουν εκτός ορίων του play field, αποτέλεσμα της κακής ΑΙ βέβαια. Δεν μπορείς να τους χτυπήσεις, αυτοί σε χτυπούν με ragned attacks και απλά περιμένεις να μπουν πάλι μέσα στα όρια για να τους ρίξεις.
Άλλα μεγάλο θέμα: Aς ήμαστε ειλικρινής, τα τελικά bosses είναι sponges. Tραβάνε πάρα πολύ οι μάχες με αυτούς ρε παιδιά! Πως να το κάνουμε; Είναι ενδιαφέροντες οι τελικοί εχθροί σαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΕΣ; Βεβαιότατα. Είναι ενδιαφέροντες οι διάλογοι που προηγούνται των συγκρούσεων; Ω, ναι. Οι μάχες όμως μετά τις πρώτες φορές γίνονται βαρετές. Γιατί; Mα για να καμουφλάρει το μεγαλύτερο πρόβλημα απ΄όλα. Πολύ, πολύ όμορφα επίπεδα. Πολύ, πολύ λίγα επίπεδα.
Τονίζω πως ακόμα και έτσι το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό και φυσικά η αισθητική του είναι υπεράνω κριτικής. Αλλά ρε παιδιά, δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που βγαίνει ένα εμφανισιακά όμορφο παιχνίδι ή ένα παιχνίδι με ωραία αφήγηση (hades, darkest dungeon, witc...sorry κάτι δικά μου) να παραβλέπουμε granding, κακή ΑΙ, basic combat system κτλ. Και να τα βαφτίζουμε αριστουργήματα αμέσως!
Είναι video GAMES το κερατό μου μέσα!!!!!:solaire:

Ευχαριστώ ragequit που με βοηθάς να βγάλω τα σώψυχά μου.. 😇
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,654
Έχω να ρίξω μερικά tests ακόμη με combos και θα σου απαντήσω στα σημεία τύριε ;)
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,526
Ας απαντήσω και' γω σε μερικά σημεία από την εμπειρία μου στο παιχνίδι.

Εξηγούμαι: Eίναι καταρχάς εμφανές πως το κομμάτι του design των επιπέδων και των χαρακτήρων ήταν απόλυτη προτεραιότητα, ήταν πάνω απ΄όλα ...Supergiant γαρ...το δε placement των εχθρών έγινε κάπως έτσι: "Τώρα αυτοί μου ταιριάζουν αισθητικά για κάτι που θα έβρισκες στα Hλίσια. Οκ τους ρίχνω εκεί" .

Η κινήσεις τους ταιριάζουν με το χώρο βάσει μεγέθους και δομής (εννοώ και του χώρου αλλά των εχθρών); Μπορείς να τους βλέπεις πίσω από κολώνες, πέτρες και δε ξέρω εγώ τι άλλο; Θέλω να πω, αποκτούν αυτά τα σημεία μια προσωρινή διαφάνεια για να μη μπλοκάρουν την ορατότητα σου; H ΑΙ καλή; Toυλάχιστον τους κάνει να μη μαζεύονται όλοι σε ένα σημείο, ο ένας πάνω στον άλλο;

Προσωπικά δεν εντόπισα κάποιο σοβαρό πρόβλημα placement των εχθρών, πλην σπανίων περιπτώσεων που συμβαίνουν σχεδόν πάντα σε procedurally generated τίτλους. Έχω χάσει μπόλικο health και death defiance όταν βρέθηκα σε μικρά δωμάτια και καμιά δεκαριά μάγισσες να μου πετάνε spells (ήταν λίγο bullet-hell η κατάσταση), αλλά συνέβη... μία-δύο φορές;

Σχετικά με το ΑΙ, νομίζω ότι λειτουργεί σε λογικά πλαίσια για το είδος που εκπροσωπεί, δεν ξέρω τι περίμενες να αντιμετωπίσεις. Όσον αφορά το γεγονός αν μπορείς να τους βλέπεις πίσω από αντικείμενα, μόνο στον Elysium ίσως παρουσιαστεί κάποιο θέμα εξαιτίας των χρωμάτων, αλλά και πάλι, όχι κάτι game-breaking.

