Η Unity σχεδιάζει να χρεώνει ταρίφα ανά install στους developers

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Απορίας άξιο δεν είναι. Όποιος φτιάχνει την engine αποφασίζει και πώς θα τη διαχειριστεί και πόσο θα την εκμεταλλευτεί. Ο Πιγκουίνος δεν αγχώνεται ας πούμε για να φέρει ντηβέλοπερς στο στάβλο του. Τί θα γίνει; Θ'αγοράσει και πέμπτο ράντσο στη Νέα Ζηλανδία; Σγά.

Από τις διαθέσιμες μηχανές ανάπτυξης εκεί έξω, η Unreal αυτή τη στιγμή είναι το ελκυστικότερο πακέτο για ένα νεαρό ντηβέλοπερ. Τεράστια υποστήριξη, πάμπολλα 'έτοιμα', πολλοί χρήστες/γνώστες και τρομερό εμπορικό ντήλ. Παίζει μπαλίτσα μόνος του ο Παναγιότατος, όσο και να πονά αυτό μερικούς ΑΛΕΞΟΥΚΟΥΣ.
όλοι αυτοί που πουλάνε στην unity μπορούν να πουλήσουν στην godot, ο λόγος που η godot είναι τρίτη επιλογή είναι γιατί δεν έχει τόσα έτοιμα assets, αν κάνουν migrate χαμούλης θα γίνει.
 
Απορίας άξιο δεν είναι. Όποιος φτιάχνει την engine αποφασίζει και πώς θα τη διαχειριστεί και πόσο θα την εκμεταλλευτεί. Ο Πιγκουίνος δεν αγχώνεται ας πούμε για να φέρει ντηβέλοπερς στο στάβλο του. Τί θα γίνει; Θ'αγοράσει και πέμπτο ράντσο στη Νέα Ζηλανδία; Σγά.

Από τις διαθέσιμες μηχανές ανάπτυξης εκεί έξω, η Unreal αυτή τη στιγμή είναι το ελκυστικότερο πακέτο για ένα νεαρό ντηβέλοπερ. Τεράστια υποστήριξη, πάμπολλα 'έτοιμα', πολλοί χρήστες/γνώστες και τρομερό εμπορικό ντήλ. Παίζει μπαλίτσα μόνος του ο Παναγιότατος, όσο και να πονά αυτό μερικούς ΑΛΕΞΟΥΚΟΥΣ.

Εγώ θα πω ένα μόνο πράγμα:

24ee4c58d04696cc3b22be883f732ec0.jpg
 


ΓΙΑ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ!
 
Ο αρχικός λόγος που πήγαιναν όλοι Unity, είναι ότι μπορούσες πολύ εύκολα να υποστηρίξεις διαφορετικά formats, παρόλο που είχε αρκετά προβλήματα αρχικά (ουτε 2D δεν υποστήριζε) και ήταν σαφώς κατώτερη από την UE.

Τώρα σχεδόν όλοι, υποστηρίζουν όλους!!!!!! Και η Godot έχει το πλεονέκτημα του Open Source (πανεπιστημιακή γαρ) και σχεδόν μηδενικά royalties!!!!
 
Εγώ αναρωτιέμαι οι shareholders τι έχουν να πουν για τις αντιδράσεις... η απειλή του να φύγουν όλοι να πάνε αλλού δεν μπορεί να περνάει έτσι στο ντούκου, να βγάλουν λεφτά θέλουν, όχι να χάσουν την επένδυση.
 
Στο μεταξύ διαβάζοντας το δεύτερο λινκ, πως και μέχρι τώρα δεν τιμάνε αρκετοί την CryEngine (πχ KCD που θυμάμαι αρκετά εντυπωσιακό); Ποιο ακριβό license; Πιο δύσκολη στην εκμάθηση;
 
Στο μεταξύ διαβάζοντας το δεύτερο λινκ, πως και μέχρι τώρα δεν τιμάνε αρκετοί την CryEngine (πχ KCD που θυμάμαι αρκετά εντυπωσιακό); Ποιο ακριβό license; Πιο δύσκολη στην εκμάθηση;
Για τον ίδιο λόγο που έλεγα ότι η godot δεν είναι πρώτη/δεύτερη. Μικρό assets store.
 
καλά σήμερα έχει ξημερώσει γεμάτη μέρα για την unity
 
1694740957927956.png


Απ'ότι φαίνεται θα μετράνε υπέρ του "fee" και τα πειρατικά installations.

"Πώς να Γκρεμίσετε μια Εταιρεία 101"
 
Yeap, το έγραφαν και οι ντεβς του cult of the lamb που ποσταρα από πάνω.

Αναρωτιέμαι πώς θα κάνουν tracking τα πειρατικά offline installations από τη στιγμή που η πλειοψηφία των κρακς αποκόπτουν οποιαδήποτε μορφή telemetry
 
Όταν μιλάνε για piracy, μήπως έχουν κυρίως το νου τους στα mobile games, που περνιούνται με sideload?
 
Εμένα μου κάνει εντύπωση που τα fees θα ισχύουν και για ολοκληρωμένους τίτλους που αυτές οι χρεώσεις δεν ίσχυαν όταν γινόταν το development. Υποχρεώνεις δηλαδή έναν developer να πληρώνει για κάτι που έχει κλείσει σαν κύκλο εργασιών.
Δεν είναι μόνο οι indie πάντως. Unity χρησιμοποιεί το Westland 2 (δεν ξέρω το 3), όπως και το fantasy grounds που το αγοράζει ένας (ultimate edition) και κάνουμε καμιά 10ρια free εγκαταστάσεις οι υπόλοποι παίκτες
 
Back
Top