Jank- To ανέχεστε ή το επιζητάτε;

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Σχεδόν το σύνολο της βιβλιοθήκης του original Game Boy. Όταν είσαι πιτσιρικάς, δεν υφίσταται καν διαχωρισμός.

Για οτιδήποτε μεταγενέστερο -βαριά- της 16-bit era, ούτε καν. Ο χρόνος μας είναι πεπερασμένος και πολύτιμος.
 
Το τελευταίο ψιλοjanky που έπαιξα ήταν το elex, υποφερτό αλλά όπως είπα ήταν απλά ψιλοjanky. Εδώ που τα λέμε μέχρι και το CP2077 είχε ψήγματα jankiness. Σε γενικές γραμμές δεν το πολυανέχομαι πια. Εδώ δεν ανέχομαι τις μαλακίες τύπου Fallout 4 της Beth, όχι να επιστρέψω και σε gothic 1.
 
Το ποιο προσφατο που μου ερχετε ειναι το elex, εχει καποιες καλες ιδεες, αλλα δεν παλευεται, μόνο μερικές ώρες κατάφερα να το παίξω.
Αλλα αυτο που ταιριαζει 100% σε αυτην την κατηγορια ειναι το two worlds. Ούτε αυτό παλεύεται, αλλά κατάφερα να το τερματίσω.

Παλιά τα ανεχόμουν λίγο περισσότερο, αλλά τώρα όχι.

Τώρα που το σκέφτομαι, σχεδόν όλα τα παιχνίδια της piranha bytes μπαίνουν σε αυτή την κατηγορία.
 
Προσωπικά, ό,τι είναι μηχανικά clunky τρώει uninstall. Είχα βάλει πριν μερικά χρόνια το Risen 3 και μου φάνηκε πολύ "ξύλινο". Ίσως του ξαναδώσω μια ευκαιρία.

Νομίζω πως πλέον λίγο πολύ, γνωρίζει κάποιος τι να περιμένει από ένα game από indie ή ΑΑ developer από τεχνικής άποψης.

Το Stalker θυμάμαι επίσης είχε αρκετά προβλήματα, ιδίως το SoC με τα προβληματικά hit boxes.
 
Με τα χρόνια όμως, οι περισσότερες από αυτές τις ρηξικέλευθες ιδέες, υιοθετήθηκαν από τα μεγάλα στούντιο της πιάτσας και 'ντύθηκαν' γυαλιστερά κοστούμια. Μπορούμε πλέον να απολαμβάνουμε τις εμπειρίες, δίχως να παλεύουμε απεγνωσμένα με το συμπλέκτη και τη μίζα.

Ισχύει όμως αυτό; Π.χ. ποιο είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του Gothic και πόσα παιχνίδια το έχουν ακολουθήσει/ενσωματώσει; Ρωτάω συγκεκριμένα για το Gothic γιατί δεν έχω παίξει τα παλιά και το Elex και η επικρατούσα άποψη online φαίνεται να είναι ότι δεν μπορείς ακόμη να βρεις την ίδια εμπειρία αλλού. Ποιο θα λέγαμε ότι είναι το mainstream Gothic;
 
Όχι όταν κυκλοφόρησε, τότε με σάλιο και κόλλα βαστιόταν. Ο ορισμός του ένδοξου jank. Πλέον είναι πένα. Ενσωμάτωσε τα πάντα και τα πήγαινε και δέκα σκάλες πάνω, πολύ ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού το KC: Del. To Medieval Life αποπειράθηκε να κάνει κάτι αντίστοιχο, αλλά με πολύ μικρότερο προϋπολογισμό. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν κι άλλα που μου ξεφεύγουν, ίσως τα RPG της Spiders είναι μια καλή αναλογία : Mars- War Logs, Technomancer και το πιο πρόσφατο Greedfall.
 
@Borracho Τι πρόβλημα είχες όταν κυκλοφόρησε; Αν εξαιρέσεις κάποια χαζά bugs κατά τα άλλα ήταν πένα. Μπήκαν και τα DLCs και το απογείωσαν
 
@Chronomancy Θυμάμαι πρόχειρα κακό optimization, μάχη με αίσθηση γιούχου, έτσι μια δημιουργική ασάφεια ως προς τα πάντα. Έπαιζα και δεν ήξερα αν συναντούσα bugs ή αν το παιχνίδι ήταν όντως έτσι, βασικό στοιχείο του jank. To τελείωσα και το γούσταρα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές του να με αποξενώσει.

Εδώ κάπου να σημειώσω πως καθόλου δεν καιγόμουν να ζήσω το όνειρο του μεσαιωνικού κολλίγου, οπότε ξεκίνησα να παίζω με ελαφριά προκατάληψη, αλλά έτσι είναι οι Kickstarter αμαρτίες της ελπιδοφόρας νιότης.
 
Για ένα λεπτό το STALKER ήταν jank? Χαμπάρι δεν πήρα, είμαι λίγο άνιωθος μάλλον με το θέμα.
 
To Stalker είναι από τους εμβληματικούς Jank-o-Matic τίτλους. Νιώθεις το σασί να ξεκολλάει κάθε λεπτό και θες τριάντα μόντς για μια στοιχειωδώς νορμάλ εμπειρία. Αν δεν ένιωσες, ενδέχεται να μην έχεις παίξει ποτέ Assassin's Creed :D
 
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι το GTA IV. Δεν μου έκατσε ποτέ καλά ο χειρισμός του με τα 52 πλήκτρα και τη ζαβή car camera. Αν και γούσταρα γενικώς, τελικά το παράτησα εξαιτίας της ηλίθιας κάμερας.