Τα όπλα σου; Υπάρχει ισορροπία ή καταλήγεις να χρησιμοποιείς 1-2 γιατί τα άλλα άλλοτε σε βοηθούν να βγάλεις κύματα υπερβολικά εύκολα και άλλοτε είναι πιο δύσχρηστα και από chopsticks; Mήπως διαφορετικές επιθέσεις ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΠΛΟΥ σε κάνουν μία να θες
ποντίκι και την άλλη χειριστήριο;
Φαντάζομαι πως η απάντηση στα παραπάνω θα ήταν: "EEEE, κοίτα πόσο όμορφο είναι όμως".

Δεν υπάρχει πουθενά τέλεια ισορροπία, αλλά όπως έγραψα, όλα τα όπλα είναι χρήσιμα. Το καθένα έχει τελείως διαφορετικό τρόπο χρήσης που πιθανόν να μην ταιριάζει με τα "χνώτα" σου. Προσωπικά χρησιμοποιώ ελάχιστα την ασπίδα, αλλά διαβάζω σχόλια από χρήστες που με αυτήν έκαναν Escape πιο εύκολα απ' ότι π.χ. με το spear, το οποίο είναι το όπλο που έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο. Δεν ξέρω πώς και γιατί, εγώ δεν την προτιμώ, αλλά το έκαναν. Συνεπώς, έχει και αυτή ρόλο στο παιχνίδι.

Να μη ξεχάσω να αναφέρω πως πολλοί τύποι εχθρών που κινούνται μέσω αιώρησης ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ βγαίνουν εκτός ορίων του play field, αποτέλεσμα της κακής ΑΙ βέβαια. Δεν μπορείς να τους χτυπήσεις, αυτοί σε χτυπούν με ragned attacks και απλά περιμένεις να μπουν πάλι μέσα στα όρια για να τους ρίξεις.

Θα διαφωνούσα με το "ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ". Στον Asphodel συμβαίνει ενίοτε με τις αιωρούμενες μέδουσες, αλλά μπορείς να τις χτυπήσεις κανονικά ακόμα και εκ του συστάδην με τα gloves. Το δοκίμασες πρόσφατα, αφότου κυκλοφόρησαν τα patches; Παρατηρείς το ίδιο πρόβλημα;

Άλλα μεγάλο θέμα: Aς ήμαστε ειλικρινής, τα τελικά bosses είναι sponges. Tραβάνε πάρα πολύ οι μάχες με αυτούς ρε παιδιά! Πως να το κάνουμε; Είναι ενδιαφέροντες οι τελικοί εχθροί σαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΕΣ; Βεβαιότατα. Είναι ενδιαφέροντες οι διάλογοι που προηγούνται των συγκρούσεων; Ω, ναι. Οι μάχες όμως μετά τις πρώτες φορές γίνονται βαρετές. Γιατί; Mα για να καμουφλάρει το μεγαλύτερο πρόβλημα απ΄όλα. Πολύ, πολύ όμορφα επίπεδα. Πολύ, πολύ λίγα επίπεδα.

Ισχύει, είναι λίγα τα επίπεδα και πιθανόν τα "σφουγγάρια" να υπάρχουν για να καλύψουν αυτή την αδυναμία του. Πάντως από ένα σημείο και έπειτα, οι μάχες με τα bosses δεν τραβάνε ιδιαίτερα πολύ (πλην του Θησέα/Μινώταυρου ίσως), καθώς ο ήρωας δυναμώνει πραγματικά πολύ και με τα σωστά builds, τα δύο πρώτα (Ερινύα και Λερναία Ύδρα) βγαίνουν για πλάκα. Το γεγονός ότι εναλλάσσονται ελαφρώς τα bosses (τρεις διαφορετικές Ερινύες με διαφορετικές επιθέσεις η καθεμία, ενώ και η Λερναία Ύδρα αλλάζει μοτίβο επιθέσεων, πέρα από χρώματα), σπάει λίγο την όποια μονοτονία.

Τονίζω πως ακόμα και έτσι το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό και φυσικά η αισθητική του είναι υπεράνω κριτικής. Αλλά ρε παιδιά, δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που βγαίνει ένα εμφανισιακά όμορφο παιχνίδι ή ένα παιχνίδι με ωραία αφήγηση (hades, darkest dungeon, witc...sorry κάτι δικά μου) να παραβλέπουμε granding, κακή ΑΙ, basic combat system κτλ. Και να τα βαφτίζουμε αριστουργήματα αμέσως!

Προφανώς το παρουσιαστικό του δεν έχει καμία σχέση με την τελική του αξιολόγηση. Με αυτή τη λογική, και το πρόσφατο Liberated θα έπρεπε να πάρει 100%. Εφόσον υπάρχει universal acclaim σε ένα τόσο "ιδιαίτερο" είδος όπως το roguelite, ακόμα και από πληθώρα χρηστών και όχι μόνο από "κριτικούς" που παρασύρθηκαν από τα όμορφα γραφικά, σημαίνει ότι μάλλον κάνει κάτι καλά. Ίσως εσένα να μη σε καλύπτει πλήρως για τους λόγους που ανέφερες (π.χ. έθιξες το grinding - τα roguelites είναι συνυφασμένα με το grinding) και είναι απόλυτα σεβαστό.

Σε κάθε περίπτωση, καλοδεχούμενο το feedback! :)
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,654
Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που έγραψε ο Γιώργος.

Το ζήτημα με τα όπλα θα το εξετάσω περισσότερο (π.χ. μάγισσες όταν έχεις deflection boons από Athena είναι βούτυρο), ενδεχομένως στο ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΤΡΗΜ.

ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,888
Ας απαντήσω και' γω σε μερικά σημεία από την εμπειρία μου στο παιχνίδι.

Nα τονίσω για να μη παρεξηγούμαι πως η αίσθηση μου ότι κάποια παιχνίδια παρασύρουν κοινό και κριτικούς και τα εκθειάζουν λόγω αισθητικής και μόνο, δεν ήταν "καρφί" για σένα σε καμία περίπτωση. Μιλούσα γενικά. Στα περί grinding, είχα στο μυαλό μου το darkest dungeon περισσότερο το οποίο ανέφερα και στο αρχικό μου ποστ. Όσο για το HADES, που παρόλα αυτά παίζω και θα συνεχίσω να παίζω, ίσως και να πήρα κάποια πράγματα στραβά, ίσως και να έχουν διορθωθεί με patches...😊
 
Last edited:

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,957
Επειδή το έχω λιώσει ανελέητα εδώ και καμιά βδομάδα (και παρόλα αυτά παραμένω τραγικά άμπαλος, άλλη κουβέντα αυτή), να πω ότι μόνο σε δύο σημεία συμφωνώ εν μέρει με τις παρατηρήσεις σου tyrion. Το πρώτο είναι ότι μια στο τόσο όντως προκύπτουν κάποιες "άδικες" καταστάσεις, όπως π.χ. οι μάγισσες που αναφέρθηκαν από τον Sephir ή κάποια δωμάτια όταν ψάχνεις το Scooby snack στα μπουντρόυμια. Καλώς ή κακώς η randomized φύση του genre "επιτρέπει" τέτοια σκηνικά.
Το δεύτερο είναι ότι πράγματι τα δύο τελικά bosses κουράζουν αρκετά, ακόμα κι όταν έχεις δυναμώσει πολύ. Βέβαια δεν θα τα χαρακτήριζα ακριβώς sponges με την αυστηρή έννοια, καθότι η μάχη μαζί τους έχει αρκετές άλλες παραμέτρους πέρα από το "κοπανάω γερά και αντέχω το ξύλο, come at me bro".

Στα όπλα πάντως δεν έχεις καθόλου δίκιο, προφανώς και ο καθένας έχει τα αγαπημένα του αλλά είναι ΟΛΑ χρήσιμα και εν δυνάμει εξίσου φονικά, σε διαφορετικές συνθήκες και με διαφορετικές αναβαθμίσεις το καθένα. Αυτό άλλωστε δεν είναι και το νόημα; Όσο για τον χειρισμό, δεν μπήκα ποτέ στον πειρασμό να δοκιμάσω το -κατά τα άλλα αγαπημένο μου- m+k, ανεξαρτήτως όπλου. Controller all the way.

Προσωπικά, αν του βρίσκω ένα κουσούρι είναι ότι για να ξεκλειδώσεις όλες τις κρυφές ιστορίες των NPCs και τα διαθέσιμα μπιχλιμπίδια απαιτείται εξαντληντικό grinding και πάμπολα runs. Καλώς ή κακώς είναι έτσι δομημένο το παιχνίδι που και τσάκαλος να είσαι και να φαρμάρεις αβέρτα τα bosses, τα interactions με τους χαρακτήρες ακολουθούν το δικό τους τέμπο και τα quests τους δεν εκβιάζονται.