Από την άλλη, το Lords of the Fallen το τερμάτισα και το ευχαριστήθηκα παρά τις "τρέλες" που έκανε η κάμερα σε κλειστούς χώρους (ειδικά στους διαδρόμους). Ίσως επειδή το πρόβλημα ήταν μόνο στους πολύ κλειστούς χώρους...

Με τον Ριμάστορα του DS δεν είχα θέμα (του έριξα και 40+ ώρες αλλά τα 'φτυσα λόγω κόπωσης και κάποιων δύσκολων bosses που καθόμουνα και ξυνόμουνα για το πώς να τους αντιμετωπίσω). Στο DS: PTD εντίσιο όμως, ναι, είχα γενικά θέμα με τον χειρισμό και το είχα παρατήσει κι εγώ τότε.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως, γελάω, καθώς μεγάλωσα με Jet Set Willy και Manic Miner για πρωινό και Prince of Persia (το πρώτο) για βραδινό. Ποια Gothic, ποια Stalker και ποια DS... :Ρ
 
Τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως, γελάω, καθώς μεγάλωσα με Jet Set Willy και Manic Miner για πρωινό και Prince of Persia (το πρώτο) για βραδινό. Ποια Gothic, ποια Stalker και ποια DS... :Ρ
ίσως για αυτό να μην μπορώ να τα καταχωρήσω σε jank και εγώ, αν μου αρέσει ένα παιχνίδι ας μου βγάλει και τη μπαναγία θα το συνηθίσω και θα παίξω.
 
Μόνο jank παίζω.
Το gaming δεν είναι για χαλάρωση και διασκέδαση.
Απαιτεί γερό στομάχι και ατσάλινα νευρα.
Να σε λούζει κρύος ιδρώτας μόνο για να αναλάβεις ένα quest.
Nα χτυπιέσαι στο πληκτρολόγιο σαν πιανίστας σε σόλο του σοπέν για να κάνεις ένα βήμα.
Να μην έχει καν χάρτη, οχι quest gps.
Να σε καταδιώκουν πεταλούδες και να σε ακρωτηριάζουν ποντίκια.
Κάθε save να είναι περιπέτεια.
Κάθε achievement (αν δουλέψει) να έρχεται με πόνο και αίμα.
Να βγαίνεις απο το παιχνίδι και να τρέχεις για παγωμένο ντουζ.
Γι΄αυτό μόνο piranha bytes games.

Πως μαλακώσατε έτσι μωρε;
 
Θεωρώ πως πλέον είναι δύσκολο και να πέσεις σε junk game και να έχεις την ανοχη να μην φαει uninstall στο δευτερολεπτο με τοσο τεραστια backlogs που έχουμε όλοι και πολύ περιορισμένο χρόνο. Το μυαλό μου σε αυτή την έννοια πάει πίσω σε παλαιότερες εποχές που τα παιχνίδια ήταν τυχερά γιατί είχαμε περιορισμένες επιλογές οπότε ανεχόμασταν παρά πολλά πράγματα. Το πρώτο παιχνίδι που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Trespasser και κάμποσα σε gameboy, psp, ps2. Πλέον μπα δεν θα το έλεγα πως κυνηγάω jank. Σίγουρα ζούμε προνομιούχες εποχές.
 
Για ένα λεπτό το STALKER ήταν jank? Χαμπάρι δεν πήρα, είμαι λίγο άνιωθος μάλλον με το θέμα.
Πέρα από τα όποια bugs, το stealth δε λειτουργούσε πάντα όπως έπρεπε, κάποιος εχθρός μπορούσε να σου ρίξει στο σκοτάδι από τα 50+ μέτρα κλπ. Με το complete mod μειώνονταν σημαντικά αυτά τα σκηνικά. Από όσο θυμάμαι το Call of Pripyat που ήταν και το τελευταίο, ήταν το πιο γυαλισμένο.
Αυτό βέβαια δεν αλλάζει το γεγονός ότι έφτιαχναν ασύλληπτο immersion και συνέχιζες απλά για να δεις τι υπάρχει λίγο πιο πέρα.
 
Το stealth ήταν ανύπαρκτο στα δύο πρώτα Stalker. Ακόμη και εγώ ως μαζοχιστης με αυτή την τακτική, δεν κατάφερα ποτέ να "δαμασω" τον κώδικα πίσω από τον μηχανισμό.
Επίσης, όταν έφτιαχνες reload όντας σε μια περιοχή με εχθρούς, εκείνοι γνώριζαν που βρίσκεσαι, δλδ η κατάσταση όπου δεν είχες γίνει ακόμη αντιληπτός δεν επανέρχονταν με το reload.
Επίσης όταν πυροβολουσα, ένιωθα σαν οι σφαίρες να μην έπεφταν πάνω στον εχθρό. Δεν κάνανε dmg.
 
Ναι δεν υπάρχει λόγος να πάει κάποιος σήμερα χωρίς το complete κουμπωμένο. Το τελευταίο που λες έχει να κάνει περισσότερο με την ποιότητα των όπλων-ballistics και λιγότερο με jank: με τα πρώτα ήταν κατόρθωμα αν έτρωγες κάποιον από απόσταση ενώ με τα μεταγενέστερα (ειδικά καμπερωμένος/σκυφτός/πίσω από γωνίες) θέριζες.
 
Back
Top