Όσο για το καλλιτεχνικό, για μένα είναι πάντα μεγάλη αβάντα στα παιχνίδια της Supergiant αλλά ειλικρινά στο συγκεκριμένο αποτελεί τη γαρνιτούρα. Το gameplay loop είναι τόσο μα τόσο καλοδουλεμένο που θα λειτουργούσε και με λιγότερο εντυπωσιακή καλλιτεχνική διεύθυνση, θεωρώ.
 
Last edited:

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Είχα πιάσει κουβέντα για το παιχνίδι σε άλλο θρεντ με κάποιο παιδί, αλλά από τότε εξαφανίστηκε από το φόρουμ. Μπορεί να τον τσίμπησαν τίποτα πλοκάμια...

Όσοι ασχοληθήκατε με το παιχνίδι ποιό στυλ σας βόλευε περισσότερο. Στην κουβέντα που είχαμε με τον Nobody, έλεγα ότι δυσκολεύομαι πολύ χωρίς το Divine Dash και πλέον το θεωρώ απαραίτητο. Υπάρχουν συγκεκριμένοι εχθροί, οι μάγοι που πετάνε τις μπάλες, τα σμαρτάκια που εκρήγνυνται στο Elysium και οι ροζόμπαλες με τις πεταλούδες. που δεν μπορώ καν να φανταστώ πώς μπορείς να τα βγάλεις πέρα χωρίς το συγκεκριμένο boon.

Ποιά boons και ποιό όπλο προτιμάτε εσείς; Εγώ πλέον συμφωνώ με τον Nobody (καλό παιδί ήταν, το έφαγε η εκκλησία), για τις Πουνιές(ΤΜ).
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,888
Είχα πιάσει κουβέντα για το παιχνίδι σε άλλο θρεντ με κάποιο παιδί, αλλά από τότε εξαφανίστηκε από το φόρουμ. Μπορεί να τον τσίμπησαν τίποτα πλοκάμια...

Όσοι ασχοληθήκατε με το παιχνίδι ποιό στυλ σας βόλευε περισσότερο. Στην κουβέντα που είχαμε με τον Nobody, έλεγα ότι δυσκολεύομαι πολύ χωρίς το Divine Dash και πλέον το θεωρώ απαραίτητο. Υπάρχουν συγκεκριμένοι εχθροί, οι μάγοι που πετάνε τις μπάλες, τα σμαρτάκια που εκρήγνυνται στο Elysium και οι ροζόμπαλες με τις πεταλούδες. που δεν μπορώ καν να φανταστώ πώς μπορείς να τα βγάλεις πέρα χωρίς το συγκεκριμένο boon.

Ποιά boons και ποιό όπλο προτιμάτε εσείς; Εγώ πλέον συμφωνώ με τον Nobody (καλό παιδί ήταν, το έφαγε η εκκλησία), για τις Πουνιές(ΤΜ).
"Τα σμαρτάκια του elysioum" :LOL:👏👏

Ναι τα boons προστασίας της Αθηνάς βοηθάνε πολύ όπως και να το κάνουμε, αλλά υπάρχουν και τα boons της Δήμητρας που γενικά κάνουν τους εχθρούς πιο αργούς και τα boons του Ερμή που γενικά αυξάνουν την ταχύτητα σου. Υπάρχει και το keepshake του θανάτου που σου ανεβάζει damage και προφανώς βοηθάει στα bosses. Όσο για το όπλο, νομίζω πως η τρίαινα είναι το πιο βολικό απ' όλα. Γρήγορες επιθέσεις με μεγάλη εμβέλεια.
edit: Σε περιπτώσεις όπως το mini boss fight με τις μάγισσες, βοηθά το boon του Δία που κάνει τις επιθέσεις να πετάγονται από τον ένα εχθρό στον άλλο. A και τα σμαρτάκια τα αποφεύγεις μέχρι να σκάσουν μόνα τους
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,535
Ευτούνος ο Κανένας ήταν ευχάριστος τύπος, έμαθα μπάρκαρε πάλι για 'Φρίσκο.

Ευτυχώς μου άφησε τις σημειώσεις του για την παιχνιδάρα μεγατόνων, Hades.

Αν και πάει σχεδόν χρόνος απ' όταν έπαιξα τελευταία φορά, θυμάμαι λάτρεψα το πόσο ενθαρρύνει τους διαφορετικούς τρόπους παιχνιδιού. Μπορεί ο Τύριον π.χ. να σκίζει με την Τρίαινα (οχο-οχο-χό) και εγώ να μη μπορώ να βγάλω ούτε το Ελύζιουμ. Αντίθετα, με τις Ιερές Πουνιές (ΤΜ) έφτανα στον Άδη πριν χάσω το πρώτο μου κανονάκι.

Επίσης πολύ σημαντικό να πειραματίζεστε με τα active/passive skills στον Καθρέφτη, στην ουσία αλλάζουν ολόκληρο το παιχνίδι. Από ένα σημείο και μετά για παράδειγμα, κατάλαβα πως το ακραιφνές γιωτιλίκι μου θεωρείτο 'επιθετικό παιχνίδι' και ευνοείτο τα μέγιστα από τα 'κίτρινα' skills. Αντίθετα, όσο μπούκωνα τα 'μώβ', τα αμυντικά, δεν έκαμα και πολλά πράγματα.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,654
Μία από τις επιτυχίες του Hades είναι ότι κρατάει Αρχείο (hint) όλων των runs. Μερικά screens σε spoilers με τα στατιστικά μου από τις 120 απόπειρες αποδράσεων.

20210606123902_1.jpg

Ποσοστά επιτυχίας
Λεπίδι Στυγός: 20%
Δόρι Αιωνιότητος: 20.68%
Σκουτάρι Χάους: 17.6%
Τόξο Καρδιοανίχνευσης: 21.05%
Ιερές Πουνιές: 35.71% (y)
Πολυβόλο Αδάμαντος: 3.23%(n)

Οι πολλές προσπάθειες με το τελευταίο οφείλονται στα "phishing runs" όπου προσπαθώ να εκμαιεύσω Deadalus Hammer (no reload) και το πρώτο boon από Zeus, όπου τα hits κάνουν fork σε άλλους αντιπάλους. Πολύ δυνατό combo, δυστυχώς δεν έχει κάτσει ακόμη.
20210606123932_1.jpg
20210606123919_1.jpg
20210606123924_1.jpg
20210606123811_1.jpg20201023234217_1.jpg

Το Athena Dash είναι απαραίτητο για τα μεγάλα Security Levels, αφού δίνει τεράστιο survivability απέναντι σε όλους τους missile-based εχθρούς. Συνδυασμένο με το extra dash skill του Ερμή, κάνει τα πράγματα πολύ άνετα. Με τα Fists μετράει και το Base attack deflect λόγω του υψηλού attack speed.

Από τα πιο απολαυστικά runs που είχαν ήταν ένα με Τόξο και Artemis-Zeus-Demeter. Πολύ ωραία συνεργία, όλο crit και jolted.
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Καλύτερο χρόνο με το σπαθί; Σκληρός καρχιόλης.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,654
Μπουκωμενο το Aspect of Arthur παρέχει τεράστιο crowd control με το special. Έκατσαν ταμάμ τα boons με chain jolted, τα πάντα έτρωγαν τσίφσα ντάματζ.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,527
Jack pot το συγκεκριμένο παιχνίδι καθώς παρά τα θέματά του,
είναι άκρως εθιστικό (χρώμματα, εκρήξεις κλπ) και -το σημαντι-
κότερο- δεν απαιτεί να έχεις διαβάσεις λες και δίνεις Πανελλή-
νιες για να ξέρεις τι κάνει το Α skill, το Β Object κλπ.

Αναβίωσα τις επιληψίες που χτυπάγαμε παίζοντας Raiden και
R-Type στα ηλεκτρονικάδικα.

Πρακτικά είναι μια adult S/M εκδοχή του Candycrash. Ανέμελο
παίξιμο απλά για να δεις χρώμματα και εκρήξεις.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,527
Οκ, μιλάμε για έπος στο είδος του. Έχουν πετύχει να ειναι ανούσιο, όμορφο, να μη σπάζεσαι
όταν χάνεις, να ξεκινάς επιτόπου τον επόμενο γύρο, κάθε φορά να σου πετάει και κάτι νέο,
να μην τελειώνει εκεί που περιμένεις να τελειώσει, η επιπρόσθετα αυξημένη δυσκολία να
είναι τόσο όμορφα πλασαρισμένη.​

Μπράβο τα παιδιά. 7η μέρα καψίματος, μόνο το rail gun εχει μείνει.
 
Top Bottom